Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9347
met0t0 wrote:--- Er begint toch weer veel meer volk op de trein te zitten... :|
Gamefreak wrote:heb je ook eronder gekeken ? daar zitten er soms ook...
Kolm wrote:Als jij erin zit is dat toch geen enkel probleem? :think:
Er wordt telkens omgeroepen "Gelieve jullie maximaal te verspreiden over de verschillende rijtuigen", dus dan moet een mens creatieve oplossingen bedenken :q:

+++ Nog steeds ideaal weer om te gamen, dit weekend hopelijk Watch Dogs 2 uitspelen
--- Veel collega's die op verlof zijn, hopelijk geraakt het werk nog genoeg verdeeld

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9349
met0t0 wrote:
met0t0 wrote:--- Er begint toch weer veel meer volk op de trein te zitten... :|
Gamefreak wrote:heb je ook eronder gekeken ? daar zitten er soms ook...
Kolm wrote:Als jij erin zit is dat toch geen enkel probleem? :think:
Er wordt telkens omgeroepen "Gelieve jullie maximaal te verspreiden over de verschillende rijtuigen", dus dan moet een mens creatieve oplossingen bedenken :q:

+++ Nog steeds ideaal weer om te gamen, dit weekend hopelijk Watch Dogs 2 uitspelen
--- Veel collega's die op verlof zijn, hopelijk geraakt het werk nog genoeg verdeeld
wel euh, zo een dak van een trein is best ruim....

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9350
+++ terug van een zalige week Normandië
+++ elke dag een goed restaurant en dat voor de helft van de prijs van wat ze in België vragen
+++ vandaag zelf gewaagd aan het bereiden van gegratineerde oesters, rauwe oesters met een vinegraite en kreeft
+++ heel goed gelukt
+++ ghost of tsushima gepreorderd
+- die GameMania verkoper heeft mij ook nog AC Valhalla en Cyberpunk laten preorderen voor PS5 :P
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9351
gamerke1992 wrote:+++ terug van een zalige week Normandië
+++ elke dag een goed restaurant en dat voor de helft van de prijs van wat ze in België vragen
+++ vandaag zelf gewaagd aan het bereiden van gegratineerde oesters, rauwe oesters met een vinegraite en kreeft
+++ heel goed gelukt
+++ ghost of tsushima gepreorderd
+- die GameMania verkoper heeft mij ook nog AC Valhalla en Cyberpunk laten preorderen voor PS5 :P
Ik zie dit exact voor me, want van beide verkopers daar ken ik hun teksten :lol:

--- Bureaucratie, ambetenaren, paperassen
--- Mensen die slim denken te zijn en de gegevens van een online formulier toch anders overnemen want 'Dat gaat hier normaal anders, dus dat zal wel een foutje zijn'. Kan ik weer een afspraak maken en langsgaan om het goed te zetten :(
--- Dit is zo vermoeiend en ik ben sowieso al doodmoe...

+++ Als het goed is zou het over een paar weken allemaal wel gedaan moeten zijn met dat gedoe!
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9352
+++ Ik doing zit doing op doing een doing zitbal (rugpijn en een beetje wanhopig)
+++ Vandaag wat katteneten gaan brengen bij het vogel opvang centrum in Merelbeke, volledig gesmolten voor een stel zotte eekhoorns en toch maar eens opzoeken hoe je landschildpadden houdt, blijkt ingewikkelder dan je zou denken (met een warmtelamp enzo)

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9357
--- Muggen... :bomb:
--- Op 1 nacht tijd 10 muggenbeten en op 3 dagen tijd ondertussen al 6 muggenbeten op mijn rechterhand, 3 op mijn linkerhand en meerdere op mijn rechterbeen/voet.
--- 's avonds rustig TV kijken/gamen en weer 3 beten bij...
--- Allergisch aan die beesten dus toen ik gisteren opstond kon ik 3 vingers nauwelijks buigen omdat er net op een gewricht van elke vinger een muggenbeet zat en dat helemaal gezwollen was.
--- Die dingen gaan tot een week lang steeds opnieuw jeuken en irriteren omdat er na een paar dagen een vochtblaasje opkomt.
--- Het lukt redelijk om eraf te blijven, maar als ik mijn handen was dan begint alles opnieuw te jeuken nadat ik ze afgedroogd heb.

