Re: 'It's all about the drinks'-topic

814
gamerke1992 wrote:
Elexus wrote:Ik ben grote fan van Grimbergen geworden. Nu deze aan het drinken en 't is toch ferm lekker. :)
Image
Wel die heb ik dus nog nooit gedronken :) is die zoeter?

Ik heb gisteren een la corne blond gedronken. Ik vond het niet speciaal. Eerder een fris biertje voor bij zomerweer.
Best zoet ja maar een enorm volle smaak vind ik. Zo eentje waar je echt van kan genieten in de plaats van het gwn achterover te slaan. :)

Normaal hou ik eerder van blond bier maar die van Grimbergen heb ik allemaal graag.
Image

Re: 'It's all about the drinks'-topic

815
Elexus wrote:
gamerke1992 wrote:
Elexus wrote:Ik ben grote fan van Grimbergen geworden. Nu deze aan het drinken en 't is toch ferm lekker. :)
Image
Wel die heb ik dus nog nooit gedronken :) is die zoeter?

Ik heb gisteren een la corne blond gedronken. Ik vond het niet speciaal. Eerder een fris biertje voor bij zomerweer.
Best zoet ja maar een enorm volle smaak vind ik. Zo eentje waar je echt van kan genieten in de plaats van het gwn achterover te slaan. :)

Normaal hou ik eerder van blond bier maar die van Grimbergen heb ik allemaal graag.
Hopla weer een bier voor op mijn aankooplijstje :p
Image

Re: 'It's all about the drinks'-topic

817
Colossus wrote:
gamerke1992 wrote:Ik heb gisteren van vrienden het la corne glas gekregen met de bijhorende bieren. Ik wou dat glas al lang, dus ik ben blij :)
Image
Hoe geraak je hieraan? Mijn baas heet corne en is ene echtte bierdrinkende :bier:
Je kan die vinden in bierspeciaalzaken of drankwinkels. Deze kwam uit een bierwinkel in Leuven ;) Ik geloof wel dat het glas 25 euro ofzo kost.
Image

Re: 'It's all about the drinks'-topic

820
ShAmPi wrote:
met0t0 wrote:
gamerke1992 wrote:Ik geloof wel dat het glas 25 euro ofzo kost.
:O
Dat is dan wel het duurste bierglas dat ik ken, ik heb er nog nergens zo duur zien staan, zelfs niet voor Kwak :p
Ik heb een kwakglas van 40€ :D
Wel wat groter als het gewone :p
Image
met0t0 heeft er twee gekregen van mijn moeder, ik denk dat ze misschien een euro per stuk heeft betaald, rommelmarkten zijn echt een aanrader voor verzamelaars. Hier in Gent hebben we echt super veel rommelmarkten :)

Re: 'It's all about the drinks'-topic

825
Colossus wrote:
Image
Vanmiddag even een heerlijk momentje voor mezelf, lekker wiskey uit me eigen glas,

Genieten!

Edit: amai ineens foto weer gedraaid :cry:
Ik zal zien dat het glas geen drank meer kan verspillen. ;)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu