Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

966
Colossus wrote:+++ huis heeft andere look, afgelopen 2 weken elke dag wezen klussen en nu is heel de buitenkant voor en achter geverfd. Genieten geblazen nu dus
+++ goedenavond allemaal :hi5 :
Kinderkamer ook al klaar? ;)

+++ Op het werk eindelijk een upgrade van 1 20-inch scherm naar 2 24-inch schermen! :love:
+++ Eindelijk de remote desktop op 1 scherm kunnen zetten en mijn eigen desktop op een ander, zoveel geknoei en gewissel minder nu!
+++ Ook een nieuwe computermuis gekregen, eentje waarvan het scrollwieltje wel kan klikken :P
+++ Vorige week ook de Oculus rift kunnen uitproberen op het werk. In de flightsim-achtige demo voel je het wel in je buikje als je snel naar beneden duikt of kort wegdraait net voor een gebouw :dizzy:
--- Oculus rift is dus niet om uren een flight sim mee te spelen
+++ Daarna ook nog wat mee zitten prullen aan onze shooter, daar gelukkig geen last van buikje!
--- Nog steeds elke nacht om 4u wakker worden en daarna niet of heel slecht kunnen slapen, deze nacht was het voor de verandering half 4.
--- Ben dus verschrikkelijk moe :snore:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

967
BozeGozerXrd wrote:
NTGSruler wrote:++++ Gisterenavond fiets binnen gedaan voor zijn eerste onderhoud (500km), al sms gehad dat ik hem terug mag halen.
Moet je nu iedere 500km je fiets laten onderhouden? :O
Lol!! Nee, fiets moet zowiezo binnen na de eerste 500km. Dit omdat de fiets uit de fabriek komt en er wat rek op je kabels intern komt. Remkabels, ketting, tandwielen... Alles wordt eens bekeken en terug wat aangespannen. Ook wordt er gekeken als er geen montagefouten of problemen met het frame zijn. Alle fysieke ongemakken die je hebt worden ook besproken (bij mij althans). Zo heb ik bijvoorbeeld nog altijd (minimaal) last van slapende voeten tijdens het fietsen. Weliswaar alleen de voorkant van de voeten. Heb dan ook mijn schoenen meegebracht en dat hebben ze de plaatjes vanonder tandje naar achter gezet zodanig dat mijn voet alweer iets meer centraal op het klikpedaal staat en de krachtoverbrenging alweer iets beter zou moeten zijn. En hopelijk mijn voeten niet meer zo slapen.

---- Het weer is maar weer bewolkt vandaag. Zien als we deze middag gaan fietsen.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

968
-- lotta work
-- little time
+/- ouders komen bijna terug (positief cuz, yey parents! negatief cuz, ik zit wel graag alleen thuis :p)
+/- binnenkort gaan ze wéér op reis (met heel de familie nota bene, maar het studentje moet thuisblijven cuz examens)
++ begin Magic The Gathering al wat beter te verstaan dankzij oefenen via de tablet app
+/- toch vind ik de fysieke game wel wat hebben, zo de kaartjes in je handen houden enz. xD
-- morgen pleiteeeeeen, nooooo ;(
-- pleitschrift is nog niet af
++ paper bijna af, finally
++ cadeautjes gevonden voor de papa z'n verjaardag
++ misschien vandaag nog gaan wandelen met de hondjes
-- 't is wel niet echt goed weer ervoor
++ de kat die achter de chauffage springt en er dan terug vanachter geholpen moest worden, grappig zicht om haar zo te zien strugglen om er weer uit te geraken xD Heb haar dan maar opgepakt :D
++ bijna The Witcher III !
-- bijna examens
+/- aanbieding krijgen voor vakantiewerk de laatste week van augustus maar 1) denk niet dat ik het graag zou doen (kassawerk enz) 2) had al een beter betaalde baan gevonden en 3) is wel heel dicht tegen de herexamens dus meh
++ rustige dag weer vandaag
-- the house is a mess, need to start cleaning some day xD
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

969
+++ Gisteren na de les plots een paar uurtjes werk gekregen voor de PISA studies (de studies over heel veel landen in de wereld die ons vertellen hoe goed de wiskunde/taal/wetenschappen kennis is van de schoolgaande jeugd)
+/- Rustig dagje, maar wel lang bezig geweest met hier een beke opruimen
+++ Vanavond nog eens Afrikaanse-dans, altijd trots op met0t0 die (mee) de muziek verzorgd <3

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

970
Kolm wrote:+++ Daarna ook nog wat mee zitten prullen aan onze shooter, daar gelukkig geen last van buikje!
Wat voor werk doe je eigenlijk?

