Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8539
gamerke1992 wrote:+++ game of thrones was zalig. Ben blij dat het terug begonnen is.
+++ ik ben met de manager van mijn eventuele nieuwe job gaan praten. Ze willen de selectieprocedures meteen stopzetten en ik mag er starten.
+++ zeer mooi loon, bedrijfswagen, laptop, gsm, onkostenvergoeding, bonussen,...
--- ik doe mijn andere job nog steeds graag
--- maar daar wordt ik veel te weinig betaald voor wat ik allemaal doe
+++ ik ga bijna zeker op de nieuwe job in gaan. Ik heb nog heel even bedenktijd.
+- luxepositie dat ik echt kan kiezen, maar dat maakt dat elke keuze als een overwinning of verlies aanvoelt.
Succes met je keuze! Als ze op je huidige job niet over de brug willen komen met extra loon zou ik het aanbod zeker in overweging nemen. Het is belangrijk dat je je job graag doet, maar rekeningen betalen zichzelf niet.

+++ Game of Thrones!!
++ Een week vakantie
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8541
+++ Het is beslist. Na meerdere dagen alle pro en contra's naast mekaar te leggen en veel te stressen, heb ik besloten om de jobaanbieding aan te nemen.
+- Hopelijk de goede beslissing genomen, maar het voelde gewoon echt aan als een kans die ik moest nemen. Ik denk dat ik mijzelf een nieuwe uitdaging heb gegeven.
--- Hoe vreemd het ook klinkt, ik ga mijn oude job echt missen.
--- Ik had/heb een week vakantie en heb er nog niet echt van kunnen genieten
+++ Hopelijk moet ik nu even niet te veel regelen en kan ik toch van die laatste dagen genieten.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8543
Veel succes op je nieuwe job gamerke!

OT:

++ na vandaag een weekje verlof :cool:
-- veel ambetante dossiers waar ik niet echt verder in geraak
++ morgen Magic The Gathering spelen met een vriend
++ zondag paasbrunch en we pakken de mémé mee zodat ze niet alleen zit en ook plezier heeft
++ weekend erna de verjaardag van de papa vieren en naar de prerelease party gaan van een nieuwe set van Magic :cool:
++ door het goeie weer ga ik waarschijnlijk in het verlof nog eens naar de Zoo
++ veel leuke dingen te doen dus
-- er wordt wel weinig gegamed de laatste tijd door al die leuke dingen :dizzy:
++ auto eens door de carwash gehaald, ik zie zowaar het kleur weer van mijn mobile
++ koplamp is ook weer gefixed en het was niet eens zo erg duur
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8544
Gamefreak wrote:
paveman wrote:++++++++++++ AFC Ajax staat gewoon in de halve finale CL!! En dat door CR7 en zijn Juve er uit te knikkeren... ik had niet gedacht dat ik dit nog mee zou gaan maken... :D ^^ ^^
zeer zeer straf inderdaad; niemand die dit verwachtte, maar Barcelona over de knie leggen ? Dat zie ik niet gebeuren !

edit, in de finale dan wellicht !
Ik ook niet... al had ik dat ook niet bij Real en Juve verwacht ;)
Tottenham is evengoed ook een erg sterke tegenstander, dus het lijkt me gepast ons eerst daar maar eens op te richten. Mocht het vervolgens tóch zover komen, dan is alsnog alles mogelijk. Zeker binnen die ene wedstrijd. En Barça moet eerst zelf Liverpool maar eens verslaan...
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8545
gamerke1992 wrote:+++ Het is beslist. Na meerdere dagen alle pro en contra's naast mekaar te leggen en veel te stressen, heb ik besloten om de jobaanbieding aan te nemen.
+- Hopelijk de goede beslissing genomen, maar het voelde gewoon echt aan als een kans die ik moest nemen. Ik denk dat ik mijzelf een nieuwe uitdaging heb gegeven.
--- Hoe vreemd het ook klinkt, ik ga mijn oude job echt missen.
--- Ik had/heb een week vakantie en heb er nog niet echt van kunnen genieten
+++ Hopelijk moet ik nu even niet te veel regelen en kan ik toch van die laatste dagen genieten.
Ik heb het gevoel dat dit voor jou een goede keus is. Hoe dan ook wens ik je heel veel succes, maar bovenal plezier en werkgeluk toe!
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8546
gamerke1992 wrote:+++ Het is beslist. Na meerdere dagen alle pro en contra's naast mekaar te leggen en veel te stressen, heb ik besloten om de jobaanbieding aan te nemen.
+- Hopelijk de goede beslissing genomen, maar het voelde gewoon echt aan als een kans die ik moest nemen. Ik denk dat ik mijzelf een nieuwe uitdaging heb gegeven.
--- Hoe vreemd het ook klinkt, ik ga mijn oude job echt missen.
--- Ik had/heb een week vakantie en heb er nog niet echt van kunnen genieten
+++ Hopelijk moet ik nu even niet te veel regelen en kan ik toch van die laatste dagen genieten.
Congratz met je nieuwe job. Veel geluk ;)

+ Weekend
+ Straks genieten van een duveltje buiten