Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8176
Mooie opstelling, NTGSruler! :cool:
En proficiat aan onze kapitein! Ge zult wel iets vinden om uw reistijd met het openbaar vervoer in te vullen ;)

+++ Zalig weer om te gamen
--- Redelijk wat hoofdpijn vandaag...
+++ Kat die eindelijk eens rustig heeft geslapen vannacht. Waardoor ik ook rustiger kon slapen dan anders wanneer hij na een paar uur al zit te janken :P

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8178
Captain Witwicky wrote:
Kolm wrote:+++ Site omgezet van http naar https!
AWESOME!
fsterchele23 wrote:+++ f1 2018 gewonnen in gamemania whoop
NTGSruler wrote:++++ F1 2018 gewonnen in Game Mania whoop
Was dat met die wedstrijd om de beste tijden neer te zetten? Welke hadden jullie? Ik kon helaas niet meedoen door tijdsgebrek anders had ik het ook eens geprobeerd.


...eerst helemaal niks...dan vorige week een tijdelijke job aanbieding, en dan 2 dagen in die tijdelijke job krijg ik...

+++ IK HEB WERK!!! VAST WERK!!! :D
--- Zonder auto moet ik wel 2 uren reizen ;(
Proficiat Witwicky en ja da wa snelste tijd zetten op francochamp. Ik had 1:46.029 en ruler heeft 1:46.696 gereden. Ik ben wel elke dag kunnen gaan voor een poging en ruler heeft et in 1x gedaan, dus hieruit moet je zeker niet afleiden dak beter zen dan ruler, in tegendeel :-P

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8180
NTGSruler wrote:Hehe ik heb vrijdag een 1.45.595 neergezet op Francorchamps na wat meer tijd met de game te hebben gehad :P
Khint toch gezeid dagge der zeker onder ging graken.

+ abunai was cv, maar volgend jaar toch ma festivalleke doen. Ik kan me daar meer uitleven én ik kan met daar beter inhouden met kopen al heb ik eigenlik niet veel gekocht en ook niet voor hoge prijzen.
- morgen weer werken en ik heb geen zin
- men maag ligt in de knoop met allerlei twijfels enzo

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8186
Sora_Lizard wrote:+ - + 42 Liter? Gaan jullie Gent een ander kleurtje geven? :O
Er zit ook nog primer bij en we kunnen de keuken en badkamer inderdaad ongeveer 4 lagen geven :p Maar er was zo'n grote korting op dat het echt de moeite was :)

- Nu nog wachten om de elektricien en de klusjesman
+++ Zondag afgesproken met een babysitmama die kleurenexperte is, hoeveel geluk kan een mens hebben :) (We hebben nog geen kleuren gekocht)

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8187
W.O.L.F. wrote:
Sora_Lizard wrote:+ - + 42 Liter? Gaan jullie Gent een ander kleurtje geven? :O
Er zit ook nog primer bij en we kunnen de keuken en badkamer inderdaad ongeveer 4 lagen geven :p Maar er was zo'n grote korting op dat het echt de moeite was :)

- Nu nog wachten om de elektricien en de klusjesman
+++ Zondag afgesproken met een babysitmama die kleurenexperte is, hoeveel geluk kan een mens hebben :) (We hebben nog geen kleuren gekocht)
Een "truuk" welke mijn maat die prof verver is me laten weten heeft.
Laat je primer kleuren in je finish kleur. Dien je maar de helft van de finish meer te kopen.

Alle verfwinkels verzwijgen dit ;)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8188
ShAmPi wrote:
W.O.L.F. wrote: +++ Zondag afgesproken met een babysitmama die kleurenexperte is, hoeveel geluk kan een mens hebben :) (We hebben nog geen kleuren gekocht)
Een "truuk" welke mijn maat die prof verver is me laten weten heeft.
Laat je primer kleuren in je finish kleur. Dien je maar de helft van de finish meer te kopen.

Alle verfwinkels verzwijgen dit ;)
Goed om te weten, gelukkig schilderen we het meeste in het wit :)

+/- De hele dag bezig met meubelen, kleuren en verhuizen, wat een leven... :p
cron