Re: Voetbaltopic

92
Op fifa me weer ant amuseren met kroaten kopen bij Brugge xd
2 gekocht vab zagreb in de winter en voor de zomer staat nog 1 vast ook van Zagreb xd. Daarnaast ook nog een talent van benfica ma das nen Portugees xd

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Voetbaltopic

94
NTGSruler wrote:Jammer de uitslag voor Club gisteren. Volledig logisch resultaat wel. PSG klasse hoger.
Idd zag je al van in eerste helft dat psg niet moest doorduwen en dan komt mbappe er nog op... Het goeie nieuws voor club is dat real ook zen werk heeft gedaan en gewonnen in Galatasaray.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Voetbaltopic

98
NTGSruler wrote:
Gamefreak wrote:ook Genk deelt in de klappen...
Eventjes gekeken naar Genk gisteren.. Waarom werd de 1-1 eigenlijk afgekeurd? :think:
Ik heb match niet bekeken en zal de fase vandaag eens bekijken en zien wat er aan de hand kon zijn :-)
Ps ik voel me zeker niet beter dan een ander, ik ben gewoon zeer veel met voetbal bezig én ik analyseer graag zo'n fases en matchen :-)

Edit Ito die de voorzet gaf stond buitenspel op de pass naar hem. Spijtig maar wel duidelijk en terecht
Image

Re: Voetbaltopic

99
Wat een weekend in de NLse competitie....!
Ajax nu 6 punten 'los' en qua doelsaldo ook flink uitgelopen op PSV dat gewoon (mede dankzij een vroege rode kaart en 5 basisspelers die ontbraken ivm schorsingen/blessures)) met 4-0 verliest van een sterk AZ. Zelf 'de klassieker' erg simpel met 4-0 gewonnen, al is het enige kritiekpuntje hier dat 'we' de tweede helft eigenlijk ook nog gas hadden moeten zetten om een historische uitslag neer te zetten.
Image

Re: Voetbaltopic

104
Manmanman club it gistern me kansen gemorst dat geen naam it. De spits in de basis (okereke) en zen vervanger (diagne) konden beide makkelijk een hattrick scoren maar nee de match moest spannend blijven tot het slot blijkbaar... :-P vormer wel alweer aan 10 assists nu. Nu datem weer belangrijk is vanvoor, voelt hij zich weer goed bij Brugge natuurlijk

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Voetbaltopic

105
Wat een knotsgekke wedstrijd Chelsea-Ajax. Vast fantastisch om naar te kijken als neutrale toeschouwer. Als ajacied voel ik me echter bestolen. Gezien het verloop van het einde van de wedstrijd is een gelijkspel een prima resultaat, maar als je kijkt naar het eerste uur of zo... hebben we niet alleen te weinig gekregen, maar vielen (zelfs over 2 wedstrijden bekeken) alle arbitrale beslissingen nét in 'ons' nadeel, zeker gisteravond.
Image