Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9932
@Mr.Wolf: gewoon je gedacht zeggen. Anders blijft het je maar frustreren.

----Kon gisteren niet meer inloggen op mijn PS3. Doordat ik op PS4 2-staps verificatie aan heb staan, nam de PS3 mijn wachtwoord niet meer. Moesten er mensen tegen dit probleem aanlopen:
Je gaat naar PlayStation website =》 aanmelden =》 je profiel =》 beveiligingstab =》 wachtwoord voor apparaatconfiguratie. Er zal een wachtwoord gegenereerd worden dat je dan éénmalig moet ingeven op je console.
Oef, crisis averted! :P

++++ Proberen eerst nu wat PS3 games te doen. Eigenlijk vind ik gamen op de PS3 gewoon nog altijd zalig. Ik kan precies meer in mijn eigen (virtuele) wereld kruipen. Geen berichten van communities, niet constant pop ups van vrienden die online komen... Ja je kunt meldingen en dergelijke uitzetten, weet ik wel. Maar de PS3 blijft eigenlijk wel een favoriete console van mij.

++++ Onze kameraad ( hondje) doet het nog steeds fantastisch! Deze morgen voor het eerst mee gaan wandelen aan de leiband. Het ging nog stroef, maar het beestje is dan ook overweldigd door alles wat ze ziet. Maar komt Goed! :love: :love:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9933
NTGSruler wrote:@Mr.Wolf: gewoon je gedacht zeggen. Anders blijft het je maar frustreren.

----Kon gisteren niet meer inloggen op mijn PS3. Doordat ik op PS4 2-staps verificatie aan heb staan, nam de PS3 mijn wachtwoord niet meer. Moesten er mensen tegen dit probleem aanlopen:
Je gaat naar PlayStation website =》 aanmelden =》 je profiel =》 beveiligingstab =》 wachtwoord voor apparaatconfiguratie. Er zal een wachtwoord gegenereerd worden dat je dan éénmalig moet ingeven op je console.
Oef, crisis averted! :P

++++ Proberen eerst nu wat PS3 games te doen. Eigenlijk vind ik gamen op de PS3 gewoon nog altijd zalig. Ik kan precies meer in mijn eigen (virtuele) wereld kruipen. Geen berichten van communities, niet constant pop ups van vrienden die online komen... Ja je kunt meldingen en dergelijke uitzetten, weet ik wel. Maar de PS3 blijft eigenlijk wel een favoriete console van mij.

++++ Onze kameraad ( hondje) doet het nog steeds fantastisch! Deze morgen voor het eerst mee gaan wandelen aan de leiband. Het ging nog stroef, maar het beestje is dan ook overweldigd door alles wat ze ziet. Maar komt Goed! :love: :love:
Kleine toevoeging: Dat gegenereerde wachtwoord is vanaf nu het wachtwoord waarmee je moet inloggen op je PS3... Ik dacht toen dat het echt eenmalig was en dat ik daarna met mijn oude kon inloggen maar dat was niet het geval.
En op PSVita zou het hetzelfde zijn maar daar ben ik nog niet aan toegekomen :)

Ik heb op PS4 ook wel de meldingen uitgezet van 'Persoon joined a party' want dat was echt niet te doen vanaf het begin al :O
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9934
Kolm wrote:
NTGSruler wrote:@Mr.Wolf: gewoon je gedacht zeggen. Anders blijft het je maar frustreren.

----Kon gisteren niet meer inloggen op mijn PS3. Doordat ik op PS4 2-staps verificatie aan heb staan, nam de PS3 mijn wachtwoord niet meer. Moesten er mensen tegen dit probleem aanlopen:
Je gaat naar PlayStation website =》 aanmelden =》 je profiel =》 beveiligingstab =》 wachtwoord voor apparaatconfiguratie. Er zal een wachtwoord gegenereerd worden dat je dan éénmalig moet ingeven op je console.
Oef, crisis averted!

