Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9212
+++ Werk genoeg en ik ben goed gewend aan de video-vergaderingen
--- Soms is het wel lang alleen zijn op een dag
+/- Ik ga weer werken in het gezin waar ik assistent ben (op doktersadvies en omdat zij het echt niet meer trekken), maar met mondmasker en handschoenen, beter dan niets en het brengt afleiding, maar het is ook raar en oncomfortabel met zo'n mondmasker...
+ Na 6 weken thuis zijn gaat het eigenlijk best goed met mij, nooit gedacht dat dat nu nog zo zou zijn
-- Zenuwachtig worden van de exit strategie, plots moet je je eigen veiligheid in handen van anderen leggen...
++ Mijn leerlingen (ik ben ondersteuner in het secundair onderwijs) kan ik ook op afstand begeleiden, of toch zij die nog bereikbaar zijn (ik zit op 2 scholen, waarvan 1 school deeltijdsonderwijs waar leerlingen vaak al weinig motivatie hebben voor school en zij waar ik mee werk hebben meestal helemaal geen motivatie meer en zijn nu dus verdwenen ondanks verwoede pogingen tot contact)

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9215
fsterchele23 wrote:++ terug aan het werk
-- veel mensen met weinig verstand op het werk
+++ op 20 mei game van haaien(maneater) en game van katten (cat quest 1+2), die dag kan niet kapot xd
++ aan het genieten van red dead. Kben blij dat ik deze game langs de kant heb gelegd tot wnr ik er echt zin in had. Ik amuseer me nu meer.
+++ laatste challenge in Supercross 3 behaald met overschot na uren proberen

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
ha, jij werkt dus bij de belastingdienst ?

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9217
Gamefreak wrote:
fsterchele23 wrote:++ terug aan het werk
-- veel mensen met weinig verstand op het werk
+++ op 20 mei game van haaien(maneater) en game van katten (cat quest 1+2), die dag kan niet kapot xd
++ aan het genieten van red dead. Kben blij dat ik deze game langs de kant heb gelegd tot wnr ik er echt zin in had. Ik amuseer me nu meer.
+++ laatste challenge in Supercross 3 behaald met overschot na uren proberen

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
ha, jij werkt dus bij de belastingdienst ?
Voor op de belastingdienst te werken ben ik zeker nie slim genoeg. Overigens ken ik hier iemand op forum die wel op fod werkt en ze is verstandiger dan heel het forum (inclusief mezelf) samen.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9218
gamerke1992 wrote:+++ 15 km gelopen vandaag :)
+++ in 1 uur en 36 minuten, dus nog gemiddeld boven 9 km/uur.
+++ ondanks lockdown, toch enorm genoten van het weekend
+++ nu tajine maken en terwijl een biertje drinken
Keurig rondje gamerke! Goeie snelheid ook voor zo'n afstand!

@sterche: de kans is groot dat je een deel van het forum hiermee tekort doet (in je eentje verstandiger/slimmer zijn dan x aantal mensen samen...: ik geef t je te doen....), maar ik begrijp je punt ;)
Ik begrijp GF echter ook wel: bij de Belastingtelefoon (hier in NL tenminste) werken over het algemeen niet de meest snuggere mensen... (helaas mogen wij regelmatig puin ruimen na een opmerking van iemand die na 2 weken training met volle overtuiging een fout antwoord weet te geven) En bij de rest van de NLse Belastingdienst zit natuurlijk ook best wel een negatieve uitschieter. :|
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9221
met0t0 wrote:+++ Dagje verlof, morgen dagje werken en dan verlengd weekend. Tijd gaat zo wel snel voorbij :)
--- Vanaf volgende week waarschijnlijk terug veel meer volk op de trein en het was nu net zo rustig :q: Verplicht met een mondmasker op de trein zitten, zal ook nogal een ervaring zijn. Benieuwd hoe lang die maatregel aangehouden zal worden
++ Ha, dit verklaart mijn vraag in het Afdwaaltopic. :D
- - Hoe lang die maatregel gaat duren? Dat weet nog niemand maar ik gok op een jaartje. :silly:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu
cron