Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9901
Conclusie van de dag: laten we het hier gezellig houden en de zwaargeladen discussies niet in dit topic voeren :hug:

Moest er toch echt nood zijn om hier over te praten kan ik er een apart topic geopend worden. Want die vrijheid moet er natuurlijk blijven.

Maar ik ga daar zelf niet in deelnemen.

+++ bijna weekend
+++ gisteren een late verrassing voor mijn verjaardag gehad
+++ vrienden kwamen een biermand leveren aan de deur
+++ vervolgens hebben we virtueel een escape room gedaan
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9902
@RoyVdW: Je bent niet de enige waar ik op inging, het was mss wel iets uitgebreider maar dat was eerder omdat ik gisteren een zoveelste moment van frustratie had. Maanden binnen zitten omdat je weet dat je minstens in het ziekenhuis belandt bij een besmetting en de andere bijna zeker komt te overlijden bij de kleinste fout van jezelf of een ander terwijl je zelf niet om dat 'onderliggend lijden' hebt gevraagd... het doet wat met je.

Als mensen zich echt aan de regels zouden houden zouden we wel buiten kunnen komen maar zelfs bij de bakker waar maar 3 mensen binnen mogen gaat dat hier al fout. Dat we midden in de stad en boven winkels wonen helpt ook niet echt want daardoor is het al snel druk van zodra je de deur uit gaat. Dit allemaal zorgt bij ons gewoon voor een hoop frustratie en anderen hebben dan weer andere frustraties door dit alles.

Gisteren liet ik me dus erg leiden door die frustratie maar dat heeft eigenlijk geen zin want uiteindelijk bepaalt je eigen situatie toch vooral hoe je er precies naar kijkt en dat is nu eenmaal voor iedereen anders en iedereen heeft in de huidige situatie zijn eigen problemen.

Maar toch een paar positieve puntjes:
+++ Ik kan en mag gelukkig 100% thuiswerken! ;)
+++ We zijn voorlopig nog gezond
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9903
Zoals Gamerke aanhaalt; we voeren dit type discussie best niet in dit topic of het gaat al snel "aan wie heb je je vandaag wel/niet geërgerd"...

We hebben overigens in het verleden al eens geprobeerd dergelijke topics te hebben waarin we discussiëren over dit type onderwerpen, maar dat loopt toch vaak wat fout af. Dus laten we het houden op wat Shampi zegt en gewoon elkaars mening respecteren. Zelf vind ik het belangrijk dat de regels die er zijn gerespecteerd worden. Over de regels zelf kan ik verschillende boompjes opzetten (sommige OK, sommige ver van OK en velen gewoon ondermaats) maar ze zijn er en we moeten er rekening mee houden.

Duuuus; iedereen terug vriendjes en laten we dan maar even onze eigen platform hier bejubbelen, waarin we perfect met elkaar kunnen communiceren zonder in contact te komen en waar er van dat rotte virus dus geen sprake kan zijn ;)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9904
Wat is het toch heerlijk om in een vrij land te wonen. Sorry, vrije landen. 29 miljoen mensen, 29 miljoen meningen.
En iedereen heeft gelijk. Toch?

?? Maar waar is dit topic anders voor dan om je eigen frustraties even van je af te kunnen schrijven?

Duuuuuss laten we ons allemaal zo goed mogelijk aan de spelregels houden, net als in het verkeer, dan is deze verschrikkelijke toestand des te sneller voorbij. :)

+++ De vaccins zijn er en dus is er ook licht aan het einde van deze tunnel.
+++ Let goed op en blijf allen gezond. :hug:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9905
Mooi hoe dit weer zo'n discussie kan opflakkeren. En zeker scheldvrij als volwassenen. Sora begon met mijn citaat in persoonlijke context te zetten. Of ligt het dan aan mij? Nooo, I just need to die and escape zou Ricky Gervais zeggen. Ik hou van zijn zwarte humor haha. Ik ga niemand met de vinger wijzen.

