Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9407
billie91 wrote:Na een tijd afwezigheid weer terug op het forum. Reden daarvoor is het overlijden van mijn vader op 16 augustus en mijn oom op 26 juli. Dit jaar mag van mijn betreft snel voorbij zijn. Heb nog nooit zo'n kutjaar beleefd als dit jaar. Gelukkig sinds vandaag weer aan het werk.
Wow, dat is heftig, sterkte!

+/- Na twee maand nogal stil komen sinds gisteren de vacatures in mijn sector weer op gang, ik moest een lijst maken voor alle brieven die ik moet schrijven...
++ Gelukkig schrijf ik best vlot :)

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9410
@dividedx11 Nice! Valt nog mee qua verzendingskosten voor iets uit Australië
billie91 wrote:Na een tijd afwezigheid weer terug op het forum. Reden daarvoor is het overlijden van mijn vader op 16 augustus en mijn oom op 26 juli. Dit jaar mag van mijn betreft snel voorbij zijn. Heb nog nooit zo'n kutjaar beleefd als dit jaar. Gelukkig sinds vandaag weer aan het werk.
Sterkte kerel! Wat verschrikkelijk nieuws.
2020 is nog niet mals geweest.

--- raar, plots doet mijn ctrl+c en ctrl+v het niet meer ...
--- veel werk op het werk, weet niet hoe het rond te krijgen
+++ Avengers Beta gespeeld
--- je wordt niet echt naar de helden toegetrokken zoals in de Spider-Man game, beetje flauwtjes dus, afstandelijk zelfs
+++ Toch wel de story mode willen spelen
--- maar de combat voelt maar raar aan
--- veel last gehad van de knie, iets beter nu, maar we zien nog
--- 2 medische controles in de toekomst, alweer...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9411
billie91 wrote:Na een tijd afwezigheid weer terug op het forum. Reden daarvoor is het overlijden van mijn vader op 16 augustus en mijn oom op 26 juli. Dit jaar mag van mijn betreft snel voorbij zijn. Heb nog nooit zo'n kutjaar beleefd als dit jaar. Gelukkig sinds vandaag weer aan het werk.
Mijn medeleven met het overlijden van je vader en je oom. Ik wens je heel veel sterkte bij het verwerken van dit zware verlies.

Dit jaar is voor velen al een zwaar jaar, een kutjaar, maar op die manier is het wel heel erg hard. Nogmaals sterkte.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9413
Sterkte Billie! Alsof 2020 al niet meer slechter kon... Hou je sterk.

---- Weinig gegamed laatste dagen.
++++ Maar dat komt omdat we paar bezoekjes hebben gedaan. De stiefdochter is blijkbaar nogal geïnteresseerd in alles wat met de oorlogen van vroeger te maken heeft. We zijn het Fort van Breendonk gaan bezoeken. Wordt je stil van.

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Fort_van_Breendonk

++++ Gisteren het Monument in Nieuwpoort gaan bezoeken voor de stiefdochter. De sluizen hier speelden een belangrijke rol bij de Slag om de Ijzer in WO I.

http://www.wo1.be/nl/db-items/sluizenco ... ganzenpoot

++++ Training en voeding terug wat op punt gezet. Sessies in de gym voelen goed.
++++ Deze morgen goed toertje gelopen, was nogal winderig wel.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9414
@Billie: Heel veel sterkte! 2020 staat ondertussen bij velen in het geheugen gegrift om de verkeerde redenen :(

--- Al ruim een week erg ziek door een keelontsteking :sick:
--- Door Corona stond zowel de huisartsenpost als de huisarts heel weigerachtig om me te ontvangen met klachten als keelpijn en koorts. Pas nadat mijn Corona test negatief was mocht ik eindelijk langskomen en werd het dus ook direct antibiotica, maar dan waren we wel al 6 dagen verder van de eerste klachten.
--- Ik begrijp dat ze weigerachtig zijn om iemand met deze klachten naar de praktijk te laten komen, maar ergens zou ik verwachten dat er hiervoor een oplossing is door bijvoorbeeld een plek waar risico personen kunnen langskomen ofzo.
--- Ook lekker verantwoord om iemand met 39+ in zijn auto naar de test straat te laten zwabberen.
??? In een week ook 4kg afgevallen door al dit gedoe. Op zich welkom, maar de manier waarop is toch wat minder en waarschijnlijk blijft dit er ook niet heel lang af uiteindelijk.
+++ Eindelijk begint de antibiotica een beetje te werken. Minder keelpijn en voor het eerst in ruim een week een temperatuur onder de 38 ook al is het maar 37.9 :saint:

+++ Vorige week platinum 250 en trophy 13.000 gehaald: Killzone Shadow Fall! :party:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9415
Aaahhh ik vroeg mij al af waar je was Kolm! :D Ik zeg, ik hoor ze niet meer... Vandaar dus!

Hopelijk is de keelpijn nu ondertussen alweer héél wat beter! Wreed ambetant dat nu weer in je verlof moet gebeuren ;(
De historie met keelpijn en dergelijke symptomen vs coronavirus is dus wat ik mij al een hele poos afvraag. Hoe ze dit in godsnaam gaan benaderen nu " het griepseizoen" voor de deur staat :?

