Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

843
Elexus wrote:
Captain Witwicky wrote: Heb je zo'n zalfje of eens andere zeep geprobeerd?
Ja d'r ligt hier genoeg bodycrème en lotion maar meh, daar worden ze dan weer te vettig van.
-- ...dat onvermijdelijk gezaag van m'n ouders met zich gaat meebrengen omdat ik in dat 'mooi weer" binnen zit
Enkel de bovenkant proberen te doen :)
Als ik bij mooi weer naar buiten ga, zeggen ze dat ik werk moet zoeken.
gamerke1992 wrote:Je moet die handcrème van de rituals kopen, die trekt onmiddellijk in Als verpleegkundige zijn mijn handen continu droog door alle alcohol die ik moet gebruiken en dan is die handcrème toch echt wel een wondermiddel
Ok eens onthouden :)

--- Vader heeft zo'n ...hmmm... 12u de tijd om de laptop de gebruiken...wat doet hij? Ernaar vragen juist wanneer ik hem opstart...
+++ Woohoo Abe 2 krijgt remake :cool:
+++ Woohoo Nieuwe trailer Terminator :cool:
--- Ik loop geïrriteerd vandaag, iedereen wilt praten tegen mij en ik heb geen goesting, iedereen loopt hier telkens rond mij, alle deuren staan open waardoor dat ik het kabaal van de buurt moet aanhoren, en mijn vader doet er nog een schepje bovenop door zijn ronduit irritant dom gedrag over een druppeltje schuim (terwijl hij nooit zijn assen opkuist van zijn fucking sigaretten, den vuile hypocriet!)
Last edited by Captain Witwicky on 14 Apr 2015 15:50, edited 1 time in total.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

852
dividedx11 wrote:++ Vandaag es naar het bos
Wat doe jij in het bos?


--- Bah, slecht geslapen...
--- Gisteren was niet mijn dagje...ik liep continue geïrriteerd van al die drukte rond mij, mijn vader die weer het ergste van de wereld zag in alles wat ik deed en door mijn stomme buur die bezig was met zijn gras te maaien met zo'n luide ***machine...
--- ... waardoor mijn vader weer met een goed idee kwam: deze week het gras maaien en bestrooien ('t gaat weer beginnen, hoor, hoe lang is het warmer weer? Een weekje? ;( )
--- Ik haat warm weer...
--- Mensen moeten leren van mijn spullen te blijven en ze niet verplaatsen...

-- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Nog 30 dagen
+++ Nog 57 dagen
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

854
Mr.Wolf wrote:
NTGSruler wrote:++++ 72 Km gefietst vandaag.
++++ Straks terrasje doen met de vriendin.
Gij gaat er ook op precies :p

++++ Om 8 uur naar Foute Vrienden kijken met mijn vrienden.
++ Daarna nog rustig iets drinken.

Ik doe mijn best! :P

++++ Zalig weertje!
++++ Kan ik niet binnen blijven, dan toch maar gaan fietsen, zien wat het wordt vandaag.
---- Drukte overal, de kust die weer wordt overspoeld door "walvissen" van over het ganse land die een streepje zonlicht hebben gezien. Uuurgghh!!
Image
cron