Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8296
@Elexus: Heel veel sterkte! :hug:

@W.O.L.F. en met0t0: Gefeliciteerd! Weer een nieuwe levensfase die ingaat! :flow:

--- Het oorlogseizoen is hier duidelijk weer ingegaan...
--- Tegen de tijd dat het oudjaar is ben je al het vuurwerk al zo kotsbeu dat de lol er op oudjaar bijna volledig af is.
--- 's Avonds gaat er bijna elke avond wel 1 enorme vuurwerkbom vlakbij af, dat is echt voer voor een hartinfarct! Vaak ergens rond 23u, soms eerder.
+++ We zijn afgelopen weekend verhuisd met de zaak!
+++ Nieuwe locatie is echt een verbetering!
+++ Van donderdagavond tem zaterdag meegeholpen. Was oorspronkelijk niet de bedoeling, maar ik was wat blijven helpen na afsluiten werk omdat er teveel file stond. Uiteindelijk de rest van de tijd ook maar meegeholpen.
--- AC Odyssey heeft soms echt enorme levelgaps tussen de verschillende story missions. Ik speel afgelopen weekend een story mission uit terwijl ik level 23 ben en de volgende story mission is het aangeraden level 31... Tegen volgend weekend ben ik er misschien en tegen die tijd weet ik echt de helft van het verhaal niet meer. Vooral met al die namen wordt het dan soms lastig.
Image

8302
Sora_Lizard wrote:
W.O.L.F. wrote:++ Gezellig wonen in ons nieuwe huisje en de kat is al helemaal op zijn gemak : )
- Wel nog wat werk met opruimen en alles een plekje geven, maar dat komt wel goed : )
+++ Ik wens jou en met0t0 veel plezier en geluk in jullie eigen huisje! :flow: :jip:
Heel erg bedankt :)
Als de bbq heel klein zou uitvallen past het wel in het minituintje dat we delen :p (Maar vrees dat het iets te onhandig zou zijn)

+++ Heel, heel, heel fijne jobaanbieding gekregen, echt ongelofelijk eigenlijk :)

8303
+++ Eindelijk nog eens tijd om hier te komen kijken :relief:
+++ Zoals W.O.L.F. al zei: eindelijk verhuisd
--- Nog heel veel werk om alles uit te pakken en het appartement in orde te stellen...
+ ... maar we zijn er toch al
--- Al sinds eind augustus niet meer kunnen gamen en het zal niet snel beteren
+++ Eens de gamekamer in orde staat, zal het wel heel leuk zijn :)

8305
Gamefreak wrote:
W.O.L.F. wrote:++ Gezellig wonen in ons nieuwe huisje en de kat is al helemaal op zijn gemak :)
- Wel nog wat werk met opruimen en alles een plekje geven, maar dat komt wel goed :)
ah, Met0t0 dus in het bergkot met andere woorden ? :idea:
Zolang ik er jou maar niet vind want dan laat ik je kennis maken met onze tweede trappenhal via het raam...

-- Geen zin om in de reden naar de winkel te gaan (ik werk van thuis uit)
- Onzen Jerome was doodsbang van de wijkagent, misschien heeft hij toch iets op zijn kerfstok? :p
+++ met0t0 heeft veel vooruitgang gemaakt in de gamekamer :)

8307
Mr.Wolf wrote:---------------------------- Stan Lee is overleden op 95-jarige leeftijd ;(
+ - Stan Lee is niet in de wieg gestikt.
W.O.L.F. wrote:. . .
- Onzen Jerome was doodsbang van de wijkagent, misschien heeft hij toch iets op zijn kerfstok? :p
+++ met0t0 heeft veel vooruitgang gemaakt in de gamekamer :)
?? Eh ... Jerome is de goudvis? :think:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

8308
Sora_Lizard wrote:
W.O.L.F. wrote:. . .
- Onzen Jerome was doodsbang van de wijkagent, misschien heeft hij toch iets op zijn kerfstok? : p
+++ met0t0 heeft veel vooruitgang gemaakt in de gamekamer : )
?? Eh ... Jerome is de goudvis? :think:
Jerome is een kat, onze kat :)

++/- Slechte opvoeding, maar de kat heeft de hele nacht op bed geslapen, wel heel gezellig :)
+++ Life is going quite good :)

8309
Beetje dingen gemist hier.

@Elexus: sterkte!
@Met0t0 en W.O.L.F: Veel geluk in de nieuwe stek!

----- Veels te lang geleden dat ik hier nog op het forum eens was.
++++ Proberen terug wat meer hier te zijn.
---- Al zal het niet voor komende week zijn. Echt enorme drukke periode. Met spijt in het hart (interne verwikkelingen) kan ik begin december niet de cursus volgen wat ik wou. Daardoor komt er (normaal) wel een iets rustigere periode naar het eind van het jaar toe aan.
++++ Ik heb nog 10 dagen verlof en ondertussen alweer rond de 80 overuren staan. Ik ga die dan ook opnemen rond Kerst en Nieuwjaar. Zeker de verlofdagen.
---- Enorme backlog waar ik maar niet aan toe kom. Probleem is dat ik geen nieuwe game wil starten omdat ik weet dat ik niet op regelmatige tijdstippen kan verder doen. Hopelijk na volgende week betert dat terug.
++++ Winterbanden terug gemonteerd. Betekent wel dat er een koude donkere periode aankomt.
Image