++++ Proberen eerst nu wat PS3 games te doen. Eigenlijk vind ik gamen op de PS3 gewoon nog altijd zalig. Ik kan precies meer in mijn eigen (virtuele) wereld kruipen. Geen berichten van communities, niet constant pop ups van vrienden die online komen... Ja je kunt meldingen en dergelijke uitzetten, weet ik wel. Maar de PS3 blijft eigenlijk wel een favoriete console van mij.

++++ Onze kameraad ( hondje) doet het nog steeds fantastisch! Deze morgen voor het eerst mee gaan wandelen aan de leiband. Het ging nog stroef, maar het beestje is dan ook overweldigd door alles wat ze ziet. Maar komt Goed! :love: :love:
Kleine toevoeging: Dat gegenereerde wachtwoord is vanaf nu het wachtwoord waarmee je moet inloggen op je PS3... Ik dacht toen dat het echt eenmalig was en dat ik daarna met mijn oude kon inloggen maar dat was niet het geval.
En op PSVita zou het hetzelfde zijn maar daar ben ik nog niet aan toegekomen :)

Ik heb op PS4 ook wel de meldingen uitgezet van 'Persoon joined a party' want dat was echt niet te doen vanaf het begin al :O
Ik heb inderdaad exact hetzelfde moeten doen op de ps vita :cool:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9936
NTGSruler wrote:Bij mij staat automatisch aanmelden aan. Hopelijk is het probleem nu opgelost :P
Bij mij stond dat ook aan maar ik dacht echt dat je 1 keer moest aanmelden daarmee en daarna opnieuw met je normale wachtwoord. Maar... blijkbaar niet dus :lol:

--- Rechter schouder vast en... hoofdpijn dus. PC is eigenlijk echt het slechtste daarvoor :(
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9938
Mr.Wolf wrote:+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ PROJECT IS GEDAAN :jip: :jip: :jip:
Haha yes, je bent er vanaf! Congrats :jip:

--- Laatste tijd ben ik niet altijd even positief, heel veel twijfelen aan mezelf en aan alles wat ik doe
-- Eigenlijk altijd al gehad dat ik veel twijfel aan mezelf, maar wordt er niet beter op
--- Hierbij komt ook heel wat gepieker :?
+++ Gelukkig zijn er ook dagen waarop het iets beter gaat
++ Ontspanning vinden in films en games
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9940
Proficiat Wolf met de afronding! Zal je ongetwijfeld niet rouwig om zijn.

@Divided; Lijkt me niet eenvoudig om met die gedachten te kampen. Laat je niet te veel aan te kant schuiven door mensen die zeggen "gewoon meer zelfvertrouwen hebben". Dat is uiteraard een zeer eenvoudig antwoord, meestal gegeven door mensen die er zelf te veel hebben :)
Je focussen op de dingen die je weet dat je goed kan (fotografie bv) en daar vertrouwen uit putten. En je uiteraard omringen door mensen die je ondersteunen :)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9941
Congrats Wolfie!!!
dividedx11 wrote:Haha yes, je bent er vanaf! Congrats :jip:

--- Laatste tijd ben ik niet altijd even positief, heel veel twijfelen aan mezelf en aan alles wat ik doe
-- Eigenlijk altijd al gehad dat ik veel twijfel aan mezelf, maar wordt er niet beter op
--- Hierbij komt ook heel wat gepieker :?
+++ Gelukkig zijn er ook dagen waarop het iets beter gaat
++ Ontspanning vinden in films en games
Herkenbaar...
Wat de rest ook al zegt: concentreer je vooral op wat je wél goed kunt, vraag ook feedback van mensen om je heen en je zult ervaren dat het waarschijnlijk een stuk positiever is dan wat jouw gedachten je aangeven (of het wordt tijd voor andere mensen om je heen :P). Laat je vooral zo weinig mogelijk leiden door gedachten en probeer op je gevoel af te gaan. Piekeren is iets wat je hoofd doet. Of zoals een goede vriend van me zegt: als je bijv. pijn 'voelt' met je hoofd ga je van ervaren naar lijden.
En: het is oké om die gedachten aan de kant te schuiven. Je verdringt daar niets mee/gaat het daarmee niet uit de weg.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9942
Thanks allemaal! Toch heeft het vandaag nog een staartje gekregen en is de bom nog ontploft (ik heb kinda aanleiding gegeven). Zoals gewoonlijk brak hij ons filmpje af dat we gemaakt hadden. Toen hij uiteindelijk zei dat dat wij respectloos waren, knakte er iets bij mij zoals het Overlook hotel ook deed bij Jack Torrance. Ik heb heel vriendelijk gezegd dat het respect de laatste weken zeer ver te vinden waren. En toen was de bal aan het rollen. En ik kan blij zeggen dat sommigen absoluut geen blad voor de mond hebben gehouden!
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9943
Mr.Wolf, was het project nog niet gedaan? Of begon hij er achteraf nog over? Hopelijk is het snel definitief achter de rug!

