Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8118
Mr.Wolf wrote:
gamerke1992 wrote:
Mr.Wolf wrote:++++++ Nu is het mijn beurt om te vertrekken op vakantie : p Al is het ietsje dichterbij als de Azoren
Veel plezier :) En naar waar ga jij even vluchten? :lol:
Ik vlucht naar Spanje ;) Naar Santa Susanna. Ligt vlak bij Barcelona
??? Weet je het zeker? De temperaturen daar lopen op tot boven de 40°C!! :O

@ gamerke, mooi plaatje! :cool:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8119
Mr.Wolf wrote:
gamerke1992 wrote:
Mr.Wolf wrote:++++++ Nu is het mijn beurt om te vertrekken op vakantie :p Al is het ietsje dichterbij als de Azoren
Veel plezier :) En naar waar ga jij even vluchten? :lol:
Ik vlucht naar Spanje ;) Naar Santa Susanna. Ligt vlak bij Barcelona
Want hier was het nog niet warm genoeg... :q:

--- Marathon barstende bonkende hoofdpijn... Gisteren rond 11-12u begonnen en sinds deze middag 12u is het bonkende eraf, maar pijn is nog altijd niet helemaal weg. Pijnstillers hielpen niet en vandaag ook niet kunnen gaan werken daardoor. Hele nacht/dag in bed gelegen dus en zo weer terug naar bed...
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8120
Kolm wrote:
Mr.Wolf wrote:
gamerke1992 wrote:
Mr.Wolf wrote:++++++ Nu is het mijn beurt om te vertrekken op vakantie :P Al is het ietsje dichterbij als de Azoren
Veel plezier :) En naar waar ga jij even vluchten? :lol:
Ik vlucht naar Spanje ;) Naar Santa Susanna. Ligt vlak bij Barcelona
Want hier was het nog niet warm genoeg... :q:

--- Marathon barstende bonkende hoofdpijn... Gisteren rond 11-12u begonnen en sinds deze middag 12u is het bonkende eraf, maar pijn is nog altijd niet helemaal weg. Pijnstillers hielpen niet en vandaag ook niet kunnen gaan werken daardoor. Hele nacht/dag in bed gelegen dus en zo weer terug naar bed...
Vorige week was het daar "kouder" als hier
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8121
Mr.Wolf wrote:
Kolm wrote: Want hier was het nog niet warm genoeg... :q:

--- Marathon barstende bonkende hoofdpijn... Gisteren rond 11-12u begonnen en sinds deze middag 12u is het bonkende eraf, maar pijn is nog altijd niet helemaal weg. Pijnstillers hielpen niet en vandaag ook niet kunnen gaan werken daardoor. Hele nacht/dag in bed gelegen dus en zo weer terug naar bed...
Vorige week was het daar "kouder" als hier
@Kolm: Sterkte!

@Mr.Wolf: Fijne vakantie!
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8125
+++ Jurassic World Boardgame GEWONNEN !!!

+/- Tevergeefs maanden en maanden zoeken naar werk gerelateerd aan mijn diploma: niet gekozen worden. 1x tijdelijk administratief werk solliciteren: aangenomen in minder dan 24u................................. :?

+++ Wel lekker verdienen in die korte tijd, evenveel als voor een job met mijn diploma. (lees: een paar CE's bijkopen)

--- Tegen mijn goesting meegesleurd worden om dingen te doen...
--- Mijn laptop kan absoluut niet goed tegen deze hitte...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8126
-- ik ben die warmte zo moe als wat, vandaag nog eens zin gehad om te gamen en heel mijn living werd bloedheet van het geblaas van de PS4...
++ ik kijk al uit naar de herfst met gematigde temperaturen, af en toe een goede regenbui, warme choco's, serietjes kijken onder een dekentje... *droomt verder*
-- ik speelde een spel waarbij ik een kampvuur moest maken en ik kon het gewoon niet aanzien. Zelfs het beeld van vuur deed me ver kotsen, 't is al heet genoeg. :relief:
++ bijna verloftijd
-- luidruchtige buren
+/- bijna doorheen de Red Queen boekenreeks, ik zal het toch missen als het gedaan is, altijd beu als ge helemaal meezijt met het verhaal en u inleeft met de personages
++ daarna wel weer op naar iets nieuw!
++ grote veranderingen op het werk, nieuwe collega's die binnenkort beginnen, altijd leuk
-- er gaat serieus gegoocheld moeten worden met de infrastructuur om iedereen z'n plekje te geven :p
++ volgende week maar drie dagen pendelen naar het werk
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8130
++++ Collect and go bij Colruyt.
---- Wat een warmte zeg. Gelukkig is het hier boven al goed donker aant worden... Hopelijk krijgen we de volgende dagen héél wat regen. Ik ben klaar voor een "regengolf" (ipv hitte) en het record breken aantal dagen regen na elkaar!  Om toch maar al die zeiksmoelen op social media lik op stuk te geven die dit weer de laatste tijd "normaal" vonden. 
++++ Morgen dagje samen met de vrouw spenderen  Wandeling doen en gaan uiteten voor jullie sick bastards die nu al andere gedachten hebben ( grapje  )
Image
cron