Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9767
++ Dit jaar nog maar een paar dagen moeten werken vanwege verlof dat ik moet opnemen, anders ben ik ze kwijt.
- Afgelopen verlengd weekend toch nog even moeten werken om maandag niet in de problemen te komen met de hoeveelheid werk.
- Ik ben tegen het werken op vakantiedagen (waarom heb je anders vakantie?), maar ik weet dat het een samenloop van omstandigheden is en dat het niet elke keer zo zal zijn.
+ gelukkig hangt er bij ons geen werksfeer waarbij ze verwachten dat je thuis verder werkt
-- Ik ken andere diensten waarbij het toch anders is.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9771
NTGSruler wrote:---- Seffens naar de tandarts om een wijsheidstand te laten trekken :(
Was dat wel zon wijs idee?? :gosh: Beterschap mocht je er nog last van hebben

Ik twee weken geleden naar de tandarts omdat ik dacht dat ik een gaatje moest vullen. Ik daarheen, nou meneer u heeft geen gaatje maar je verstandskies moet er wel uit. Dat kon dus ook direct. Verdoving erin, even laten inwerken en binnen 2 seconde was de kies eruit. Moet wel zeggen dat ie al wat afgebroken was en al los zat :shh:
Al mijn verstand is nu weg, de eerste 3 kiezen werden zon 10 jaar geleden verwijdert en de laatste pas 2 weken geleden. En heb gelukkig bij geen enkele last gehad. Dus ja bij mij was het wel een wijs idee :lol:





Twee stuks fruit graag
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9772
@Gamerke: :P Dat weet Ik! De post was nergens persoon lijk bedoeld. Komt uit mijn eigen, de drang om de PS5 te kunnen omarmen :lol: Nog even geduld dus!

@Marty: zo ging het bij mij ook dus. Meneer, u hebt een gaatje in die tand, maar om te kunnen vullen moeten we de wijsheidstand erachter trekken.. :?

Deze middag de wiek en de draadjes eruit. Wond is goed genezen, tis wel nog gevoelig.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9774
De verhalen over wijsheidstanden verschillen toch altijd sterk, ik kan alleen hopen dat het zal meevallen :shhhh:
Nu kan ik nog proberen er een maand niet aan te denken :-"

--- Normale plannen om verjaardag te vieren zijn uiteraard niet doorgegaan
+++ Toch nog leuke alternatieven gevonden en W.O.L.F. die er thuis dan nog een leuke dag van maakt :)
+++ Volgende week nog eens wat verlof opnemen, dat ik niet te veel naar volgend jaar moet meenemen :q:
cron