Re: 'It's all about the drinks'-topic

843
met0t0 wrote:
RoyVdW wrote:Dit topic moet gesloten worden deze maand. Doe mee met Tournée Minérale. Een makkie want heb vorig jaar 101 dagen uitsluitend geleefd op water qua drank.
Ook geen koffie, melk, frisdrank ofzo?
U leest het goed enkel plat of bruiswater ja. Koffie en thee was toegestaan maar dan zonder suiker/melk maar ik drink geen warme dranken dus enkel soep ;)
Was een uitdaging met een groep op FB en er was ook een reportage op RTV geweest.

Bij Tournéé Minérale gaat het enkel om alcohol dus keuzes en smaken genoeg dus en het is een korte maand :P
Image

Re: 'It's all about the drinks'-topic

844
RoyVdW wrote:
met0t0 wrote:
RoyVdW wrote:Dit topic moet gesloten worden deze maand. Doe mee met Tournée Minérale. Een makkie want heb vorig jaar 101 dagen uitsluitend geleefd op water qua drank.
Ook geen koffie, melk, frisdrank ofzo?
U leest het goed enkel plat of bruiswater ja. Koffie en thee was toegestaan maar dan zonder suiker/melk maar ik drink geen warme dranken dus enkel soep ;)
Was een uitdaging met een groep op FB en er was ook een reportage op RTV geweest.

Bij Tournéé Minérale gaat het enkel om alcohol dus keuzes en smaken genoeg dus en het is een korte maand :P
Ja, zonder alcohol is te doen omdat er nog talloze andere alcoholvrije dranken zijn. Maar zonder andere dranken dan water, dat lijkt mij toch al heel wat moeilijker :O

Re: 'It's all about the drinks'-topic

845
Ja en toch heb ik het gehaald niemand dacht dat ik het zou kunnen. Daar ben ik trots op. Was bijna 5kg afgevallen op 4 maanden. Qua eten kon ik eten wat ik wou ik had soms wel een vreetbui wegens suikertekort mss :P Nu let ik altijd op mijn eten ook zo weinig mogelijk suiker geen vruchtensappen, smeerpastas zoals choco, confituur, honing of frisdrank enkel Ice-Tea zero.
Image

Re: 'It's all about the drinks'-topic

847
paveman wrote:Niet vergeten dat in dranken waar zero bij staat er juist vaak een hoop andere troep in gesodemieterd wordt, Roy, die nog veel erger is dan suiker... (zoals de allerergste: aspartaam)

Zonder alcohol is een makkie: dat doe ik al jaren zonder enige vorm van moeite...!
Dat weet ik meneer. Ik beperkt het natuurlijk en bedankt dat u me tips geeft voor mijn gezondheid ;)
Image

Re: 'It's all about the drinks'-topic

853
W.O.L.F. wrote:
gamerke1992 wrote:Ik wou die glazen graag hebben, dus heeft de winkelier er nog eentje extra gratis gegeven :)
Image
Mag ook wel als je zoveel flesjes koopt eh :O
ze vragen toch meestal 8-10 euro voor een glas. Terwijl ik maar voor 17 euro aan bier heb gekocht. Dus 2 glazen krijgen vind ik heel mooi :)
Image

Re: 'It's all about the drinks'-topic

854
Inderdaad wel mooi dat ge er 2 glazen bij hebt gekregen :)
Ik koop zo goed als nooit pakken bier omdat ik altijd iets anders drink, dan zijn aparte flesjes handiger. Alleen voor mijn bewaarbieren in de kelder zijn die pakken van 6 handig :p

Het Gulden Draak-glas is wel eentje waar ik al even naar uitkijk. Mijn meeste glazen komen uit de kringwinkel, daar vind ik ze spotgoedkoop. Al heb ik er nog nooit een Gulden Draak-glas zien staan, jammer genoeg.

Onlangs Orval gedronken met Orval-kaas erbij, heel erg lekker :)

Re: 'It's all about the drinks'-topic

855
met0t0 wrote:Inderdaad wel mooi dat ge er 2 glazen bij hebt gekregen :)
Ik koop zo goed als nooit pakken bier omdat ik altijd iets anders drink, dan zijn aparte flesjes handiger. Alleen voor mijn bewaarbieren in de kelder zijn die pakken van 6 handig :p

Het Gulden Draak-glas is wel eentje waar ik al even naar uitkijk. Mijn meeste glazen komen uit de kringwinkel, daar vind ik ze spotgoedkoop. Al heb ik er nog nooit een Gulden Draak-glas zien staan, jammer genoeg.

Onlangs Orval gedronken met Orval-kaas erbij, heel erg lekker :)
Ik koop voor mijzelf ook altijd aparte flesjes. Maar ik zorg ook dat ik minstens 3 soorten bier heb voor als er maten langskomen.
Image