Re: Vragentopic

916
RoyVdW wrote:Kan iemand mij wat uitleg geven over een hospitalisatieverzekering?
Meer bepaald die van DKV het Medi-pack. Deze heb ik onlangs aangevraagd en ik heb gelezen dat je 80% van brilglazen/lenzen krijgt terugbetaald bovenop hetgeen wat het ziekenfonds geeft. Normaal ontvang je eerst een Medi-card die je kan afgeven en waarmee je ook een profiel kan aanmaken op de app. Deze heb ik nog niet ontvangen na 2 weken. Ik zal dus maar wachten tot ik deze kaart heb vooraleer ik naar de optieker ga dan.

Heeft iemand toevallig deze formule ook en weet hoe dit juist in zijn werk gaat om zo de medische kosten terug te vorderen?
Je moet wel goed opletten hiermee. De bril(glazen) moeten voorgeschreven zijn door een (erkend) geneesheer.
Bovendien is een wachttijd van 36 maanden van toepassing tussen twee brilmonturen of brillenglazen met een gedifferentieerde dioptrie.

Los daarvan is een hospitalisatieverzekering altijd een goed idee. Hier in België krijg je behoorlijk wat terug via mutualiteiten maar vooral in geval van ernstige zake (zware ziektes bv.) blijft een goede hospitalisatieverzekering onontbeerlijk.
Image

Re: Vragentopic

917
Om even terug te komen op mijn zoektocht naar een degelijke bureaustoel :)

Ik kan via mijn werk deze maand de Haworth Zody aankopen voor 450 euro ipv 856 euro.

https://shopping.haworth.com/product/be-zody-2/

De Haworth Lively lijkt mij ook zeker nog goed. Deze gaat van 490 euro naar 325 euro.

Het absolute topmodel van hen gaat van 1080 euro naar 676 euro, maar ik vind dat een te grote hap uit mijn rekening.

Iemand ervaring met dit merk? Blijkbaar zou bv Google dit voor hun werknemers aankopen.
Image

Re: Vragentopic

930
Ik heb iets besteld in Australië, Het product kost €22,50 en de verzending €9. Ik had niet verwacht dat ik ik invoerrechten ging moeten betalen, maar nu zie ik op de track link van bpost dat ik meer dan €35 moet betalen!

€35 bijbetalen bij een product van €30,5 ga ik natuurlijk niet doen. Maar weten jullie wat er dan gebeurd als ik dit niet betaal? Gaat het pakket opnieuw naar de afzender?
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image
cron