Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9466
Mr.Wolf wrote:++++ Ik mag deze woensdag gaan solliciteren voor een stageplek
------- Toch wat nerveus, aangezien het mijn eerste keer is. Tips zijn altijd welkom!
Het is wat Divided zegt, bereid jezelf voor door bijvoorbeeld je te verdiepen in het bedrijf waar je gaat werken / stage lopen. Zoek op internet het bedrijf op, weet wat ze doen, wat ze verkopen of wat ze maken.
Ik denk niet dat er in dat opzicht veel verschil is tussen stage lopen in België of Nederland. Veel succes woensdag! :cool:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9467
Ik kan me alleen maar bij voorgaande aansluiten. Vooral wat Sora zegt vind ik zelf altijd erg belangrijk bij een sollicitant (zelfs voor stage): heeft de persoon zich in mijn/ons bedrijf verdiept? Ik heb zelf ooit ook gesolliciteerd en begrijp dat je vooral daar solliciteert waar plek is, maar dan nog lijkt het me dat je ook kijkt naar of een bedrijf bij je past. Andersom vind ik dat ook het allerbelangrijkste: past de kandidaat bij mijn bedrijf? Als je kunt motiveren waarom je graag juist bij ons wilt werken maak je bij mij al een enorm goede beurt en ik ga ervan uit dat dit bij de meeste bedrijven zo is.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9468
paveman wrote:Ik kan me alleen maar bij voorgaande aansluiten. Vooral wat Sora zegt vind ik zelf altijd erg belangrijk bij een sollicitant (zelfs voor stage): heeft de persoon zich in mijn/ons bedrijf verdiept? Ik heb zelf ooit ook gesolliciteerd en begrijp dat je vooral daar solliciteert waar plek is, maar dan nog lijkt het me dat je ook kijkt naar of een bedrijf bij je past. Andersom vind ik dat ook het allerbelangrijkste: past de kandidaat bij mijn bedrijf? Als je kunt motiveren waarom je graag juist bij ons wilt werken maak je bij mij al een enorm goede beurt en ik ga ervan uit dat dit bij de meeste bedrijven zo is.
Ik wil bij jou komen werken zodat jij, euhm sorry U, centjes op mijn rekening kan storten. Hou er rekening mee dat ik niet op kom dagen :nerd:
Hoop op een positief antwoord.


+++/--- gaan veel centjes uit naar de ps5 en accessoires en games (Paveman, neem mij in dienst)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9470
++++ Guess who's back! Back again! Nananana :)
Eventjes updaten van wat er allemaal going on is geweest me mij :)

+++ enkele nieuwe tattookes
+++ getrouwd
+++ Jupilermancave is EINDELIJK afgewerkt
+++ nieuwe hobby begonnen namelijk modelbouw en geocachen
+++ tabletop arcadekast na 500 jaar ook afgewerkt :)

--- EXTREEM druk op het werk mede door de covid-19 crisis.
+++ wel werkzekerheid zo :)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9472
Haha. Zal wel is fotokes van cave online zwieren. Ze staan allesinds op FB. Maarja dan moeten we FB buddies zijn.
Tats niets speciaals hoor.
Jupiler op mijn been
Trouwring is tat.
Pintje op mijn pink (in vlaanderen bestellen we zo een pintje.(pink omhoog = 1 pintje)
10 oktober komt one piece vlag logo er ook bij.
En zo heb ik nor "rare" nooit eerder geziene tats
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9473
ShAmPi wrote:++++ Guess who's back! Back again! Nananana :)
Eventjes updaten van wat er allemaal going on is geweest me mij :)

+++ enkele nieuwe tattookes
+++ getrouwd
+++ Jupilermancave is EINDELIJK afgewerkt
+++ nieuwe hobby begonnen namelijk modelbouw en geocachen
+++ tabletop arcadekast na 500 jaar ook afgewerkt :)

--- EXTREEM druk op het werk mede door de covid-19 crisis.
+++ wel werkzekerheid zo :)
Cool, ben vorig jaar ook begonnen met Geocachen en zit ondertussen toch al rond de 240 founds =D Welkom terug!

@ de rest!
Thanks voor alle raad! Ik mag volgend jaar mijn stage beginnen bij de politie. Het gesprek viel heel goed mee, en ze hebben niet eens vragen gesteld!
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9474
Welcome back Shampi! En proficiat!

Geocachen heb ik enkele jaren terug ook veel gedaan (en nu soms nog, maar we zijn zo wat blijven steken rond de 1160 finds). Voor wie me zou willen toevoegen op Geocaching, mijn username is koeger. Het is een samensmelting van m'n pa en mijn naam (Koen en Gerben), het resultaat is misschien een beetje ongelukkig maar ja :p
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9475
dividedx11 wrote:Welcome back Shampi! En proficiat!

Geocachen heb ik enkele jaren terug ook veel gedaan (en nu soms nog, maar we zijn zo wat blijven steken rond de 1160 finds). Voor wie me zou willen toevoegen op Geocaching, mijn username is koeger. Het is een samensmelting van m'n pa en mijn naam (Koen en Gerben), het resultaat is misschien een beetje ongelukkig maar ja :p
Damn, dat is een serieus aantal al :O Een ex-leerkracht Godsdienst van mijn middelbare school heeft er ondertussen 12750 ofzo... Dat moet toch half België zijn...
Image
cron