Re: 'It's all about the drinks'-topic

886
Sora_Lizard wrote:
Elexus wrote:Ik eet eigenlijk amper fruit en drink teveel frisdrank. Hiermee is dat opgelost.
Dan is het misschien ook wel wat voor mij! :)
Ik heb zo'n flesje gekocht voor 4 euro dus het is zeker niet zo duur om eens te proberen. Ik gebruik nog een extra drinkflesje om het fruitwater in over te gieten zodat ik de 'main' bottle steeds weer kan opvullen. Gewoon in een glas gieten gaat ook natuurlijk. :p
Image

Re: 'It's all about the drinks'-topic

889
Elexus wrote:Ik eet eigenlijk amper fruit en drink teveel frisdrank. Hiermee is dat opgelost.
William Boeva stopte met frisdrank drinken en verloor 15kg, dat is toch zot?!
Met fruit in water te weken krijg je noet echt vitamines binnen, dus misschien eens op zoek gaan naar fruit dat u wel aanspreekt? Het wordt zomer, ideale moment :) Of je zoekt naar fruit dat je misschien meer of minder graag rijp of niet rijp eet, zo vind ik peren lekkerder als ze nog klannerig zijn :p

Re: 'It's all about the drinks'-topic

891
W.O.L.F. wrote:
Elexus wrote:Ik eet eigenlijk amper fruit en drink teveel frisdrank. Hiermee is dat opgelost.
William Boeva stopte met frisdrank drinken en verloor 15kg, dat is toch zot?!
Met fruit in water te weken krijg je noet echt vitamines binnen, dus misschien eens op zoek gaan naar fruit dat u wel aanspreekt? Het wordt zomer, ideale moment :) Of je zoekt naar fruit dat je misschien meer of minder graag rijp of niet rijp eet, zo vind ik peren lekkerder als ze nog klannerig zijn :p
Toen ik gestopt ben met frisdrank drinken verloor ik 6kg (en ik ben dan al gene dikken)
Dus zo zie je maar. Frisdrank is ni goe :)

Moest ik stoppen met bier drinken ge ziet mij nimmer lopen.
Dus maw ik drink bier om er gezond uit te zien?
En als je dat niet geloofd... :p
Image

Re: 'It's all about the drinks'-topic

892
ShAmPi wrote:
W.O.L.F. wrote:
Elexus wrote:Ik eet eigenlijk amper fruit en drink teveel frisdrank. Hiermee is dat opgelost.
William Boeva stopte met frisdrank drinken en verloor 15kg, dat is toch zot?!
Met fruit in water te weken krijg je noet echt vitamines binnen, dus misschien eens op zoek gaan naar fruit dat u wel aanspreekt? Het wordt zomer, ideale moment :) Of je zoekt naar fruit dat je misschien meer of minder graag rijp of niet rijp eet, zo vind ik peren lekkerder als ze nog klannerig zijn :p
Toen ik gestopt ben met frisdrank drinken verloor ik 6kg (en ik ben dan al gene dikken)
Dus zo zie je maar. Frisdrank is ni goe :)

Moest ik stoppen met bier drinken ge ziet mij nimmer lopen.
Dus maw ik drink bier om er gezond uit te zien?
En als je dat niet geloofd... :p
als dat zo zou werken, dat hoe meer je drinkt, je er gezonder uitziet, dan zie jij er kerngezond uit vermoed ik :idea:

Re: 'It's all about the drinks'-topic

893
ShAmPi wrote:Toen ik gestopt ben met frisdrank drinken verloor ik 6kg (en ik ben dan al gene dikken)
Dus zo zie je maar. Frisdrank is ni goe :)

Moest ik stoppen met bier drinken ge ziet mij nimmer lopen.
Dus maw ik drink bier om er gezond uit te zien?
En als je dat niet geloofd... :p
Haha, fantastische redenering :p

Re: 'It's all about the drinks'-topic

894
met0t0 wrote:
RoyVdW wrote:Ik heb voor de eerste keer in mijn leven bier gebrouwen samen met een hobby sommelier :love: Nu resultaat afwachten.
Volg sind een paar maand avondschool bierkenner interessant :cool:
Laat zeker weten hoe het gelukt is :)
En waar volgt ge dat in avondschool?
In Turnhout volwassenenonderwijs LBC. In Herentals geven ze die cursus ook bij DTI.

Het bier is klaar en het etiket ontwerp ook. Nu nog af laten drukken op etiketpapier en plakken op de fleskes hmmm :love:
Gisteren was het taples en de 29e heb ik er examen van dat zal wel lukken.
Image

Re: 'It's all about the drinks'-topic

896
RoyVdW wrote:
met0t0 wrote:
RoyVdW wrote:Ik heb voor de eerste keer in mijn leven bier gebrouwen samen met een hobby sommelier :love: Nu resultaat afwachten.
Volg sind een paar maand avondschool bierkenner interessant :cool:
Laat zeker weten hoe het gelukt is :)
En waar volgt ge dat in avondschool?
In Turnhout volwassenenonderwijs LBC. In Herentals geven ze die cursus ook bij DTI.

Het bier is klaar en het etiket ontwerp ook. Nu nog af laten drukken op etiketpapier en plakken op de fleskes hmmm :love:
Gisteren was het taples en de 29e heb ik er examen van dat zal wel lukken.
Het bier is nu al klaar?
Damn das snel oO
Image

Re: 'It's all about the drinks'-topic

897
Ja het is al meer dan een maand geleden gebotteld dus de hergisting is klaar.
Ook ben ik reeds geslaagd van het praktische examen dat beoordeeld werd door de BSB jury. Nu ben ik gecertificeerd bierschenker dat omvat dus een pils tappen, een pils uit het flesje schenken en een degustatiebier schenken. Dit dient vervolgens te worden geserveerd aan de tafel volgens de kunst :smug:

Overmorgen presentatie van een brouwerij en 16 juni theoretisch examen :nerd:

Dat ziet er zo uit die je soms wel ziet bij cafés.
Image
De flesjes van ons gebrouwen bier zijn ook al geëtiketteerd ondertussen.
Image

Re: 'It's all about the drinks'-topic

900
Voor wie het ook wil proberen en voor wie een certificaat 'met ceviele waarde' wil behalen (een erkend certificaat dus), ga bij een CVO (Centrum Voor Volwassenenonderwijs), zij bieden deze cursus aan en in Vlaanderen zijn zij bij de weinigen die zo'n diploma kunnen geven :)
(Ben Leeromgeving voor Volwassenen aan het studeren :p )
cron