Re: Het afdwaaltopic

93
gamerke1992 wrote:
dividedx11 wrote:Er zijn nog andere dingen dan bier hè, het moet daarom ook geen cola zijn hè :smug:
Hoor ik daar een minderjarige naar zoete sterke drank vragen?
Image
Yup :nerd:
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Het afdwaaltopic

95
NTGSruler wrote:
dividedx11 wrote:Er zijn nog andere dingen dan bier hè, het moet daarom ook geen cola zijn hè :smug:
Whiskey? :smug:
Breezer of eristof of bacardi kan ik wel lusten ;)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

96
BozeGozerXrd wrote:South Park: The Stick Of Truth

8/10

Erg vermakelijke game. De gameplay deed me denken aan de Mario&Luigi RPG's van Nintendo. Je merkt wel dat de game erg kort voor een RPG is want tegen het einde aan heb je alles echt wel gezien. De humor is ook regelmatig een kopie uit de serie. Maar de game verveelt tijdens de gehele ervaring niet en voor iedere herhaalde grap is er ook wel weer een nieuwe. Alleen de laadtijden, niet erg lang (tot 10 seconden), maar soms wel bij een aantal korte ruimtes meerdere achter elkaar, en de behoorlijke vertraging van de framerate bij het ingaang van nieuwe, vooral grote, gebieden(in combinatie met de autosave) zijn echt storend. Dat verwacht je eigenlijk niet bij zo'n game, al zijn de graphics wel erg mooi, mooier zelfs dan de TV serie.
Ik ben al een tijd aan het zoeken naar een mooie prijs, maar zelfs 2dehands blijven ze vrij veel vragen voor een ps3 game.
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

100
met0t0 wrote:
gamerke1992 wrote:Ik ben al een tijd aan het zoeken naar een mooie prijs, maar zelfs 2dehands blijven ze vrij veel vragen voor een ps3 game.
Valt te zien wat ge een mooie prijs vind, want in online-winkels zie ik hem nieuw toch vaak voor €20.
20 euro is idd niet veel, maar omdat ik nog zo een grote backlog heb voor de ps4 koop ik het enkel voor minder dan 15 euro (tweedehands).
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

102
gamerke1992 wrote:
met0t0 wrote:
gamerke1992 wrote:Ik ben al een tijd aan het zoeken naar een mooie prijs, maar zelfs 2dehands blijven ze vrij veel vragen voor een ps3 game.
Valt te zien wat ge een mooie prijs vind, want in online-winkels zie ik hem nieuw toch vaak voor €20.
20 euro is idd niet veel, maar omdat ik nog zo een grote backlog heb voor de ps4 koop ik het enkel voor minder dan 15 euro (tweedehands).
Waarom zeg je dan dat het vrij veel vragen voor een PS3 game is? De PS3 is nog een huidige console en staat in meer dan 4 keer zoveel huishoudens als de PS4 en de game is nog maar van vorig jaar. En met de naam South Park zal het ook nog wel goed genoeg verkopen dat het niet gelijk in de uitverkoopbakken terechtkomt voor 15 euro of minder.

Re: Het afdwaaltopic

105
met0t0 wrote:Doet mij dan altijd denken aan deze bekende uit Zonde van de Zendtijd :p

Mwoehaha swel een goeiken, laten we het dan maar houden bij eristof voor ik hier de breezerslet wordt genoemd. Waag het niet om nu iemand een breezer op m'n avatar te fotoshoppen :p
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image