--- Tis weer om zeep ze! Godverdomme! :bomb:
--- Ik moet om dat karton van Ass-Creed Unity/Rogue en aangezien ik er om moet gaan beslis ik dat, wat normaal lijkt toch voor iedereen hé? Wel, mijn vader had gehoord dat ik het woensdag of donderdag wou doen, alsook mijn zus had dat gehoord. Ik heb nu goesting om het vrijdag te doen, en dat betekent dat we een probleem hebben. Mijn zus neut om te gaan wandelen met hondjes uit het asiel, en een hondje is weg vanaf morgen. Mijn vader vind dat ik niks te doen heb en dacht dat ik had beloofd om vandaag te gaan. No way! Ik heb niets beloofd, zelfs niet aan mijn zus, ik was zelfs tot gisterenavond niet zeker of ik vandaag ging gaan. Nu is mijn zus triestig omdat ze iets niet krijgt wat ik zelfs niet had beloofd, en is mijn vader boos omdat ik zomaar niet alles opzij zet om te gaan wandelen met honden en omdat die alles wat ik zeg aanneemt als waarheid. Ik wil gerust nog eens gaan wandelen met die arme beestjes maar ik mag toch wel zeker beslissen wanneer ik dat doe? Ik doe dus niks verkeerd en toch krijg ik de schuld met alle gevolgen van dien! :cry:

...

--- Weer niet lang genoeg geslapen...
--- Lichte hoofdpijn...
--- Vader die wééral de prinses moet uithangen...
+++ Gisteren, omdat ik mijn laptop moest delen en alle sterren stonden op één rij, even op de PlayStation geweest na 4 maanden op Resident Evil 6 (makkelijk om te starten en te stoppen to kill time, dus niet écht gamen heb ik gedaan zoals ik 6 maand geleden had gedaan)...
+++ Erna, was ik nu toch ontspannen, waarschijnlijk ook omdat mijn vader sliep gedurende de middag, wat een geweldig gevoel... :hug:
+++ Gisteren was eigenlijk wel positief ...
--- ... in tegenstelling tot vandaag, zoals hierboven...
--- Vandaag stond er gepland dat ik weer de laptop moet delen, dus ik dacht GISTEREN dat ik weer even op de PlayStation kon, maar VANDAAG zal dat ander nieuws zijn...
--- Waarom moet mijn vader alles verzieken voor mij! :bomb:
--- Whut the? Ik kan plots niet meer op residentevil.net ... ;(

En dan verder...

-- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Nog 22 dagen
+++ Nog 49 dagen
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

971
Kolm wrote:+++ Vorige week ook de Oculus rift kunnen uitproberen op het werk. In de flightsim-achtige demo voel je het wel in je buikje als je snel naar beneden duikt of kort wegdraait net voor een gebouw :dizzy:
--- Oculus rift is dus niet om uren een flight sim mee te spelen[
Bij de meeste flight sim vlieg je meestal ietsje hoger dan gebouwen. :p
Een realistische flight sim is er zeker langer mee te spelen. Als je wat vaker een VR bril gebruikt wordt dat gevoel in je buikje ook wel minder.
NTGSruler wrote:Lol!! Nee, fiets moet zowiezo binnen na de eerste 500km. Dit omdat de fiets uit de fabriek komt en er wat rek op je kabels intern komt. Remkabels, ketting, tandwielen... Alles wordt eens bekeken en terug wat aangespannen. Ook wordt er gekeken als er geen montagefouten of problemen met het frame zijn. Alle fysieke ongemakken die je hebt worden ook besproken (bij mij althans). Zo heb ik bijvoorbeeld nog altijd (minimaal) last van slapende voeten tijdens het fietsen. Weliswaar alleen de voorkant van de voeten. Heb dan ook mijn schoenen meegebracht en dat hebben ze de plaatjes vanonder tandje naar achter gezet zodanig dat mijn voet alweer iets meer centraal op het klikpedaal staat en de krachtoverbrenging alweer iets beter zou moeten zijn. En hopelijk mijn voeten niet meer zo slapen.
Gelukkig maar. Ik neem aan dat je wel een tweede afspraak hebt over een paar maanden/jaar,
Last edited by BozeGozerXrd on 23 Apr 2015 12:20, edited 1 time in total.

