Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8851
+++ Beste vrienden, dank voor jullie medeleven en steun. :cool:

Wondroos is een infectie van de diepere lagen van de huid door een bacterie via een wondje. Het breidt zich behoorlijk snel uit blijkbaar. Antibiotica helpen, maar dan wel de juiste! De allergische reactie op een antibioticum gaat echt razendsnel naar ik ervaren heb. Binnen een uur kon ik niets meer en daalde de onder bloeddruk tot beneden de 50!

Als de huisarts geaarzeld zou hebben dan had ik het mogelijk niet gered. Neem dit dus serieus!
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8852
Sora_Lizard wrote:+++ Beste vrienden, dank voor jullie medeleven en steun. :cool:

Wondroos is een infectie van de diepere lagen van de huid door een bacterie via een wondje. Het breidt zich behoorlijk snel uit blijkbaar. Antibiotica helpen, maar dan wel de juiste! De allergische reactie op een antibioticum gaat echt razendsnel naar ik ervaren heb. Binnen een uur kon ik niets meer en daalde de onder bloeddruk tot beneden de 50!

Als de huisarts geaarzeld zou hebben dan had ik het mogelijk niet gered. Neem dit dus serieus!
Onder 50 :O Dan was je waarschijnlijk zelfs niet meer aanspreekbaar? Ik ben blij dat het goed is afgelopen.

+++ ik ben bijna op de plaats waar ik moet zijn in the UK
--- 7,5 uur onderweg geweest
+++ gelukkig alle verbindingen relatief vlot kunnen volgen
Taxi-> sneltrein -> subway -> subway -> gewone trein -> taxi
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8855
Howly Sora, dat is me wat! Blij dat je het gehaald hebt! Allergie kan zot zijn eh, ik heb al meer dan eens een ambulance moeten bellen voor mensen die ik op straat vind (te dronken op een gevaarlijke plek, gevallen, ...) en ik vraag altijd direct naar allergieën, je weet nooit dat de persoon 5min later niet meer aanspreekbaar is.
Laat je maar goed verzorgen! :hug:

--- Gisteren zo kort na de middag echt een stevige kater gekregen, we gaan het niet over politiek hebben, maar damn dat kan veel invloed hebben op een leven...
--- Ik raak niet meer dioor mijn werk, de to do lijst wordt langer en mijn nood aan even een weekje vakantie wordt groter :(

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8856
++++ Einde van de week in zicht!
---- Het weekend wordt er niet minder druk om :dizzy:
++++ FIFA 20. Ultimate team vind ik leuk. Al snap ik niet zo goed hoe je het beste coins kunt verdienen door bronzen spelers te verkopen. Ik kan blijkbaar ook alleen maar gekochte spelers op de transferlijst zetten? En wat met leenspelers? Je kunt hun contract niet vernieuwen maar ze blijven in je team staan? Ervaren FIFA spelers mogen altijd wat hulp bieden hier!
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8857
NTGSruler wrote:++++ Einde van de week in zicht!
---- Het weekend wordt er niet minder druk om :dizzy:
++++ FIFA 20. Ultimate team vind ik leuk. Al snap ik niet zo goed hoe je het beste coins kunt verdienen door bronzen spelers te verkopen. Ik kan blijkbaar ook alleen maar gekochte spelers op de transferlijst zetten? En wat met leenspelers? Je kunt hun contract niet vernieuwen maar ze blijven in je team staan? Ervaren FIFA spelers mogen altijd wat hulp bieden hier!
Beter u bronzen spelers houden voor squad building challenges. Ook trophy voor xd

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8860
+++ Co-op sessie in Man of Medan met fsterchele! :smug:
+++ Allerlei trophies kunnen halen die te maken hadden met co-op of een einde of collectibles
--- Allerlei glitches met co-op, zoland je gewoon doorspeelt ging het goed, maar als je keertje eruit gaat voor een back-up te maken, dan kan het zijn dat die savefile daarna plots niet meer werkt. Soms is het een kwestie van allebei de game af te sluiten als je een back-up maakt, soms is het gewoon pech en hopen dat je een eerdere save hebt.
--- 1 co-op collectible/secret (nummer 12) registreert niet voor de host waardoor ik hem niet kreeg. Alle andere registreerden wel, ook al was het niet de host die het vond.
--- Het is de laatste secret die ik nodig heb voor de trophy van alle secrets...
--- Mogelijke oplossingen:
  • Een nieuwe co-op playthrough waarbij ik niet de host ben, maar we hebben best wat moeite moeten doen om hem goed te krijgen zodat we deze collectibles konden oprapen en het is in de laatste chapter...
  • Wachten tot de curator cut voor iedereen beschikbaar is en dan een nieuwe solo playthrough daarin doen. Vermoedelijk eind november.
  • Wachten op een patch... maar aangezien ze de bug met secret 20 die ze geïntroduceerd hebben in patch 1.01, nog altijd niet opgelost hebben in patch 1.10 heb ik er een hard hoofd in dat ze dat ooit gaan oplossen.
Image
cron