@Kolm, dikke proficiat met KZ SF en nummer 250. Ik had het gezien op je PSN profiel.

++/-- Deze morgen een bezoekje brengen aan mijn ouders en dan zit de week "overal op visite gaan" er ook weer eindelijk op.
---- Daardoor minder kunnen gamen, en het is raar, hoe wanneer je in je verlof tijd hebt om te gamen de zin dan ontbreekt. Terwijl als je niet of minder kan, het jeukt om in de zetel weg te kruipen en in de virtuele wereld te kunnen ontsnappen van de dagelijkse realiteit.
++++ Nog een weekje verlof, dus het beste maar van maken.
++++ De eerste 2 weken op het werk na mijn verlof waren zėėr drukke. Maar wegens corona, afstand niet kunnen garanderen en dergelijke heeft de preventie-adviseur in overleg met de bazen een negatief advies gegeven voor ons om desbetreffende vorming te geven in de maand september. Dit betekent dus rustig terug opbouwen na het verlof op de bureau.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9416
billie91 wrote:Na een tijd afwezigheid weer terug op het forum. Reden daarvoor is het overlijden van mijn vader op 16 augustus en mijn oom op 26 juli. Dit jaar mag van mijn betreft snel voorbij zijn. Heb nog nooit zo'n kutjaar beleefd als dit jaar. Gelukkig sinds vandaag weer aan het werk.
Heel veel sterkte, Billie!
Kolm wrote:--- Al ruim een week erg ziek door een keelontsteking :sick:
Veel beterschap!

+++ Ideaal weer om binnen te blijven
--- Het weekend gaat altijd veel te snel voorbij :|

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9417
NTGSruler wrote:Aaahhh ik vroeg mij al af waar je was Kolm! :D Ik zeg, ik hoor ze niet meer... Vandaar dus!

Hopelijk is de keelpijn nu ondertussen alweer héél wat beter! Wreed ambetant dat nu weer in je verlof moet gebeuren ;(
De historie met keelpijn en dergelijke symptomen vs coronavirus is dus wat ik mij al een hele poos afvraag. Hoe ze dit in godsnaam gaan benaderen nu " het griepseizoen" voor de deur staat :?

@Kolm, dikke proficiat met KZ SF en nummer 250. Ik had het gezien op je PSN profiel.
Ik bedenk me dat ik je het idd was vergeten te zeggen :L:

+++ Sinds gisteren lijkt de antibiotica te beginnen werken. Keelpijn is wat minder, temperatuur is nu toch ook wel is onder de 38 graden. Mijn oor zit wel nog steeds verstopt (halfdoof met een piep en evenwicht problemen) en af en toe heb ik nog een vreselijke hoestbui, maar de droge pijnlijke hoestbuien waardoor ik amper sliep zijn gelukkig wel weg.

En verder was het net na mijn verlof... Ik heb anderhalve dag gewerkt en dan kon ik niet anders dan me ziek melden want ik had een temp van 39.3 om 13u. Blijft wel sneu, had ik net alles zo een beetje verwerkt van tijdens mijn vakantie en kon ik eindelijk echt beginnen aan de nieuwe dingen die lagen te wachten en dan dit. Dus als ik weer aan het werk ga, dan kan ik weer opnieuw beginnen met eerst alles van tijdens mijn ziekte want dat is ondertussen ook meer dan een week. Zonder corona had dat echt minder geweest.

+++ Eindelijk kunnen slapen omdat hoestbuien minder frequent zijn
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9418
Kolm wrote:--- Al ruim een week erg ziek door een keelontsteking
Veel beterschap.

+/- Eindelijk na meer dan anderhalve week "extra" pijn, begint mijn knie weer "normaal" aan te voelen. Kiné was intensief, veel stijve spieren.
--- Update van Dragon Ball Xenoverse 2: al het leuke spul zit verscholen achter super moeilijke levels ;( Soms moet je echt een speciale "build" gebruiken voor je personage eer het zal lukken ... laat dat nu net iets zijn waar ik een hekel aan heb, haalt veel fun weg van de game...
--- En al wat niet verstopt zit is pokkeduur in game-geld...
+++ Regen gekletter
+++ Eindelijk nog eens aan lange broek kunnen verdragen op je lichaam dankzij de mildere temperaturen
+++ Zaterdag haast perfect slapen
--- Zondag 1000x wakker worden...
--- De wispelturigheid van mijn blaas en darmen...
--- Geen regen in Spa F1
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9419
Congrats met de mijlpaal 250/13.000 kolm!
En nogmaals veel beterschap gewenst!

PS @ruler: stel dat het in de vakantie was geweest, in NL is het in de wet geregeld dat als je ziek wordt in je vakantie (en je dit aan je werkgever meldt uiteraard), dat deze dagen alsnog daadwerkelijk als ziek geregistreerd worden. Het recht op vakantie is bij wet geregeld en mag niet door ziekte worden verkort.
Image
cron