Ik respecteer jullie allemaal onthou dat. Shampi heeft dan weer zijn 'beschonken' manier van iets duidelijk te maken haha. Ben fan van zijn directheid al is dat niet diplomatisch en velen kunnen daar eenmaal moeilijk mee om. Ieder zijn manier. Iedereen heeft gelijk in zijn of haar interpretatie. Allemaal goed.

MAAR ivm die meningen een leuke les zodat je gelukkiger door dit miezerige leven kan (zwanske) is door het kijken van de Gervais stand up show op Netflix en daar heb ik uit geleerd dat mensen niet alles zo persoonlijk moeten nemen of aangevallen voelen en er over alles in een bepaalde context kan en mag gelachen worden. Boenk erop en zalig. You love or you hate it. Wat je ermee doet is aan jezelf.

++Ik hou van discussie en daarna terug dikke vriendjes zijn
-Word echt dikker door dat slechte weer en zo minder te sporten
+Zonder game mode is mijn tv een grafisch beest, fuck input lag ik zal wel een milliseconde eerder op de knopjes drukken ik speel toch altijd relaxed tenzij een belachelijke trophy dat niet toelaat
++Examen in Brussel zit erop, nu afwachten
...

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9908
Kolm wrote:
ShAmPi wrote:Den enigen gervais da ik graag heb is den petite gervais.
Da doet er mij aan denken! Er nog eens kopen en in de vriezer steken :D
Ooh... nu moet ik is kijken of ze die hier ook hebben! Al vrees ik ervoor... :nerd:
Blijkbaar noemen ze tegenwoordig 'Danonino' ipv petit gervais... AH heeft enkel een 'smikkeltoetje' wat er wat op lijkt.

Met dank aan een smaaktest uit 2017 die mij weer up to date bracht...
https://radio2.be/de-inspecteur/petit-g ... -smaaktest
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9913
Proficiat met de resultaten, Divided en Mr.Wolf! :cool:
paveman wrote:Fantastisch nieuws Met0t0 en W.O.L.F., gefeliciteerd! Is het een appartement in de buurt van waar jullie nu wonen?
Ik begrijp dat het verhuizen niet iets is om naar uit te kijken, maar als het goed is zullen jullie voor de komende jaren wel even klaar zijn dan nu, toch? ;)
Het is een buurt aan de andere kant van de stad, dus voor de verhuis zal het nog wel meevallen qua afstand. Nu wonen we in een oud huurappartement en hetgene dat we gekocht hebben is nieuwbouw, dus inderdaad de bedoeling dat er de komende jaren geen verhuis of grote kosten meer zijn :smile:
Bedankt voor de felicitaties iedereen :hi5:

+ Wijsheidstanden zijn eruit...
--- ... gezwollen kaken en pijn, plus moeilijk kunnen eten. Hopelijk betert het snel, ik heb zin in deftig eten i.p.v. altijd yoghurt en ijs :silly:

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9914
Voorzichtig weg Met0t0...

---- Gisteren blijkbaar op een nietje gereden ergens waardoor band plat was deze morgen van de mountainbike. Jammer want het was prachtig weer deze morgen. Deze namiddag dan nieuwe binnenbandjes kunnen gaan halen bij de lokale fietshersteller. Fiets terug operationeel! Hopelijk morgen mss een ritje ( afhankelijk als we onder de sneeuw zitten of niet volgens onze weersvoorspellers ).
----- Maneater en de collectibles...
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9915
++Aangekondigde koudegolf
++Kempen tot -14 voorspeld
++We beaten eens de Hoge Venen in de Ardennen en ook qua sneeuwtapijt
++Altijd met de fiets naar het werk (zolang het niet regent)
--Hier nu nog regen en guur. -10 is beter dan 0 dan is alles vastgevroren ipv natte drets
-Geen Elfstedentocht
+ Hopelijk kan ik slibberen op de beek en poel hierachter eind vd week

++Het ga jullie Hollanders goed in het barre Noorden, GoT Winter is Coming, no it's here

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image
cron