Re: Je laatste aankoop (geen games)

871
zenmaster wrote:
ShAmPi wrote:
Image
Braun Series 9 9095cc + station om op te laden en automatisch te kuisen.
Waar gekocht en hoeveel?
bol.com 260€ en nadien kan je met papieren op te sturen nog eens 60€ terug krijgen.
Dus kom je op een 200€

Niet mis voor 1 van de beste scheerapperaten die er zijn van normaal om en bij de 450€ :D
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

872
zenmaster wrote:
Sora_Lizard wrote:Geen idee waar hij hem gekocht heeft, maar mijn ervaringen met Braun zeggen me dat hij er aan eentje genoeg heeft. :smug:
*Badum-tsss* :P Met Rockashampi weet je nooit. Ik bedoelde natuurlijk hoeveel hij kostte.
:hi5: :hi5:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Je laatste aankoop (geen games)

875
Mijn hond is gisteren geschoren :)
Had kleine infectie door alergische reactie op zijn dij.
stukje moeten wegscheren om het behandelen beter te maken.

Als ik wat gedronken heb zal ik eerder mijn ballen ermee scheren ipv mijn hond :)
Maar daarvoor gebruik ik doorgaans mijn vriendin haar ladyshave :D :D
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

880
Nice. Zolang je van die dikke oorkussens hebt heb je er altijd wel plezier van, dat dempt alles van buitenaf goed. Is dat een actie bij Kruidvat of gewoon toevallig zien liggen?

Hier wat bescherming voor de 2DS om mee op vakantie te kunnen nemen. Nintendo hoesje en wat accessoires van Big Ben.
En cheapass strandballen, frisbee enzo bij Decathlon
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

881
zenmaster wrote:Nice. Zolang je van die dikke oorkussens hebt heb je er altijd wel plezier van, dat dempt alles van buitenaf goed. Is dat een actie bij Kruidvat of gewoon toevallig zien liggen?

Hier wat bescherming voor de 2DS om mee op vakantie te kunnen nemen. Nintendo hoesje en wat accessoires van Big Ben.
En cheapass strandballen, frisbee enzo bij Decathlon
Zag ik toevallig staan toen we er waren. :) Moet wel zeggen dat het erg goedkoop aanvoelt allemaal (de oorkleppen staan bijvoorbeeld los en gammelen serieus) maar het geluid is goed en de bluetooth connectie stabiel en meer moet dat niet zijn. ;)
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

882
Elexus wrote:
zenmaster wrote:Nice. Zolang je van die dikke oorkussens hebt heb je er altijd wel plezier van, dat dempt alles van buitenaf goed. Is dat een actie bij Kruidvat of gewoon toevallig zien liggen?

Hier wat bescherming voor de 2DS om mee op vakantie te kunnen nemen. Nintendo hoesje en wat accessoires van Big Ben.
En cheapass strandballen, frisbee enzo bij Decathlon
Zag ik toevallig staan toen we er waren. :) Moet wel zeggen dat het erg goedkoop aanvoelt allemaal (de oorkleppen staan bijvoorbeeld los en gammelen serieus) maar het geluid is goed en de bluetooth connectie stabiel en meer moet dat niet zijn. ;)
Dat zoek ik ook al een tijdje. Ik had het graag gehad voor ik op vakantie vertrok, maar dat zal niet meer lukken. Ik was tot nu toe altijd ibood enzo in het oog aan het houden.
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

883
gamerke1992 wrote:
Elexus wrote:
zenmaster wrote:Nice. Zolang je van die dikke oorkussens hebt heb je er altijd wel plezier van, dat dempt alles van buitenaf goed. Is dat een actie bij Kruidvat of gewoon toevallig zien liggen?

Hier wat bescherming voor de 2DS om mee op vakantie te kunnen nemen. Nintendo hoesje en wat accessoires van Big Ben.
En cheapass strandballen, frisbee enzo bij Decathlon
Zag ik toevallig staan toen we er waren. :) Moet wel zeggen dat het erg goedkoop aanvoelt allemaal (de oorkleppen staan bijvoorbeeld los en gammelen serieus) maar het geluid is goed en de bluetooth connectie stabiel en meer moet dat niet zijn. ;)
Dat zoek ik ook al een tijdje. Ik had het graag gehad voor ik op vakantie vertrok, maar dat zal niet meer lukken. Ik was tot nu toe altijd ibood enzo in het oog aan het houden.
Een goedkope koptelefoon is soms meer dan genoeg. Ik ben nogal een audiofreak, maar voor te gamen heb je nu niet per se een beats nodig (ookal hebben die dingen prachtig geluid.

Langs de andere kant, best altijd even wat reviews lezen voordat je een headset koopt. M'n maat koopt altijd de goedkoopste oortjes van 10 euro maar hij moet er wel elke maand nieuwe halen :p
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

884
dividedx11 wrote:
gamerke1992 wrote:
Elexus wrote:
zenmaster wrote:Nice. Zolang je van die dikke oorkussens hebt heb je er altijd wel plezier van, dat dempt alles van buitenaf goed. Is dat een actie bij Kruidvat of gewoon toevallig zien liggen?

Hier wat bescherming voor de 2DS om mee op vakantie te kunnen nemen. Nintendo hoesje en wat accessoires van Big Ben.
En cheapass strandballen, frisbee enzo bij Decathlon
Zag ik toevallig staan toen we er waren. :) Moet wel zeggen dat het erg goedkoop aanvoelt allemaal (de oorkleppen staan bijvoorbeeld los en gammelen serieus) maar het geluid is goed en de bluetooth connectie stabiel en meer moet dat niet zijn. ;)
Dat zoek ik ook al een tijdje. Ik had het graag gehad voor ik op vakantie vertrok, maar dat zal niet meer lukken. Ik was tot nu toe altijd ibood enzo in het oog aan het houden.
Een goedkope koptelefoon is soms meer dan genoeg. Ik ben nogal een audiofreak, maar voor te gamen heb je nu niet per se een beats nodig (ookal hebben die dingen prachtig geluid.

Langs de andere kant, best altijd even wat reviews lezen voordat je een headset koopt. M'n maat koopt altijd de goedkoopste oortjes van 10 euro maar hij moet er wel elke maand nieuwe halen :p
Ik ga misschien straks een JBL synchros s700 bestellen. Maar ben nog niet zeker.
Image
cron