Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

901
++++ Binnen een uur naar een vat
++ Ik zal blij zijn om nog eens weg te zijn, want ik zit nog altijd met dat meisje in mijn hoofd
????????? En het is precies alleen nog maar erger geworden na de reis van Italië
----------- Ik voel mezelf zo ne grote snul op het moment 1. In Italië waren we als activiteit naar een nachtclub geweest. In de laatste ruimte stonden een paar zetels en we waren daar met een grote groep gaan zitten. Ondertussen komt zij daar ook aan met een paar vriendinnen. Wij begonnen met een groepje een soort van doen, durven en waarheid te spelen. Op een gegeven moment zijn haar vriendinnen weg en zit ze daar helemaal alleen. Ik durfde er niet ff bij te gaan zitten. Had mijne beste maat in de buurt geweest had hij mij geholpen zei hij
----------- Ik voel mezelf zo ne grote snul op het moment 2. In firenze was er zo een bar aan het hotel waar we iets mochten drinken. Ik claim daar een paar zetels met wat vrienden. Raad eens wie er opeens juist bij ons kwam bijzitten? Weeral durfde ik niks te zeggen
------------------ :(
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

902
Mr.Wolf wrote:++++ Binnen een uur naar een vat
++ Ik zal blij zijn om nog eens weg te zijn, want ik zit nog altijd met dat meisje in mijn hoofd
????????? En het is precies alleen nog maar erger geworden na de reis van Italië
----------- Ik voel mezelf zo ne grote snul op het moment 1. In Italië waren we als activiteit naar een nachtclub geweest. In de laatste ruimte stonden een paar zetels en we waren daar met een grote groep gaan zitten. Ondertussen komt zij daar ook aan met een paar vriendinnen. Wij begonnen met een groepje een soort van doen, durven en waarheid te spelen. Op een gegeven moment zijn haar vriendinnen weg en zit ze daar helemaal alleen. Ik durfde er niet ff bij te gaan zitten. Had mijne beste maat in de buurt geweest had hij mij geholpen zei hij
----------- Ik voel mezelf zo ne grote snul op het moment 2. In firenze was er zo een bar aan het hotel waar we iets mochten drinken. Ik claim daar een paar zetels met wat vrienden. Raad eens wie er opeens juist bij ons kwam bijzitten? Weeral durfde ik niks te zeggen
------------------ :(
Ik begrijp je 'angst'. Iets in je zegt dat je het moet doen en toch durf je niet. De volgende keer als je zo een mogelijkheid hebt gewoon even je verstand op nul zetten en er gewoon voor gaan. Ik weet dat dat veel makkelijker gezegd is dan gedaan...

++ leuk dagje gehad
--- morgen laatste dag vakantie
---- normaal gezien zou dat geen ---- zijn, maar als het shool weer begint heb ik nu eenmaal altijd stress, ik denk altijd dat ik het niet ga kunnen, etc...
+ morgenmiddag gaan eten
++ smiddagd nog ff wandelen aan de boerekreek
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

904
dividedx11 wrote:---- normaal gezien zou dat geen ---- zijn, maar als het shool weer begint heb ik nu eenmaal altijd stress, ik denk altijd dat ik het niet ga kunnen, etc...
Ah, een soort van herbeleving van de eerste schooldag, die gekende nachtmerrie. Ik had dat vroeger ook ;)
Mr.Wolf wrote:????????? En het is precies alleen nog maar erger geworden na de reis van Italië
----------- Ik voel mezelf zo ne grote snul op het moment 1. In Italië waren we als activiteit naar een nachtclub geweest. In de laatste ruimte stonden een paar zetels en we waren daar met een grote groep gaan zitten. Ondertussen komt zij daar ook aan met een paar vriendinnen. Wij begonnen met een groepje een soort van doen, durven en waarheid te spelen. Op een gegeven moment zijn haar vriendinnen weg en zit ze daar helemaal alleen. Ik durfde er niet ff bij te gaan zitten. Had mijne beste maat in de buurt geweest had hij mij geholpen zei hij
----------- Ik voel mezelf zo ne grote snul op het moment 2. In firenze was er zo een bar aan het hotel waar we iets mochten drinken. Ik claim daar een paar zetels met wat vrienden. Raad eens wie er opeens juist bij ons kwam bijzitten? Weeral durfde ik niks te zeggen
------------------
Tis misschien raar, maar ik vind je reacties compleet normaal :P
Iets kan zo overweldigend zijn dat je gewoon uit angst niet kan bewegen.
Gladde jongens zijn we niet.
Heb je iets niet gemeen met haar, want dat kan iets goed zijn om over te praten, zeer casual proberen te doen (is wat ik zou proberen), of je weet op het moment iets waarmee ze recent bezig is. Probeer misschien eerst eens haar te zien als een normaal meisje die je klasgenoot is. Als je kan praten tegen een klasgenoot (je praat toch wel tegen anderen meisjes hé? ;) ) kan dat helpen om vlotter te praten wanneer er euhm... meer in zit. Zoiets zou ik doen.
Elexus wrote:-- 1 van m'n honden die stoute dingen doet en ik die ze dan moet straffen D:
Hoor ik daar dat liedje van de koning van de jungle?

