Re: 'It's all about the drinks'-topic

873
dividedx11 wrote: Wat is dat precies? :)
Da's een waterfles met een soort filtertje die je er in steekt vol fruit, groenten en/of kruiden en dan laat je dat een tijdje weken zodat de smaak in het water dringt. :) Zo heeft het water een lekker smaakje en krijg je nog wat extra vitaminen binnen door het fruit, zonder eventuele calorieën op te nemen.

Ik vind het vooral aangenaam dat het water een fruitige smaak heeft want 'puur' water krijg ik echt moeilijk binnen. :p
Image

Re: 'It's all about the drinks'-topic

874
Elexus wrote:
dividedx11 wrote: Wat is dat precies? :)
Da's een waterfles met een soort filtertje die je er in steekt vol fruit, groenten en/of kruiden en dan laat je dat een tijdje weken zodat de smaak in het water dringt. :) Zo heeft het water een lekker smaakje en krijg je nog wat extra vitaminen binnen door het fruit, zonder eventuele calorieën op te nemen.

Ik vind het vooral aangenaam dat het water een fruitige smaak heeft want 'puur' water krijg ik echt moeilijk binnen. :p
Ik zie dat vaak op Groupon passeren :) Neemt dat echt veel smaak op? Of is het eerder subtiel?
Image

Re: 'It's all about the drinks'-topic

875
gamerke1992 wrote:
Elexus wrote:
dividedx11 wrote: Wat is dat precies? :)
Da's een waterfles met een soort filtertje die je er in steekt vol fruit, groenten en/of kruiden en dan laat je dat een tijdje weken zodat de smaak in het water dringt. :) Zo heeft het water een lekker smaakje en krijg je nog wat extra vitaminen binnen door het fruit, zonder eventuele calorieën op te nemen.

Ik vind het vooral aangenaam dat het water een fruitige smaak heeft want 'puur' water krijg ik echt moeilijk binnen. :p
Ik zie dat vaak op Groupon passeren :) Neemt dat echt veel smaak op? Of is het eerder subtiel?
Je kan dat zelf wat beslissen. Hoe langer je het laat soaken, hoe intenser de smaak. Gisteren had ik het maar een uurtje laten trekken en was de smaak idd erg subtiel. Nu heeft het een uurtje of 3 getrokken en is de smaak echt veel meer aanwezig. Volgende stap is het een hele nacht in de frigo laten staan. :)
Image

Re: 'It's all about the drinks'-topic

883
Het kan zijn dat ik de clou niet helemaal snap, maar stel dat je het fruit gewoon op eet en daar een of meer glazen water bij drinkt?
Je krijgt in ieder geval ook nog vezels en vitaminen binnen en uiteindelijk kun je het water nog weglaten ook. Fruit is doorgaans sappig genoeg. :think:

Lekker koel? Leg het fruit een tijdje in de koelkast.
De suikers? Die zijn allang met de smaken in het water terecht gekomen.

Zoals ik het al zei, het kan zijn dat ik de lol er niet geheel van begrijp. :silly:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu
cron