Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9511
++++ Deze wou ik hier toch neerzetten. Voor diegene die mee zijn: tijd terug heb ik gesolliciteerd voor een andere job binnen Defensie. Het vakgebied en de competenties zijn volledig anders dan wat ik de laatste 20 jaar heb gedaan. Wel deze morgen kreeg ik onverwachts een sms'je van een collega ( die op desbetreffende dienst werkt, maar we kennen elkaar al langer) dat hij 2 goedkeuringen voor de job heeft zien passeren waaronder die van mij!! :jip: :jip: De oproep voor de job wordt deze week afgesloten, dus voorlopig is het nieuws nog onofficieel. Maar het ziet er goed uit.... Het zou zelfs nog voor dit jaar zijn de overstap.
++++ Work/life balans wordt fantastisch in de toekomst (hopelijk).
++++ Zėėr gemotiveerd om eraan te beginnen!
++/-- Het worden vermoedelijk dus nog drukke maanden dit jaar...
++++ Gisteren beide auto's eindelijk kunnen wassen wegens het slechte weer de laatste weken (en tijd hebben).
---- 5 min gedaan met de wagens te wassen.... regen.. :q: Oh well, ze zijn weer eens proper.
++++ Vandaag nu maar eindelijk eens de CoD Cold War Bèta uitproberen.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9518
@NTGSruler: Pre-proficiat alvast! :cool:

@Mr. Wolf: En ik dacht dat docenten de slimme mensen moesten zijn... Ik zou dit toch is op hoger niveau binnen de hogeschool of universiteit aankaarten... Wij hadden nog een programmadirecteur bijvoorbeeld en die was bij ons erg aanspreekbaar voor vanalles, al was dit meer voor de inhoud van je lessenpakket. Maar er zijn normaal ook ombudsdiensten binnen de hogeschool/universiteit waar je terecht bij zou kunnen.
Tijdens het schakeljaar hadden wij zelfs een speciaal moment elke week met 2 docenten waarmee we de problematiek specifiek voor onze groep konden bespreken. Bv: 3 project deadlines in dezelfde week omdat het gaat over vakken die normaal in 3 verschillende jaren gegeven worden.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9519
Mr.Wolf wrote:++++ Hoop studenten voelen zich niet meer veilig op de campus. Zijn in dialoog gegaan met de docenten via discord.
---------- Docenten vinden dat het groepsgevoel primeert boven de gezondheid en dat daarom lessen verplicht op campus moeten doorgaan
---------- Ondertussen zitten we daar met 25 studenten in een lokaal van max 20 man
- - - Persoonlijk vind ik die docenten niet bijster slim. Op deze manier worden de groepen vanzelf kleiner. Ik mag hopen dat iedereen, dus ook de docenten, een mondkapje moeten dragen. :angry:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9523
Na jaren vaak heel ver te moeten rijden voor uw werk, hoop ik met u mee dat de nieuwe functie (zowel inhoudelijk als qua work-life balance) een grote verbetering zal zijn, NTGSruler! :cool:

Mr.Wolf: er zou inderdaad toch wel ergens een mogelijkheid moeten zijn om dit aan te kaarten? Dat ze desnoods de lesgroep in 2 splitsen en kortere lessen geven en de rest online, dan zijn jullie er toch even fysiek geweest zonder te grote risico's te nemen...

+++ De kat is heel blij dat ik verlof heb
--- Veel bands die nieuwe albums uitbrengen, dan begint het door te dringen hoe lang het al geleden is dat ik nog eens een concert gezien heb. Zal nog wel even zo blijven :|

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9524
@Met0t0: ik werk ondertussen al 4,5 jaar op een 30km van het werk. Kwa rijtijd had ik dus al een hele verbetering gemaakt. Echter na 20 jaar in dezelfde branche had ik graag nu eens iets totaal anders gedaan. Inhoudelijk wordt dit een fantastische job. (Wetgeving op zee en alles errond). Work/life balans =》 vaste shiften en zėėr regelmatig thuis. Bijkomend blijft het dicht bij huis.
Image
cron