Heb jij ooit iets gewonnen?

1
Een heel random topic, ik weet het. Ik las in het PS5 topic dat Sanity zonet een PS4 Pro heeft gewonnen, en het lijkt me echt wel gaaf om zoiets te winnen! Ik vroeg me af of jullie ooit iets hebben gewonnen, en zo ja, wat dat was.

Zelf heb ik in mijn leven al aan veel te veel wedstrijden deelgenomen, maar nog nooit een bijzondere buit gehad :p

Ooit in Walibi eens deelgenomen aan een wedstrijd en dan een gezelschapspel gewonnen dat bovendien in het Frans was :P Verder eens 3 euro met een krasbiljet en daar eindigt het zo een beetje. :L:

Nu ben ik dus benieuwd naar jullie verhalen! Hebben jullie ooit al iets gewonnen (hoe dom het ook mag zijn)?
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Heb jij ooit iets gewonnen?

4
Ja een PS4 winnen is wel heel fancy :love: Doordat je over een forum begint valt me ook nog iets te binnen. Ik heb bij OPM ooit ook eens een game gekregen, dat was door member van de maand of zoiets als ik het me goed herinner. Toen kreeg ik als 13 jarige Saints Row IV opgestuurd :p Dan toch nog kunnen omruilen voor Final Fantasy.
Last edited by dividedx11 on 03 Dec 2020 21:27, edited 1 time in total.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Heb jij ooit iets gewonnen?

7
Sanity penguin wrote:Jajaaa. Nu doe jij me nog aan iets denken :D
Ooit eens wedstrijd op Pure waarbij je een onderschrift bij een foto moest plaatsen. Toen 3 blu-rays gewonnen
Das ook een mooie buit! Wel leuk dat het bij zo kleinschaligere winacties altijd een stuk eenvoudiger is om iets te winnen (wel ja er zijn veel minder deelnemers dus veel meer kans). Mij altijd geamuseerd met de OPM, en om dan een gratis game opgestuurd te krijgen was wel zalig!
NTGSruler wrote:Haha. Ik denk dat ik ooit eens een sleutelhanger ofzo heb gewonnen bij GM.
Oja en ik dacht F1 2018 bij GM, er was toen een wedstrijd voor de beste tijd per filiaal. Ik was de enigste deelnemer
Haha zalig, nice job Ruler! :p


Ik heb nooit veel gewonnen, maar als ik er over nadenk heb ik al best veel gekregen door het gewoon te vragen.

Ooit eens aan Game Mania gevraagd of ze een poster hadden van Ratchet & Clank, en ze hebben deze opgestuurd naar mijn lokaal filiaal.
Dan ook eens op Twitter naar PlayStation gestuurd of ze nog leuke goodies/promomateriaal hadden en ze hebben mij toen een leuk pakket gestuurd met een promo game van R&C Nexus, enkele sackboy keychains en een inFamous mini figurine (die Kolm nu heeft trouwens) :p Een van de sackboys was een Tearaway sackboy, maar die was jammer genoeg gebroken toegekomen.

Hiervan heb ik toen een foto op Twitter geplaatst en Rosie van PlayStation Acces heeft me toen gecontacteerd en een nieuwe opgestuurd samen met een PS4 lanyard. Dat was best gaaf :D
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Heb jij ooit iets gewonnen?

9
Als kind van een jaar of zes eens een boekje gewonnen 'Chico Chaco en Choco' met een kleurwedstrijd. :D
In diezelfde periode met mijn vader een tentoonstelling bezocht en ik was de 1000e bezoeker of zo. Ik kreeg een kratje cola met allemaal van die kleine glazen flesjes. (die zouden nu mss een fortuin waard zijn :lol: )

Enne . . . dat was het zo'n beetje denk ik. :think:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Heb jij ooit iets gewonnen?

10
Ik heb ooit alle singles van de top 40 gewonnen door een prijsvraag. Je moest een artiest met een dier vergelijken (Christina Aguilera/hangbuikzwijntje). Ik heb een heel onzinverhaal gemaakt en het was geweldig om Erik de Zwart dat te zien voorlezen op TMF. 'En ik sluit af met de wijze woorden van paveman [toen al mijn alias]: 'een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd'. Uiteindelijk bleek die prijs simpelweg waardebonnen voor The Free Record Shop (die bestond toen nog) te zijn. Ik heb er een PS2 van gekocht toen :lol:

Ik heb het tv-programma Lingo gewonnen. In die tijd was de prijs voor het winnen € 5.000 (moesten we met z'n 2en delen en er ging 25% kansspelbelasting af). We wonnen doordat mijn 'maat' in de allerlaatste seconde het woord 'rubber' zei: deze mocht hij nog spellen en dat bleek het juiste woord, waardoor we alsnog genoeg juiste woorden hadden. Wel een heel leuk avontuur overigens. Tijdens ons afstuderen bedachten we uit de grap dat we mee wilden doen (ja: we verveelden ons), pas veel later kregen we een oproep voor een voorronde (waar ik eigenlijk geen zin in had) en na die door te komen met een clubje vrienden richting de studio.

Ik heb ook ooit een tas met voetbalspullen gewonnen. Volgens mij bij het blad elf. Hier moest je ook een creatief verhaaltje maken, volgens mij, maar kan ik me niet goed meer herinneren.

Verder kan ik me weinig bedenken. Ondanks dat m'n vrienden vaak zeggen dat ik altijd mazzel met dit soort dingen heb valt dit toch wel aardig mee, lijkt me...
Image

Re: Heb jij ooit iets gewonnen?

12
Daar vroegen m'n collega's/medewerkers deze week ook al om :lol:
Een paar jaar terug ging m'n Lingo-maat trouwen. Zijn broertje heeft me toen benaderd om te kijken of ik daar nog beelden van had, of dat we die zouden kunnen vinden. Helaas niks teruggevonden (alhoewel: helaas niet zozeer voor mezelf :lol: )
Image

Re: Heb jij ooit iets gewonnen?

14
Sanity penguin wrote:Cool van die Lingo Paveman. Daar zijn ongetwijfeld beelden van... hinthint? :lol:
Haha ik dacht ook hetzelfde, jammer dat er dus geen beelden meer zijn :(

Best wel leuke verhalen om allemaal eens te lezen!
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image
cron