Voetbaltopic

1
Ook al kunnen sterche en ik het waarschijnlijk niet eens worden over zowel de beste voetbalsim (PES natuurlijk, zeker niet FIFA) als mooiste voetbalclub ter wereld (AFC Ajax natuurlijk, zeker niet Real Madrid of Club), delen we wel de passie voor het spel zelf. Om niet continu naar het afdwaaltopic te hoeven bij deze maar een topic gewijd aan 'the beautiful game'.



Wat vond je van Real tegen Arsenal sterche?

Ik heb gister onze NLse titelconcurrent 20 minuten aan het werk gezien tegen Basel. Het was niet best, maar juist die minuten waren wel redelijk spectaculair. Mooi dat PSV uiteindelijk gewonnen heeft: goed voor de punten van NL (los van dat ik per definitie voor NLse clubs ben in Europa, concurrent of aartsrivaal I don't care)! Nu maar hopen dat ze volgende week thuisgeven en het karwei afmaken...
Image

Re: Voetbaltopic

3
Kolm wrote:Pffrt... Ajax... Was laatst een keer op bezoek in 020 en wat mij betreft mogen ze er een bom op gooien! :lol:
:lol: Ga jij maar weer snel naar 010 dan! :P

@sterche: ik lees net dat het seizoen van Marco Asensio er waarschijnlijk al weer op zit.... :O
Dat lijkt me nogal balen...
Image

Re: Voetbaltopic

5
paveman wrote::lol: Ga jij maar weer snel naar 010 dan! :P

@sterche: ik lees net dat het seizoen van Marco Asensio er waarschijnlijk al weer op zit.... :O
Dat lijkt me nogal balen...
Already there :q:

Ik hoop alleen dat ik niet te snel nog is moet gaan, 1u trein maar dan ook nog klein halfuur tram/te voet tot waar ik moet zijn. En naar station hier is ook halfuur te voet (5 min als Sora me brengt :saint: ) omdat de hoekse lijn nog altijd niet klaar is... Oude station was aan de overkant van de straat en er komt daar gelukkig opnieuw een metrostation. Sterker: Het metrostation is er al en de metro's komen er ook al langs, maar we mogen niet mee :(
Image

Re: Voetbaltopic

6
paveman wrote:
Kolm wrote:Pffrt... Ajax... Was laatst een keer op bezoek in 020 en wat mij betreft mogen ze er een bom op gooien!
Image
Image
Ga jij maar weer snel naar 010 dan!
Image


@sterche: ik lees net dat het seizoen van Marco Asensio er waarschijnlijk al weer op zit.... :O
Dat lijkt me nogal balen...
Shit khen da nog nie gezien en das een ferme aderlating. Das 1 van men favorieten bij real want is een geweldige voetballer. Match van vannacht was nie schitterend vooral int begin te nonchalant. 2de helft hebben ze wel arsenal in de tang genomen door isco en asensio.... Kvond vooral lame dat Jovic naar de kant werd gehaald in eerste helft en niet benzema die in de eerste match alle kansen had verknald. Dit was wel nog altijd vriendschappelijk, dus veel kun je er niet van maken...

Op fifa wel gewonnen van arsenal in de finale EL
Image


Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Voetbaltopic

7
Zou dit dan het seizoen van Isco worden, denk je?
Benz blijft een fantastische spits imo, maar is simpelweg geen killer voor het doel. Wel jammer idd dat je niet kon zien of het met Jovic anders was geweest. Was t een terechte rode kaart btw?

Maar op FIFA was met Club, toch? Ik zag FIFA nu voor € 19,50 in Sale staan. Ik heb nog wel even getwijfeld.
Image

Re: Voetbaltopic

8
paveman wrote:Zou dit dan het seizoen van Isco worden, denk je?
Benz blijft een fantastische spits imo, maar is simpelweg geen killer voor het doel. Wel jammer idd dat je niet kon zien of het met Jovic anders was geweest. Was t een terechte rode kaart btw?
Ik kwam helemaal gek van commentator die van zijn stuk zeker was dat real 2 rode kaarten moest krijgen. Nacho die de rode kaart hadden gepakt had al een gele kaart fout onbestraft voor de rode kaart. Commentator zei dat carvajal al geel moest hebbe.. Als dan zijn terechte gele kaart met een fout nadien kwam in 2de helft zat hij constant te zeuren dat dit 2de rode kaart vo real moest zijn wtf en telkens e oe real dit real dat maar arsenal was braaf...

Magoe rode kaart van nacho was eigenlijk eerder geel en penalty want normaal geven ze geen rood en penalty meer tenzij ge de bal eruit klopt mss en een doodschop verricht ofzo.

Rode kaart van arsenal was 2x geel en gewoonweg dwaas van verdediger (ik vond de actie van nacho ook dwaas trouwens ma kon je nog zeggen een reflex). Hij had al geel en ie beukte keihard zonder intentie voor bal raken in op modric.

Courtois was trouwens heel goe in 1 tegen 1. Hij heeft et vel van real meerdere keren gered en hazard was beetje minder vooral omdat real in totaliteit minder was in eerste helft waarvan ook halfuur me man minder.



Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Voetbaltopic

12
Mijn 3de ploeg benfica heeft gisteren gewonnen in laatste minuut van fiorentina. Was al lang geleden dat ik ze zien spelen heb en was blij dak nog altij dezelfde grinta in hun spel zag, zeker in de eerste helft jagen als een bende zotten. Ja ik weet dat ze wel over de streep kunnen gaan ermee maar in Portugal is da redelijk normaal.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Voetbaltopic

14
paveman wrote:Ik wist niet dat je ook nog een 3e ploeg had!
Image

Wat zal je afgelopen jaar dan een hekel aan 'ons' hebben gekregen... :silly:

Ik las dat Real nog een blessuregeval erbij heeft...? Mendy in dit geval
Jup mendy is zeker 4 weken out en hij is de nieuwe lb overgekomen van Lyon voor 20 miljoen of wast meer kwet nie mer.

Ik maak me geen illusies van benfica in CL want dat loopt meestal niet zo goed xd

Fan van benfica geworden vanwege witsel en ook gewoon de 'over mijn lijk' mentaliteit + ze werken met heel veel jeugd. Toen Portugese competitie nog te zien was bij proximus keek ik ieder weekend 3 matchen en als overlapte dan pakte ik de matchen op om dan direct na elkaar te kijken.
De scouting van benfica is iets dat nie normaal is, in afgelopen jaren 270 miljoen winst gemaakt enkel door transfers en hun nieuwe braziliaan caio voor 2 miljoen gekocht heeft er daar tegen arsenal in laatste minuut binnengeknald, da was nie normaal. Ook instant fan van De Thomas. Fantastische voetballer en pizzi is derover xd

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Voetbaltopic

15
Ik zag kort geleden een staatje waar volgens mij Benfica idd bovenaan stond, als ik me niet vergis van afgelopen 5 jaar met >500 miljoen winst op transfers. Ajax stond 4e of 5e, vooral ook dankzij De Ligt en Frenkie de Jong van kort terug.

Maarreh… 3-7....? What happened….? :O
Image
cron