+++ Azaron stick, het enige* anti-jeuk middel bij muggenbeten dat effectief helpt binnen 10-15 minuten :love:

??? Ik ga komende avond/nacht nog is een poging doen om deet met hoge concentratie te gebruiken maar ik twijfel nog steeds of dat nu muggen weg jaagt of net aantrekt...

*Dat ik tot nu toe gevonden heb na vanalles proberen.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9358
Kolm wrote:--- Muggen... :bomb:
--- Op 1 nacht tijd 10 muggenbeten en op 3 dagen tijd ondertussen al 6 muggenbeten op mijn rechterhand, 3 op mijn linkerhand en meerdere op mijn rechterbeen/voet.
--- 's avonds rustig TV kijken/gamen en weer 3 beten bij...
--- Allergisch aan die beesten dus toen ik gisteren opstond kon ik 3 vingers nauwelijks buigen omdat er net op een gewricht van elke vinger een muggenbeet zat en dat helemaal gezwollen was.
--- Die dingen gaan tot een week lang steeds opnieuw jeuken en irriteren omdat er na een paar dagen een vochtblaasje opkomt.
--- Het lukt redelijk om eraf te blijven, maar als ik mijn handen was dan begint alles opnieuw te jeuken nadat ik ze afgedroogd heb.

+++ Azaron stick, het enige* anti-jeuk middel bij muggenbeten dat effectief helpt binnen 10-15 minuten :love:

??? Ik ga komende avond/nacht nog is een poging doen om deet met hoge concentratie te gebruiken maar ik twijfel nog steeds of dat nu muggen weg jaagt of net aantrekt...

*Dat ik tot nu toe gevonden heb na vanalles proberen.
Sinds wij overal vliegenramen en hordeuren hebben, hebben we er geen last meer van, we gebruiken ook geen afweermiddelen meer. Maar het is wel een stevige investering als je echt goeie wil :(

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9359
++++ Eind juni deden mijn vrouw en mezelf mee aan de Nacht van Vlaanderen (wandeltocht). Helaas door corona is dit dus niet door gegaan. Gisteren zijn we er dan maar zelf op uitgetrokken en hebben we 23km gewandeld!
++++ Nog 2 weken en dan vakantie!
++++ Vandaag eindelijk nog eens een fitness vanbinnen gezien. Met alle maatregelen konden we niets doen. Dan weg geweest voor het werk. Ik ga wel in de gym van het werk. Wou terug in de gym gaan hier bij ons maar met terug de opflakkeringen van corona kan ik het nog 2 weken uitstellen en op het werk gaan ( toch minder risico dan in burger... hoop ik :? )
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9360
NTGSruler wrote:++++ Eind juni deden mijn vrouw en mezelf mee aan de Nacht van Vlaanderen (wandeltocht). Helaas door corona is dit dus niet door gegaan. Gisteren zijn we er dan maar zelf op uitgetrokken en hebben we 23km gewandeld!
++++ Nog 2 weken en dan vakantie!
++++ Vandaag eindelijk nog eens een fitness vanbinnen gezien. Met alle maatregelen konden we niets doen. Dan weg geweest voor het werk. Ik ga wel in de gym van het werk. Wou terug in de gym gaan hier bij ons maar met terug de opflakkeringen van corona kan ik het nog 2 weken uitstellen en op het werk gaan ( toch minder risico dan in burger... hoop ik :? )
Ik ben sinds de lockdown ook niet meer bij de gym binnen gestapt. In principe kan het nu, maar ik vertrouw het niet. Gelukkig dat mijn werkgever het abonnement betaald, want anders had ik het moeten opzeggen, ondanks dat ik hele graag terug zou gaan.
Image