Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

917
dividedx11 wrote:
Elexus wrote:
dividedx11 wrote:--- kat heeft weer een teek... :(
Is dat zo erg? :p

De mijne had eens in de 30 teken onder haar kin. Dat was pas griezelig om te aanschouwen.
Die beestjes kunnen daar van dood gaan eh

Valt wel te zien welke soort, maar het is een dodelijke soort. Zelfs een mens kan er verlamd door geraken
Mja, wij hebben echt al véééél teken meegemaakt (inclusief op mezelf) en tot nu toe niks aan de hand gehad. ;) Ge moet natuurlijk wel de malchance hebben om juist zo'n geinfecteerd exemplaar tegen te komen. Maar ik zou niet direct panikeren van een teekske op uw huisdier. Maarja, like I said, als wij eens gaan wandelen met de beesten dan zitten die direct vol. :p
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

919
dividedx11 wrote:Jahn maar wij kennen iemand die daardoor volledig verlamd is geraakt.. Daardoor wat paniek.

+ tis eruit
Oei, ja, als je iemand kent die dat heeft meegemaakt is dat wel normaal dat je er voorzichtig mee omspringt. Amai, als ik dan zo nadenk, hebben we echt al het geluk gehad dat het geen geinfecteerde teken waren. :0

Ot:

++ dadelijk the survivor gamez kijken
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

920
- Khad gezegd dat ik nog een artikel over Battlefront ging schrijven maar tzal helaas voor morgenvroeg zijn
- vandaag nog veel werk gehad aan portfolio van Frans ma tis afgeraakt. Tmoet dan ook morgen binnen.
--- uitsteller dat het gene naam heeft
+/- zouden de Boston Celtics nog winnen tegen Cleveland? Ik hoop het!
+ en nu slapen want ik ben kapot
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

922
+++ Gezellig weekend achter de rug met een extra bezoeker in huis
+++ Gezellig druk dus! :party:
--- Weekend was daardoor wel eens zo snel gedaan en ik heb niks gedaan van wat ik van plan was :(
--- Door de week word ik blijkbaar elke nacht om 4u wakker en ik weet niet waarom. Daarna val ik vaak niet meer in slaap tot de wekker gaat met als gevolg dat ik doodmoe ben 's morgens :snore:
+/- Vandaag valt het moe zijn nog redelijk mee
+++ Heb in het weekend dan ook goed kunnen uitslapen :shhhh:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

925
Elexus wrote:
dividedx11 wrote:Jahn maar wij kennen iemand die daardoor volledig verlamd is geraakt.. Daardoor wat paniek.

+ tis eruit
Oei, ja, als je iemand kent die dat heeft meegemaakt is dat wel normaal dat je er voorzichtig mee omspringt. Amai, als ik dan zo nadenk, hebben we echt al het geluk gehad dat het geen geinfecteerde teken waren. :0

Ot:

++ dadelijk the survivor gamez kijken
Als ik het mij correct herinner uit de lessen in 10% van de teken drager van de ziekte van Lyme. Maar om het over te dragen moet die teek ongeveer 24 uur aanwezig blijven.

--- geen zin om te werken vandaag
--- het zal toch moeten
+++ morgen kan ik uitslapen :)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

926
gamerke1992 wrote:Als ik het mij correct herinner uit de lessen in 10% van de teken drager van de ziekte van Lyme. Maar om het over te dragen moet die teek ongeveer 24 uur aanwezig blijven.
Goed om te weten.
Elexus wrote:Maarja, like I said, als wij eens gaan wandelen met de beesten dan zitten die direct vol.
Loop je met je katten uit?
dividedx11 wrote:Jahn maar wij kennen iemand die daardoor volledig verlamd is geraakt.. Daardoor wat paniek.

+ tis eruit
Dat...klinkt zo ongelooflijk stom dat je door zoiets kan verlamd geraken (wat is de wereld toch ***), je zou voor minder al paniek hebben...
Ben blij dat je beestje veilig is.

--- Oh man... ;( Gisteren was helemaal niet prettig. Zeker niet wanneer ik nog een keer het toilet moest gebruiken. Om den duur wil ik gewoon niet meer eten zodat ik die zever niet meer heb...
--- Wat een gigantische kloothommel kan mijn vader zijn, mij controleren, roepen en tieren omdat ik het toilet gebruik, komen luisteren, zelf de waterkraan open en toe draaien want ik mag dat niet doen wanneer ik mijn handen was, mij werkelijk hard opzij duwen als ik zogezegd genoeg heb gedaan, weer zaken afpakken ipv gewoon te praten... :cry:
--- Ik heb hier gewoon geen energie meer voor...
--- Was nog in diepe slaap toen ik wakker werd van de wekker...
+++ Gisteren was The Strain weer lekker goed.
+++ Vandaag Person of Interest.
--- Mooie dagen zoals dit, brengen heimwee met zich mee naar lang vervlogen tijden...

En dan verder...

-- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Nog 25 dagen
+++ Nog 52 dagen
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

929
++ thuis!
++ lekker lunchen nu
-- nog zoveel te doen vandaag D:
-- vrijdag pleiten, bleeeeeuuurrgh
++ 't is rustig thuis
++ gisteren gekookt voor mezelf en het is warempel gelukt :party:
++ ouders maken het goed in Spanje zo blijkt
++ gisteren hebben de hondjes zich echt geamuseerd bij de wandel!
-- niet zo simpel om online voor een deftige prijs Magic: The Gathering boosterpacks te vinden precies D:
++ Survivor Gamez kijken was plezant gisteren
++ toch wel blij dat ik The Witcher 3 heb gepreorderd, die game ziet er zo goed uit!
-- Fables boek is nog niet verzonden
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

930
Elexus wrote:++ gisteren gekookt voor mezelf en het is warempel gelukt :party:
Geen microgolfeten? :cool:

--- Sinds donderdag absoluut geen tijd gehad
--- Donderdag-, vrijdag en zaterdagavond weggeweest voor feestjes, restaurant, optredens. Slopend, zo 3 avond na elkaar :O
+ Zondag min of meer rustdag
+ Dag was goed begonnen met vooruitgang voor een groepstaak, dan erg gehaast naar de les en bleek het geen les te zijn vandaag :|
cron