Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9671
++++ Vandaag 20 jaar Defensie eens uitgemest kwestie kledij, materiaal en allerhande zaken die een mens op dat aantal jaar verzameld. Best een rotklusje. Maar kijk alles mooi in plastieken dozen op zolder. De meest nette kledij er van tussen gehaald, om het nieuw hoofdstuk te beginnen. Hopelijk heb ik al die andere zaken niet meer nodig de komende jaren!
++++ Sorteren en zaken weg doen, doet best eens deugd. Ik voel mij echt zen, gelukkig en vol motivatie en goesting om het nieuwe hoofdstuk op het werk aan te vatten!
++++ In principe nu thuis oproepbaar tot mijn opleiding start voor de nieuwe job. Dat ze die telefoon maar rustig laten staan en het zelf oplossen! :lol:
++++ Mijn collega (van huidige job) die mij een keer of 7 per dag opbelt met vragen over wat en hoe ik bepaalde zaken deed. Is het verkeerd van mij om klein beetje leedvermaak te hebben in de stress die mijn opvolger heeft ? :-" Begrijp mij niet verkeerd. Ik help met plezier en hij mag ALTIJD bellen. Maar het was zo vanzelfsprekend voor de andere collega's wat ik allemaal deed. Men collega werkt al héél de week over zijn uren, dus zal wel duidelijk zijn dat het véél was wat ik deed.
Vandaar dat ik zo uitkeek als ik de goedkeuring ging krijgen voor de nieuwe functie. En het was echt een last die van mijn schouders viel. Dat is de laatste 2 weken enorm merkbaar hoe rustig ik ben, en hoe de balans werk/gezin/vrije tijd zoveel verbeterd is!
++++ Toertje van 11km nog gelopen daarstraks!
Image