Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

976
Mijn zus zou allesinds voor een beetje karton gaan...
Anyway over die lapperdetop?
How come dat je die MOET delen?
Is die laptop volledig van je eigen geld aangekocht?

OT:

+++ gisteren voordeur laagje primer gegeven
+++ eerst bellen naar maat die zelfstandige verver is is nice for buzzinezzz :)
Ik moet dus 1L primer hebben en dan 2L lak voor 2 laagjes te leggen
Maar nee zegt em! Laat je Primer ook kleuren in de kleur die je wil dan moet je van de lak maar 1 laag leggen.
Conclusie: 50,- € goedkoper aan verf ^^
Ook madammeke van de verfwinkel verschoot ervan dat ik dat wist (ze zullen niet rap zeggen dat je primer ook kan laten kleuren)
En toch nog 10% extra korting gekregen omdat ik via mijne maat naar die winkel gestuurd ben :D
+++ vandaag dus laklaagje aan deur aanbrengen
Dit zijn plusjes omdat ik graag bezig ben aan het huis :D
+++ hopelijk tijd genoeg om gras af te rijden
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

977
BozeGozerXrd wrote:Ik snap dat het klote is dat ze je zoiets flikken, maar kun je niet gewoon met de honden naar de winkel of eerst met de honden en daarna om het dat karton? Zoveel tijd is daar toch niet mee gemoeid? Of met je honden naar de buren gaan en vragen of zij er mee willen wandelen en dan alsnog gelijk naar de winkel gaan.
Elexus wrote:Kinda what he said.
Het zijn honden uit het asiel, niet mijn honden, en je mag enkel in het park waar de vestiging is wandelen. En het gaat hem hier om het idee. Ik heb niet gezegd dat ik ging wandelen, ik heb niet beloofd dat ik ging wandelen, ik heb zelfs niet gezegd dat het zeker is dat ik woensdag of donderdag zou gaan om dat karton, maar omdat mijn zus in feite niet alleen mag wandelen (daddy's orders) en iedereen hier direct assumpties maakt van bepaalde dingen die ik terloops zeg en dan in mijn plaats beslissingen neemt ben ik de schuldige...

En moest ik gaan vandaag, neemt dat ongeveer 4uren in beslag om allemaal te doen, minimum...Dus terug thuis bij avondeten, zo heb ik veel aan mijn dag, hé?

--- En mijn zus maakt het nu nog erger, ze gaat alleen (plots mag ze wél alleen buiten gaan van mijn vader) en als er iets gebeurt tja, dan ben ik schuldig omdat ik niet mee ga, ik kan evengoed al mijn graf graven... ;(
ShAmPi wrote:Mijn zus zou allesinds voor een beetje karton gaan...
Anyway over die lapperdetop?
How come dat je die MOET delen?
Is die laptop volledig van je eigen geld aangekocht?
Mijn laptop is niet mijn eigendom. Mijn "vader" (lees: ouders) kocht hem dus hij kan uiteindelijk beslissen. Ik kreeg de laptop voor mijn studies, na mijn studies kwam die zever dat die laptop niet voor mij was.... Maar hier gaat het hem om het feit dat we 2 laptops hebben voor 3 mensen. Dus ik deel hem met mijn broer die een thesis moet schrijven etc.

--- Ik ga voor het zeker te zijn zomaar niet op de PlayStation ... leuk ...
+/- Omdat mijn zusje nu weg is, moet ik waarschijnlijk niet de laptop delen, omdat mijn broer mijn zus haar laptop kan gebruiken...
--- Ik voel letterlijk de spanning van mijn vader in deze situatie... ;(
--- Ik voel me ongemakkelijk en triestig...
--- Ik ga nooit meer mijn plannen vertellen aan iemand hier, nooit meer, 't wordt toch altijd terug in mijn gezicht gesmeten, zo maak ik ook geen mensen afhankelijk van mij, want ik moet om dat karton gaan voor mijn broer en ik zou moeten naar buiten gaan voor die honden, best dat ze het allemaal in het vervolg zelf maar gaan doen zolang ik hier nog woon ...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

981
BozeGozerXrd wrote:
Captain Witwicky wrote:
BozeGozerXrd wrote:Waarom gaat je vader niet je zus mee?
Lang, lang verhaal.

Kort? Mijn vader is geen "buitenmens".
OMG! Je vader is een vampier. :O
Hij is wel grote fan van wat vampier is (Dracula, True Blood, etc), behalve natuurlijk waar ik zot van ben als het om vampieren gaat :p

--- Pfff, moeilijke situaties, ik ben weer persona nog grata...
--- Mijn vader die checkt de vloer nadat ik in de keuken ben geweest omdat de vloer is gedweild...zucht...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

982
+++ Heel mijn facebook eens leeg gehaald, wat een rommel dat daar allemaal opstaat terwijl ik nooit iets post
--- Ik had jaren geleden zo ingesteld dat enkel vrienden op mijn profiel konden, en nu bleek iedereen er op te kunnen
--- Ik er dus jaren onterecht van uit gegaan dat ik mijn privacy toch een beetje in handen had
+++ Nu kunnen mensen enkel een profielfoto zien en that's it :D
+++ Zalig gesport, mijn nieuw trainingschema maakt het NOG leuker :) Na 7 jaar mag er geen sleur in komen hé :p
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

985
++ pleitschrift is af
-- moet het nog vanbuiten leren en oefenen xD
-- van m'n 3 teammates zeg ik nog het meest en ik ben de slechtste spreker, how did that happen?
++ ochja dan kunnen ze mij niet buizen doordat ik te weinig praat
++ goed gesport, deed deugd
++ douche erna deed ook deugd :)
++ mss straks nog eens met de hondjes gaan wandelen
++ keischrale foto van m'n ene hond weten te trekken, zalig :D
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

986
--- Holy damn, 985 posts in dit topic waarvan 99 (nu 100) van mij :O
++ Bijna weekend
++ Mij nog eens goed bezig houden met de site
++ Binnenkort verassing voor de site :)
++ Ook enkele nieuwe reviews in de maak
---- Heb echt geen zin om een zak te doen...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

987
@Captain: Ik werk als software developer bij een bedrijf dat hoofdzakelijk software maakt voor de medische wereld. Naast een Oculus hebben we ook een Google glass, een 3D-printer en zo'n robotje (NAO-robot? Daar lijkt het alvast op). Op vrijdag mogen we daar een beetje mee 'spelen'.

@BG: Ik zei dan ook 'flightsim-achtige' game en niet flightsim. Was een soort demo waarbij je kon rondvliegen in een skyrim-achtig dorp. Geen echte game ofzo dus.

--- Vandaag beetje baaldag. Volledige werkdagen draaien valt lang niet mee. In tegenstelling tot de winkel van mijn ouders is het fysiek niet zwaar en werk ik minder uren (40u/week nu) maar een hele dag hard concentreren is zeker zo vermoeiend.
+++ Steun van vriend waar ik nu bijwoon
Image