Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9616
Veel plezier ermee ruler!

---- Heb dus effectief corona
---- Een klasgenoot van mij had gewoon drie dagen geen smaak, en that's it. Ik heb er toch wel heel wat last van. Zeer veel hoofdpijn en had gisteren 39,1°C koorts... Zeer duizelig, met Dafalghan voel ik me wel wat beter maar toch...
-- Terwijl ook nog super veel werk (op de computer, ik zit uiteraard in quarantaine), echt moeilijk om me te concentreren
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9619
Corona begint voor iedereen echt wel dichtbij te komen nu. Veel beterschap!

+++ na wipeout kapot gespeeld te hebben op de vita enkele jaren geleden ben ik nu aan de omega Collection begonnen op de ps4.
+++ na een paar dagen toen ik mijn PSVR nog eens wou opzetten zag ik heel toevallig dat wipeout ook VR ondersteund
+++ by far 1 van mijn favoriete VR game. Die graphics, dat gevoel van snelheid. Just wow!
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9623
dividedx11 wrote:Bedankt iedereen!
Beterschap. Ik ben er vanaf en ga al terug naar het werk nu mijn week isolatie erop zit. Heb nooit koorts gehad dus echt ziek ben ik niet geweest. Bij mij sloeg het op de spieren en was kortademig dus ook niet meer gesport. Het zit nog in me want ben nog niet volledig hersteld nog wat slapper dan normaal maar ben dus niet meer besmettelijk volgens arts. Smaak en geurzin zijn nu wat aan het terugkomen. Heb nog wel een lichte neusverkoudheid waar ik nu spray voor gebruik en soms Rinathiol. Ben nooit ziek dus wist dat er iets aan de hand was en drm wou ik me laten testen door die symptomen. Komt in orde maar bij iedereen zorgt het voor andere complicaties.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9624
FUCKING COVID!!! :angry: :grumpy: Sorry voor de woorden, maar ik moet het kwijt.

---- Deze namiddag de telefoon gekregen dat maandag mijn overgang naar de nieuwe job wordt uitgesteld wegens ver doorgedreven maatregelen daar. Begrijp mij niet verkeerd, die dienst is echt prioritair (kustwachtcentrale) en de baas van de dienst heeft schrik als er iemand uitvalt, iedereen gaat uitvallen en de dienst niet meer verzekerd kan worden. Dit betekent dat ik dus nog zėėr waarschijnlijk inzetbaar zal blijven waar ik nu werk. Nu ik heb het al aangegeven: voor mij wordt het thuiswerk. Punt.
---- Mijn laptop moeten afgeven wegens ik maandag dus in principe veranderde van dienst en dat daar niet nodig is. (Pc's en dergelijke standaard voorzien daar). Dit betekent dat ik voor thuiswerk weer mag gaan sleuren met een desktop en de living tafel weer vol zal staan...
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9628
Jammer nieuws natuurlijk. Gelukkig zoals je zelf aangeeft heb je wel de zekerheid dat je de nieuwe job hebt.

Veel succes in ieder geval!

+++ vandaag nog eens buiten gaan joggen
--- een uur en half daarna zware migraine gekregen. Ik krijg dit enkel en alleen na het sporten. Gelukkig niet vaak, maar het is verschrikkelijk.
--- het begint altijd met het verliezen van mijn zicht. Ik kon mijn vriendin zelfs niet meer zien staan.
--- daarna kwam zicht terug en heb ik 5 uur KO in de zetel gelegen
+++ nu begint het over te gaan
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9630
++++ Eerste rit met de mountainbike achter de rug! Deugddoend! :)
++++ Heb kunnen bekomen dat mijn overgang toch door gaat naar de nieuwe job! :jip: Echter blijf ik wel ter beschikking van mijn huidige dienst totdat ik de opleiding voor de nieuwe functie kan volgen. Administratief ben ik wel al reeds in orde dan. Zėėr tevreden.
++++ Zėėr waarschijnlijk ( Ik hoop het ) zal het mogelijk zijn dat ik thuis mag blijven maar wel oproepbaar ben met mijn gsm totdat de nieuwe opleiding start. Zou zėėr mooi zijn! Maar we zien wel. Hopelijk morgen duidelijkheid.
Image