Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8553
Gamefreak wrote:
billie91 wrote:
Tipexx wrote:+ 20 u rijles is gedaan
+ Nu mag ik alleen op de baan :D
- zal raar doen zonder begeleider.
Heerlijk gevoel is dat om voor het eerst alleen te rijden. Ik kan mij dat nog goed herinneren toen ik 8 jaar geleden mijn rijbewijs haalde.



dit was het resultaat van dat ritje....

Image
Ssst, dat hoeft de rest niet te weten...

Verstuurd vanaf mijn SM-A320FL met Tapatalk
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8555
Goh ik vond/vind autorijden echt niet zo tof. Toen ik het leerde, plakte ik bijna aan mijn zetel van het zweet, gewoon van de stress. Nu is dat gelukkig niet meer het geval maar het blijft toch een dingetje waar ik het lastig mee blijf hebben. :think:

Ot:

++ vanavond naar de zus, frietjes eten en kaarten
++ morgenavond naar NL om de verjaardag van de papa te vieren
++ zondag gaan kaarten omdat de nieuwe expansie van Magic uit is en we doen een tournamentje van 2 tegen 2
-- en dan zit het verlof erop! :P
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8556
billie91 wrote:
Gamefreak wrote:
billie91 wrote:
Tipexx wrote:+ 20 u rijles is gedaan
+ Nu mag ik alleen op de baan :D
- zal raar doen zonder begeleider.
Heerlijk gevoel is dat om voor het eerst alleen te rijden. Ik kan mij dat nog goed herinneren toen ik 8 jaar geleden mijn rijbewijs haalde.



dit was het resultaat van dat ritje....

Image
Ssst, dat hoeft de rest niet te weten...

Verstuurd vanaf mijn SM-A320FL met Tapatalk
Lol ik hoop niet dat ik dat direct tegenkom xD

Ik mag enkel in België rijden dus de Nederlanders in de groep zijn relatief veilig ;)

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8558
paveman wrote:
Tipexx wrote:+ 20 u rijles is gedaan
+ Nu mag ik alleen op de baan :D
- zal raar doen zonder begeleider.
Geef je wel even een waarschuwing voordat je de weg op gaat...? :P :D
Rijden er bij jullie in het verre Friesland dan auto's?
Image


--- Wie heeft het ooit bedacht dat een put graven, er stenen in gooien en die weer dichten een goed idee was?! Ons tuintje zit vol met bakstenen, maar echt volledige exemplaren. Over een jaar kan ik mijn diploma als archeoloog halen vermoed ik...
+++ Ons tuintje en terras zijn heerlijk. Ik verlangde al jaren naar buitenruimte voor mijn plantjes (de tuin was ons moeder haar terrein) en nu komt dat helemaal in orde! (Foto's volgen als alles volledig is afgewerkt, we publiceren geen half werk eh :p)
+/- Mocht er iemand iemand kennen die regio Merelbeke een groot huis, goed in orde, grote tuin, residentiële wijk maar met voor en zijuitzicht op de velden zoekt en die bovendien een stevige zakcent heeft (we denken 700.000 euro) heeft, niet twijfelen en mij contacteren! Na het overlijden van mijn Opa wordt over enkele maanden het huis verkocht. Ze hebben het zelf gebouwd, in een tijd dat er nog geen straat was. Ze hebben het ook ongelofelijk goed onderhouden en zeer stevig gebouwd (isolatie is vanwege de driedubbele muren zeker oké). Een huis met een hart en een ziel waarin geleefd en geliefd is, we zoeken fijne mensen die er verder in willen leven en het liefhebben.

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8559
W.O.L.F. wrote:
paveman wrote:
Tipexx wrote:+ 20 u rijles is gedaan
+ Nu mag ik alleen op de baan :D
- zal raar doen zonder begeleider.
Geef je wel even een waarschuwing voordat je de weg op gaat...? :P :D
Rijden er bij jullie in het verre Friesland dan auto's?
Image


--- Wie heeft het ooit bedacht dat een put graven, er stenen in gooien en die weer dichten een goed idee was?! Ons tuintje zit vol met bakstenen, maar echt volledige exemplaren. Over een jaar kan ik mijn diploma als archeoloog halen vermoed ik...
+++ Ons tuintje en terras zijn heerlijk. Ik verlangde al jaren naar buitenruimte voor mijn plantjes (de tuin was ons moeder haar terrein) en nu komt dat helemaal in orde! (Foto's volgen als alles volledig is afgewerkt, we publiceren geen half werk eh :p)
+/- Mocht er iemand iemand kennen die regio Merelbeke een groot huis, goed in orde, grote tuin, residentiële wijk maar met voor en zijuitzicht op de velden zoekt en die bovendien een stevige zakcent heeft (we denken 700.000 euro) heeft, niet twijfelen en mij contacteren! Na het overlijden van mijn Opa wordt over enkele maanden het huis verkocht. Ze hebben het zelf gebouwd, in een tijd dat er nog geen straat was. Ze hebben het ook ongelofelijk goed onderhouden en zeer stevig gebouwd (isolatie is vanwege de driedubbele muren zeker oké). Een huis met een hart en een ziel waarin geleefd en geliefd is, we zoeken fijne mensen die er verder in willen leven en het liefhebben.
daar is er nog geen elektriciteit zeker ?
Last edited by Gamefreak on 01 May 2019 14:43, edited 1 time in total.
cron