--- Mijn vader die weer een probleem van gigantische grootte maakt omdat ik welgeteld 2x mijn handen op 1 dag was (met zeep) en een paar keren zonder zeep...
--- Leven met de grootste hypocriet die ik ken...
--- Goed, maar weer te kort geslapen...
+++ Vandaag F1 race
+++ Vandaag The Strain
+++ Gisteren opgenomen aflevering The Red Road gezien
+++ Cake, lekkere lekkere cake

En dan verder...

-- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Nog 26 dagen
+++ Nog 53 dagen
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

906
Mr.Wolf wrote: ----------- Ik voel mezelf zo ne grote snul op het moment 1. In Italië waren we als activiteit naar een nachtclub geweest. In de laatste ruimte stonden een paar zetels en we waren daar met een grote groep gaan zitten. Ondertussen komt zij daar ook aan met een paar vriendinnen. Wij begonnen met een groepje een soort van doen, durven en waarheid te spelen. Op een gegeven moment zijn haar vriendinnen weg en zit ze daar helemaal alleen. Ik durfde er niet ff bij te gaan zitten. Had mijne beste maat in de buurt geweest had hij mij geholpen zei hij
----------- Ik voel mezelf zo ne grote snul op het moment 2. In firenze was er zo een bar aan het hotel waar we iets mochten drinken. Ik claim daar een paar zetels met wat vrienden. Raad eens wie er opeens juist bij ons kwam bijzitten? Weeral durfde ik niks te zeggen
------------------ :(
Zoals Divided zegt, gewoon je verstand op nul zetten en er voor gaan. Niet teveel nadenken over wat er allemaal kan gebeuren. :)
Ligeiro wrote:+++ leuk cadeautje gekregen gisteren van vrienden
+/- nog 6 dagen
Wat is er over 6 dagen? :)



++++++++++ :love:
-- ik wil niet terug naar school :cry:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

908
++ net lekker gelunched, tasje kervelsoep en een salaatje, nomnom
++ dadelijk even gaan wandelen met m'n hondjes
++ daarna ff op de hometrainer
-- daarna mss nog ff paper
++ paper is bijna af :) (en ook het gezaag van mij eromtrent hopelijk haha)
++ Once Upon a Time season 4, de Frozen arc uitgekeken!
++ it was awesome!
-- ik ben echt lui tegenwoordig, 't is verschrikkelijk :p
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

909
--- Nen mens kan hier niet op zijn gemak naar het toilet gaan (hint = vader)...hoe erg is dat wel?
--- Stomme wc ook, in mijn vorig huis had ik nooit problemen...hier zowat elke keer... ;(
--- Mijn vader neut altijd over waterdruppeltjes, ik zeg hem "ja, maar water droogt op, niet gelijk uw assen die ge overal rondstrooit"...geen antwoord daarop :L:
--- Nooit zijn stomme eigen fouten willen inzien, vuile hypocriet!
--- En dat gedrag van hem wanneer die rookt doet ook mijn bloed koken. Hij zit altijd neer en doet weinig, maar als hij rookt, is plots alles interessant genoeg om rond het huis te lopen of hij maakt koffie, of hij ziet iets in de straat gebeuren...urgh...blijf toch staan...
--- En ook dat met opzet roken om te tonen dat iets mij niet aanstaat...klein kind, verdorie

:bomb: miserie die ik altijd heb :bomb:
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

915
Elexus wrote:
dividedx11 wrote:--- kat heeft weer een teek... :(
Is dat zo erg? :p

De mijne had eens in de 30 teken onder haar kin. Dat was pas griezelig om te aanschouwen.
Die beestjes kunnen daar van dood gaan eh

Valt wel te zien welke soort, maar het is een dodelijke soort. Zelfs een mens kan er verlamd door geraken
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image