Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9961
Sora_Lizard wrote:
Mr.Wolf wrote:+++++/------ Morgen begin ik aan mijn stage bij de politie. Nu ja, ik moet de stage van thuis uit doen! Stel mezelf vragen bij hoe ik het moet gaan aanpakken aangezien het nogal moeilijk is deze te doen van thuisuit. Ook heel veel schrik door mijn 2 vorige helse stages...
+ - Je kunt natuurlijk ook iets heel ergs uitvreten dan kun je alsnog je stage bij de politie intern doen. ;)
:lol: :lol: :lol:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9962
Sora_Lizard wrote:
Mr.Wolf wrote:+++++/------ Morgen begin ik aan mijn stage bij de politie. Nu ja, ik moet de stage van thuis uit doen! Stel mezelf vragen bij hoe ik het moet gaan aanpakken aangezien het nogal moeilijk is deze te doen van thuisuit. Ook heel veel schrik door mijn 2 vorige helse stages...
+ - Je kunt natuurlijk ook iets heel ergs uitvreten dan kun je alsnog je stage bij de politie intern doen. ;)
:lol: :lol: :lol:

+++ Mooie weer van de afgelopen dagen doet deugd
++ Geeft me een reden om af en toe eens vroeg op te staan (hoewel ik anders ook max tot 8u slaap)
Image
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9963
Kolm wrote:@NTGSruler: Misschien kan je een beperkte variant van de airco nog overwegen voor de kamers met velux?
Als er naast de gamekamer ook een slaapkamer tussen zou zitten, dan kan je nog altijd de airco alleen overdag laten draaien als de zonnepanelen ook leveren en 's nachts uitzetten wanneer de zonnepanelen niet leveren.

Zelf heb ik ook last van de airco maar dat is dan doorgaans omdat ik op een of andere manier in de koude luchtstroom van de airco zit. Dat kan ook via een weerkaatsing op een muur zijn ofzo. Als je hem dan 's nachts of tijdens het slapen uitzet dan heb je daar geen last van en ook niet van het eventuele geluid terwijl de kamer wel een stuk koeler is.

En dat van de hond is herkenbaar... In het begin konden we het nog oplossen door alle deuren van de keuken dicht te doen maar na een tijdje had ze ook door hoe ze die deur kon openen. Ook al was het een deur waar je aan moest trekken om open te doen. Poot tegen de muur naast de deur (soms op de lichtknop en dan was het licht ook aan) en dan met de andere poot de klink naar beneden en beetje opendoen tot de neus ertussen past. Je hoorde het amper zelfs. Perks van een grote hond

Op zich vond ik het niet zo heel erg dat ze naar boven kwam waar ik meestal zat (ouders hadden slaapkamer beneden) maar toen ik weg was ging ze altijd naar boven op zoek naar mij. In die tijd is ze een keer van de trap gevallen en had ze een tijd last van haar heup. De uiteindelijke oplossing is er een beetje bij toeval gekomen: Een reiskoffer op de onderste trede. Mijn moeder was thuisgekomen van een reis maar had niet onmiddellijk haar koffer kunnen leegmaken door andere drukte en deze was in de gang blijven staan. De schoonmaakster had deze dan een dag later ofzo op de onderste trede gezet en dat bleek erg effectief!
De koffer werd nog wel leeggemaakt maar had vanaf dan een nieuwe vaste standplaats op de onderste trede ipv in de kast :D
Als ik er dan toch nog is was dan zette ik hem op de grond en draaide ik hem 90 graden tot in het verlengde van de leuning. Zo kon ik er nog redelijk makkelijk overstappen en kon ik de trap aflopen zonder het idee dat ik mijn nek zou breken als ik zou vallen :silly:
Airco zal er niet komen. Er zou toch een oplossing zijn voor de veluxen boven :jip:

Onze vriend begint zich echt goed in haar vel te voelen. We zullen beetje strenger moeten optreden. De wasmand verspert nu de toegang tot de trap :lol:

---- Beetje weinig hier geweest de laatste tijd.
---- Daardoor ook zéér weinig gegamed.
++++ Komt mede doordat ik serieus aan het fietsen ben begonnen. Volg trainingsplan via Garmin Connect om goed in conditie te raken. Het goede weer de laatste tijd zorgt er ook voor dat ik veel fiets. Toch blij dat ik een doel heb terug kwa sport.
++++ Eerste 12u nachtshift aan het lopen momenteel! (weliswaar met een collega bij nog, eerste maal echt alleen is eind maart).
++++ Internettoegang op het werk zonder limiet! Netflix, YouTube, Yelo, werkt allemaal :shh:
---- Drukke maand wel, komende 2 weken toch, met daarna een week off, week doublure nog en eind van de maand dus eindelijk alleen shiften draaien!
---- Uiteraard nu de komende 2 maanden werken in beide richtingen naar het werk....
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9968
--- wat kan het toch serieus druk zijn op het werk
--- ik geraak maar niet door mijn mails
--- heb nog dagen waar ik veel last heb van mijn knie
--- ik kom hier veel te weinig
--- meestal moe
--- nieuwe Alien game is 4 player co-op
--- Amazon & Brexit/corona
--- games met hard difficulty
--- leaderboard challenges

+++ luv my room
+++ cautious hero
+++ ben&jerry's
+++ Dragon Ball strandlaken
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9969
Gamefreak niet gezien of gehoord hier :think:

++++ Gisteren mijn eerste dagshift gedaan. Meteen al een melding van verontreiniging binnen gekregen. Kon direct aan de bak! :lol: Maar was goed! Leer ik meteen hoe het moet.
++++ Vandaag dagje thuis.
---- Regen. Fietsen zal er denk ik niet in zitten.
++++ Misschien vanmiddag dan maar eens verder doen met Puppeteer. Was er nochtans weer goed mee bezig maar door de drukte weer laten liggen.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9970
------- Stage van thuisuit doen is absoluut niet leuk! Ik vind het zelfs verschrikkelijk! Het is heel erg eenzaam! Heb totaal geen gevoel met hoe het er in werkelijkheid aan toegaat... Het bemoeilijkt ook de hele opdracht vind ik! Ik ben al blij dat mijn opdracht enkel theorie is en geen praktijk! Hopelijk houden ze er op het einde rekening mee als ze punten uitdelen (en hopelijk is een overheidsinstantie iets vlotter in punten geven dan een privaat bedrijf en worden de punten verdeeld op groeiproces en niet op resultaat)!
+++ Heb mijn bureau naar beneden verplaatst en dat lijkt toch wat meer te helpen! Zit nu tussen mijn ouders in en heb zo regelmatig dat ik toch eens iets kan zeggen!
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9975
Mr.Wolf, veel succes met de online stage! :cool:

Gamefreak verdwijnt maar Captain Witwicky duikt terug op, zou het kunnen dat... het om één en dezelfde persoon gaat? :O
Of meer realistisch: Gamefreak is op zoek gegaan naar BozeGozer :think:

+++ Heel tevreden van mijn nieuwe elektrische fiets, gisteren al een mooie tocht mee gemaakt. Toch eens iets anders dan het woon-werkverkeer waar hij voor het grootste deel voor gebruikt zal worden
--- Weinig tijd om te gamen, weekends gaan altijd zo snel voorbij... :|
+++ Verhuis komt dichterbij, dan kunnen we ons eindelijk settelen op een plek voor langere tijd
cron