Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8958
+Zal ook nog eens iets posten.
+Dit forum vaak lees ik zonder te posten.
+Jullie zijn wel vriendelijke mensen
--Sleutelbeen zwaar verokken pees, dus uit de kom door valpartij over kop met MTB.
-2 weken werkonbekwaam en niet sporten
-Arm moet in draagzak rusten dus ook niet gamen.
+Netflix is nu een goed alternatief.
-Geen zin in feesten met verband.

++Eedaflegging overmorgen als federaal ambtenaar.

-+Laat het een troost zijn Sterchele ik heb al bijna 4 maanden niet meer gegamed door tijdsgebrek of de echte goesting om me er nog eens uren mee bezig te zijn.
-Oei Gamerke zoveel werken da's ongezond.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8959
RoyVdW wrote:+Zal ook nog eens iets posten.
+Dit forum vaak lees ik zonder te posten.
+Jullie zijn wel vriendelijke mensen
Image

--Sleutelbeen zwaar verokken pees, dus uit de kom door valpartij over kop met MTB.
-2 weken werkonbekwaam en niet sporten
-Arm moet in draagzak rusten dus ook niet gamen.
+Netflix is nu een goed alternatief.
-Geen zin in feesten met verband.

++Eedaflegging overmorgen als federaal ambtenaar.

-+Laat het een troost zijn Sterchele ik heb al bijna 4 maanden niet meer gegamed door tijdsgebrek of de echte goesting om me er nog eens uren mee bezig te zijn.
-Oei Gamerke zoveel werken da's ongezond.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Ondertss ist al weer wa beter. Ik vond het plezier in gamen nie echt meer door omstandigheden en mezelf teveel op te jagen in spellen waarin dat nie handig is (death stranding
Image
)


Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8961
paveman wrote:Chill modus is altijd de beste modus om games in te spelen sterche ;). Mooi dat je de zin er weer in hervonden hebt. Laat zaken je niet opjagen en geniet van de ervaring (die alleen games kunnen bieden)!

Beterschap Roy!
Volledig mee eens. Gamen is ter ontspanning en moet voor 90% genieten zijn. Als ik het gevoel heb dat ik niet aan het genieten ben, dan stop ik ook. Tenzij het slechts een zeer kleine hindernis is om weer tot het genieten te geraken zoals moeilijke of frustrerende missies.

Ik had bijvoorbeeld heel graag de platinum van borderlands 3 gehad, maar vanwege 1 trophy waar ik echt geen plezier uit haal ben ik gestopt. Ik heb wel enkele pogingen gedaan, maar weet dat ik mij te veel zal ergeren. En daarvoor is tijd mij te kostbaar. Het gevolg is dat ik detroid become human heb opgestart en nu geniet ik weer :)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8963
gamerke1992 wrote:
paveman wrote:Chill modus is altijd de beste modus om games in te spelen sterche ;). Mooi dat je de zin er weer in hervonden hebt. Laat zaken je niet opjagen en geniet van de ervaring (die alleen games kunnen bieden)!

Beterschap Roy!
Volledig mee eens. Gamen is ter ontspanning en moet voor 90% genieten zijn. Als ik het gevoel heb dat ik niet aan het genieten ben, dan stop ik ook. Tenzij het slechts een zeer kleine hindernis is om weer tot het genieten te geraken zoals moeilijke of frustrerende missies.

Ik had bijvoorbeeld heel graag de platinum van borderlands 3 gehad, maar vanwege 1 trophy waar ik echt geen plezier uit haal ben ik gestopt. Ik heb wel enkele pogingen gedaan, maar weet dat ik mij te veel zal ergeren. En daarvoor is tijd mij te kostbaar. Het gevolg is dat ik detroid become human heb opgestart en nu geniet ik weer :)
Volledig mee eens! En die ene trophy, daar komen we samen wel uit!
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8964
Beterschap en sterkte @Roy. :cool:
Fijn dat het plezier in gamen weer terug hebt @fsterchele, nu alleen ik nog. ;)
@gamerke, dat is ook zoals ik doorgaans game, voor mijn plezier en als het frustrerend wordt stop ik. :girl:
Goedzo @Mr.Wolf. Je gaat het halen, je inzet wordt beloond. :)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8965
++++ Nog 2 dagen en dan eindelijk verlof. Wel 2 dagen tegen de tijd werken om in januari alles op punt te hebben.
++++ Veel zin in gamen maar teveel games om te spelen. Ik heb echt verschrikkelijk moeite om mij eens deftig achter een game te zetten. Tis duidelijk dat FIFA en CoD mij relaxen wegens geen "verplichtingen". Gran Turismo Sport heeft ondertussen ook weer paar updates gekregen met nieuwe tracks en auto's. Kriebelt om die ook nog eens op te starten en mij te nestelen in de Playseat.
---- Laatste tijd weinig deftig sporten.
---- Sukkel wat met verkoudheid en vermoeidheid. Tis echt wel veel geweest van september tot nu..
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8968
Valt me op dat veel mensen het druk hebben hier. Op zich ook niet gek in december... (ik ben zelf ook geen uitzondering, overigens)

Jammer dat MGS V weer even op laag pitje is komen te staan, Ruler…! Komende tijd misschien, als GT Sport niet alle aandacht vraagt (met LiS).

++ Zelf ben ik vanaf komende woensdag ook even tijdje vrij
+++ The Witcher 3: wie had ook gedacht dat ik hier ook zo van zou kunnen genieten... wat een geweldige game, zeg!
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8969
paveman wrote:Valt me op dat veel mensen het druk hebben hier. Op zich ook niet gek in december... (ik ben zelf ook geen uitzondering, overigens)

Jammer dat MGS V weer even op laag pitje is komen te staan, Ruler…! Komende tijd misschien, als GT Sport niet alle aandacht vraagt (met LiS).

++ Zelf ben ik vanaf komende woensdag ook even tijdje vrij
+++ The Witcher 3: wie had ook gedacht dat ik hier ook zo van zou kunnen genieten... wat een geweldige game, zeg!
Geweldige game. En de dlc is ook een zeer grote aanrader ;)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8970
paveman wrote:Valt me op dat veel mensen het druk hebben hier. Op zich ook niet gek in december... (ik ben zelf ook geen uitzondering, overigens)

Jammer dat MGS V weer even op laag pitje is komen te staan, Ruler…! Komende tijd misschien, als GT Sport niet alle aandacht vraagt (met LiS).

++ Zelf ben ik vanaf komende woensdag ook even tijdje vrij
+++ The Witcher 3: wie had ook gedacht dat ik hier ook zo van zou kunnen genieten... wat een geweldige game, zeg!
Het ziet er naar uit dat mijn tijd naar U4 zal gaan! Toch ga ik tussendoor wel eens GT opstarten hoor!!
Image
cron