Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8101
- - - Heel even buiten geweest,10 seconden bij 35° in de schaduw. Ik krijg dan meteen hartkloppingen.

- - - Ik ben ook gestopt met koken 's avonds. Het is niet te harden achter het fornuis. Wedstrijdje: wat is eerder gaar en eetbaar, de rijst met kip of ikzelf?
+++ Vanavond brood met gerookte zalm en tomatensalade. :)
+ - Momenteel draaien 2 airco's, een in slaapkamer en een in woonkamer. kamers zonder airco 30°+ en met airco ca. 25°. Dat is een goed merkbaar verschil! :cool:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8102
----- Blijkbaar op heel veel plekken regen behalve weer bij ons :angry: :angry:
---- Al die mensen op sociaal media die dit weer toch zoo zalig vinden... Hier heeft niemand iets aan. Mooi weer mag zeker en graag. Periode van droogte is voor mij nu al lang genoeg geweest. Ik begin serieus kribbig en geïrriteerd te geraken. En dan hoef ik mij nog niet eensj zwaar in te spannen.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8103
paveman wrote:
met0t0 wrote:--- Tegen deze warmte is zelfs de airco blijkbaar niet opgewassen :dizzy:
+++ Het helpt nog altijd gigantisch veel, draaglijke temperaturen binnenshuis. Toch heel blij dat ik het heb dus :relief:
Airco kan ook maximaal maar x graden koelen (o.b.v. diverse factoren zoals grootte van de ruimte t.o.v. vermogen airco etc)
Ja, dat bedoelde ik, maar het is de eerste keer dat ik echt opmerk dat hij gewoon niet meer verder kan koelen. Voor een zolderruimte van 35m² is het absoluut niet slecht dat hij het hier de hele dag op 26 graden heeft kunnen houden (bij een buitentemperatuur van 35 graden), dus daar ben ik heel blij mee :)

+ Toch nog een voordeel gevonden aan de warmte: nu heb ik minder zin in gamen en lees ik terug wat meer :P

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8104
NTGSruler wrote:----- Blijkbaar op heel veel plekken regen behalve weer bij ons :angry: :angry:
---- Al die mensen op sociaal media die dit weer toch zoo zalig vinden... Hier heeft niemand iets aan. Mooi weer mag zeker en graag. Periode van droogte is voor mij nu al lang genoeg geweest. Ik begin serieus kribbig en geïrriteerd te geraken. En dan hoef ik mij nog niet eensj zwaar in te spannen.
jop, dit is voor niemand of niets goed, kloteweer.... behalve voor de commerce met creme....

hopelijk is het rap voorbij, zaterdag wordt het maar 26 graden.... nooit gedacht daar blij mee te moeten zijn....

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8110
paveman wrote:
gamerke1992 wrote:+++ Weer thuis na een weekje op vakantie in de Azoren :)
+++ Wij hadden daar elke dag rond de 25 graden, veeeeeel beter dan de temperaturen in België (en Nederland)
Wat vond je van de Azoren?
Zeer mooi. Ik kan het wel enkel aanraden aan mensen die er voor de natuur gaan. De uitzichten, meren, vulkanische bronnen,... zijn prachtig. Je kan er dan ook uren wandelen, mits je een huurauto hebt. We hebben toch een goede 300km gereden in allemaal kleine banen in de bergen.

Je hebt natuurlijk ook nog 2 'grote' steden die het bezoeken waard zijn. Maar dat is zeker niet de reden om er naartoe te gaan.

En de vis die je daar kan eten, hmmm :p

Image
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8115
+++ Stilaan voorbereidingen treffen voor onze verhuis ergens in de komende maanden (hopelijk), veel moivatie om dingen uit te kuisen, veel weg te doen, e.d.
+++ Vandaag een klein kastje geschilderd, deze winter heb ik het uit de gietende regen gehaald, he stond gewoon op straat, afgewassen, lang laten drogen, geschuurt, opnieuw twee keer afgewassen en vandaag de eerste laag vernis, morgen nog de tweede :)
cron