+++ W.O.L.F. is al goed begonnen met inpakken voor onze verhuis
+++ Games zitten al ingepakt voor de nieuwe gamekamer, nu alleen nog uitdenken hoe we die precies gaan inrichten
--- Nog veel papierwerk dat erbij komt kijken + nog altijd heel drukke weken op het werk. Nog even volhouden tot mei en dan is alles van de verhuis achter de rug...
+++ ... dat is natuurlijk ook mooi vooruitzicht

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9944
met0t0 wrote:Mr.Wolf, was het project nog niet gedaan? Of begon hij er achteraf nog over? Hopelijk is het snel definitief achter de rug!

+++ W.O.L.F. is al goed begonnen met inpakken voor onze verhuis
+++ Games zitten al ingepakt voor de nieuwe gamekamer, nu alleen nog uitdenken hoe we die precies gaan inrichten
--- Nog veel papierwerk dat erbij komt kijken + nog altijd heel drukke weken op het werk. Nog even volhouden tot mei en dan is alles van de verhuis achter de rug...
+++ ... dat is natuurlijk ook mooi vooruitzicht
Woensdag is het definitief afgelopen, maar donderdag moesten we achteraf nog een klein promotiefilmpje maken. Maar omdat de tijd zo beperkt was hebben we er ook niet veel werk in gestopt (stond ook op nog geen 5% van het hele project). Nadat hij ons respectloos noemde, begon de bal aan het rollen. Ach ja, we hebben het achteraf nog wat kunnen uitpraten, maar ben heel erg blij van hem verlost te zijn haha
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9945
++++ Genieten van het mooie weer.
++++ Zaterdag 2 auto's en mijn mountainbike gewassen. Eindelijk al het vuil en zout eraf :jip:
++++ Door het mooie weer de tuin aangepakt gisteren. Weer klaar voor het voorjaar en de zomer. De goten vol met vuiligheid ook uitgekuist rond het huis ( terras, oprit...). Water kan terug mooi door sijpelen.
++++ Schrijnwerker langs geweest om de ramen op te meten. We gaan rondom het huis screens installeren die de warmte toch zouden moeten buitenhouden de komende zomer. Als je ziet dat we nu in februari al 16-18 graden hebben.. :O Jammer genoeg door de zonnepanelen op ons dak kunnen er wss geen screens geplaatst worden op de veluxen. ( te weinig plaats tussen raam en zonnepanelen). Natuurlijk net de gamekamer.. :( Soit, het zou in gans het huis toch koeler moeten worden.
++++ Nog een dikke week en dan begin ik op mijn werk met een maand doublures te draaien. ( Ik doe het werk onder het oog van een collega). Maart ziet er pittig uit kwam werkritme maar begin april dan hopelijk goedgekeurd om zelfstandig de dienst op te gaan.
---- Onze beste vriendin ( de hond) heeft deze week dus uitgedokterd om de trap op te gaan. Nu komt ze s'nachts meerdere keren naar boven natuurlijk. Aangezien we dat eigenlijk niet willen, gaan we eens moeten kijken voor een hekje.
Image