Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8402
paveman wrote:Sterkte W.O.L.F.!! (En met0t0 ook een beetje)
Het zijn zeker zeer zware berichten om te moeten verwerken... als er iets is dat we kunnen doen...
Heel erg bedankt iedereen!
Ik kan zelf eigenlijk niets doen, heel frustrerend. Ik heb al veel geroepen en gehuild, maar gek genoeg ga je ook verder. Het wordt een soort emotieloos feit in je hoofd op veel momenten. We zijn gelukkig een hechte familie die er voor elkaar is zonder elkaar te verstikken.
Wat ik nu wel merk, zeker voor oudere mensen, zorg dat je financiën op orde zijn en dat je nabestaanden weten waar ze naartoe moeten, bij welke bank je bent enzo. Doordat we dat nu nog moeten regelen (vooral voor mijn oma) is er veel minder ruimte voor verdriet en rustig samen zijn.

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8408
paveman wrote:
zenmaster wrote:Sterkte WOLF.

@rest: thanks. ;) Ben weer een beetje aan het gamen en besefte dat het weer een tijdje geleden was dat ik hier voor het laatst kwam kijken.
En. Al aan MGS V begonnen....?
:? ...nee. Denk niet dat het ervan gaat komen. Ik weet nog dat het nieuwe systeem me niet lag. Misschien eens proberen op men oude account als ik hem cheap kan vinden.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8409
@W.O.L.F.: Sterkte!

+++ Far Cry 5 New game+ op intouchable vlot goed, zit net voor laatste mini-boss voor de eigenlijke boss (dit slaat nergens op :p)
+++ Positief functioneringsgesprek en oplossing gevonden om de reistijd zoveel mogelijk te beperken, dat komt vooral ten goede van mijn vermoeidheid
--- Recent naar ziekenhuis geweest en de vermoeidheid is helaas iets waar ik mee ga moeten leren leven.
+++ Vakantieplannen! :smug:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8410
Kolm wrote:@W.O.L.F.: Sterkte!
+++ Positief functioneringsgesprek en oplossing gevonden om de reistijd zoveel mogelijk te beperken, dat komt vooral ten goede van mijn vermoeidheid
--- Recent naar ziekenhuis geweest en de vermoeidheid is helaas iets waar ik mee ga moeten leren leven.
Danku :)

Misschien moet je eens kijken of er in Nederland ook Redelijke aanpassingen bestaan. Dat is iets dat voortvloeit uit het VN verdrag voor personen met een handicap. Handicap wordt zeer ruim gezien als een beperking die voortkomt uit de confrontatie met je omgeving (dus mocht jij maar 4u per dag moeten werken dan was die vermoeidheid helemaal geen beperking geweest, ik zeg maar wat). In de Belgische wetgeving is heel duidelijk beschreven dat iedereen die dit nodig heeft, dus zonder enig attest, recht heeft op redelijke aanpassingen op o.a. het werk. Redelijkheid wordt bepaald adhv een aantal criteria, bijvoorbeeld dat de nodige aanpassing niet te duur mag zijn, dat het sneller redelijk is als meerdere mensen de aanpassing kunnen gebruiken, enz.
Zeker de moeite om eens uit te zoeken in de Nederlandse wetgeving :)

+++ Lekker warm thuis blijven vandaag, moet ook werken, moet gewoon de deur niet uit :)
--- Morgen door de sneeuw gaan werken :(

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8411
zenmaster wrote:
paveman wrote:
zenmaster wrote:Sterkte WOLF.

@rest: thanks. ;) Ben weer een beetje aan het gamen en besefte dat het weer een tijdje geleden was dat ik hier voor het laatst kwam kijken.
En. Al aan MGS V begonnen....?
:? ...nee. Denk niet dat het ervan gaat komen. Ik weet nog dat het nieuwe systeem me niet lag. Misschien eens proberen op men oude account als ik hem cheap kan vinden.
Die moet zeker cheap te vinden zijn!! Is ook bijna in elke Sale op PSN present voor amper geld...!
Maar ik kan me helemaal in jouw twijfels vinden, verder. Dat is een van de vele redenen dat ik nog niet aan de day one editie ben begonnen.... ;)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8412
Kolm wrote:+++ Positief functioneringsgesprek en oplossing gevonden om de reistijd zoveel mogelijk te beperken, dat komt vooral ten goede van mijn vermoeidheid
--- Recent naar ziekenhuis geweest en de vermoeidheid is helaas iets waar ik mee ga moeten leren leven.
Balen dat het iets is dat blijvend is, maar wellicht ook wel fijn dat het een label heeft kunnen krijgen?
Wel mooi dat de werkgever nog steeds positief is en mee wil denken. Wat W.O.L.F. aangeeft: hier zijn zeker zaken van in de NLse wet geregeld, maar hier zit ik niet genoeg in om inhoudelijk wat over te zeggen. Lijkt me goed om dit samen met de werkgever via de Arbodienst na te vragen/uit te laten zoeken.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8413
++ aliens colonial marines is verrassend leuk met nen maat
++ bikan resident evil 2
+ zever van den auto bikan helemaal in orde. Hen wel nog een schouwingskaart gekregen voor men oude auto :think
+/- maar monster energy Supercross 2 ook besteld om zo rap mogelijk den online trophy te behalen van een ghost verslaan. Druk voorjaar nu met 5 games in de eerste 6 weken vant jaar voor mij

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image