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

974
Captain Witwicky wrote:--- Ik moet om dat karton van Ass-Creed Unity/Rogue en aangezien ik er om moet gaan beslis ik dat, wat normaal lijkt toch voor iedereen hé? Wel, mijn vader had gehoord dat ik het woensdag of donderdag wou doen, alsook mijn zus had dat gehoord. Ik heb nu goesting om het vrijdag te doen, en dat betekent dat we een probleem hebben. Mijn zus neut om te gaan wandelen met hondjes uit het asiel, en een hondje is weg vanaf morgen. Mijn vader vind dat ik niks te doen heb en dacht dat ik had beloofd om vandaag te gaan. No way! Ik heb niets beloofd, zelfs niet aan mijn zus, ik was zelfs tot gisterenavond niet zeker of ik vandaag ging gaan. Nu is mijn zus triestig omdat ze iets niet krijgt wat ik zelfs niet had beloofd, en is mijn vader boos omdat ik zomaar niet alles opzij zet om te gaan wandelen met honden en omdat die alles wat ik zeg aanneemt als waarheid. Ik wil gerust nog eens gaan wandelen met die arme beestjes maar ik mag toch wel zeker beslissen wanneer ik dat doe? Ik doe dus niks verkeerd en toch krijg ik de schuld met alle gevolgen van dien! :cry:
Ik snap dat het klote is dat ze je zoiets flikken, maar kun je niet gewoon met de honden naar de winkel of eerst met de honden en daarna om het dat karton? Zoveel tijd is daar toch niet mee gemoeid? Of met je honden naar de buren gaan en vragen of zij er mee willen wandelen en dan alsnog gelijk naar de winkel gaan.

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

975
BozeGozerXrd wrote:
Captain Witwicky wrote:--- Ik moet om dat karton van Ass-Creed Unity/Rogue en aangezien ik er om moet gaan beslis ik dat, wat normaal lijkt toch voor iedereen hé? Wel, mijn vader had gehoord dat ik het woensdag of donderdag wou doen, alsook mijn zus had dat gehoord. Ik heb nu goesting om het vrijdag te doen, en dat betekent dat we een probleem hebben. Mijn zus neut om te gaan wandelen met hondjes uit het asiel, en een hondje is weg vanaf morgen. Mijn vader vind dat ik niks te doen heb en dacht dat ik had beloofd om vandaag te gaan. No way! Ik heb niets beloofd, zelfs niet aan mijn zus, ik was zelfs tot gisterenavond niet zeker of ik vandaag ging gaan. Nu is mijn zus triestig omdat ze iets niet krijgt wat ik zelfs niet had beloofd, en is mijn vader boos omdat ik zomaar niet alles opzij zet om te gaan wandelen met honden en omdat die alles wat ik zeg aanneemt als waarheid. Ik wil gerust nog eens gaan wandelen met die arme beestjes maar ik mag toch wel zeker beslissen wanneer ik dat doe? Ik doe dus niks verkeerd en toch krijg ik de schuld met alle gevolgen van dien! :cry:
Ik snap dat het klote is dat ze je zoiets flikken, maar kun je niet gewoon met de honden naar de winkel of eerst met de honden en daarna om het dat karton? Zoveel tijd is daar toch niet mee gemoeid? Of met je honden naar de buren gaan en vragen of zij er mee willen wandelen en dan alsnog gelijk naar de winkel gaan.
Kinda what he said. :p

Ot:

+/- misschien vanavond achter frietjes gaan, heb er zin in xD
Image