F.A.C.T.S. Convention Corner

1
Het grootste comics, sci-fi en anime festival in de Benelux staat elk jaar klaar om mensen te ontvangen die comics, science fiction en manga/anime warm in hun hart dragen!

Elk jaar kan je er genieten van talloze stands die manga, anime, boeken, strips, action figures, collectables en zoveel meer verkopen. Ook kan je er striptekenaars ontmoeten, als ook acteurs van al dan niet bekende series of films.

2013
Gepland in 2013 op zaterdag 19 en zondag 20 oktober in Flanders Expo, Gent.
Deuren gaan open vanaf 10u en sluiten om 6u (zat.) of 5u (zon.).
Tickets zijn € 13, tenzij je online bestelt of in cosplay komt.
Natuurlijk is er ook een Gamezone, met -je weet wel wat- games, natuurlijk.

2014
Gepland in 2014 op zaterdag 18 en zondag 19 oktober in Flanders Expo, Gent.
Deuren gaan open vanaf 10u en sluiten om 6u (zat.) of 5u (zon.).

2015
Gepland in 2015 op 26 en 27 september in Flanders Expo.

Wie komt er allemaal naar F.A.C.T.S - editie 2015

Per dag:

Zaterdag

- Captain Witwicky
- dividedx11
- Fsterchele
- Elexus
- Hybris
- met0t0
- W.O.L.F.
- ShAmPi

Zondag:

-
Last edited by Captain Witwicky on 22 Sep 2015 14:49, edited 5 times in total.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: F.A.C.T.S. Convention Corner

4
dividedx11 wrote:99% zeker dat ik ga, 99% zeker dat ik de zaterdag ga en 50% kans dat ik early bird ga ;)
tjah, zolang het geen 100% is kan ik je niet toevoegen aan de lijst :D
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: F.A.C.T.S. Convention Corner

5
Captain Witwicky wrote:
dividedx11 wrote:99% zeker dat ik ga, 99% zeker dat ik de zaterdag ga en 50% kans dat ik early bird ga ;)
tjah, zolang het geen 100% is kan ik je niet toevoegen aan de lijst :D
Zet mij maar op zaterdag ;)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: F.A.C.T.S. Convention Corner

6
Wie gaat er nog?
Ik moet echt alles in snel tempo doen, want momenteel zou ik graag bij 3 guests op de foto gaan en dat zuigt tijd op die ik niet kan gebruiken voor rond te lopen en rond te kijken en ik kan nog niet 2 dagen gaan...

En gehoord dat divided een persticket heeft!
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: F.A.C.T.S. Convention Corner

8
Elexus wrote:Fsterchele en ik gaan ook de zaterdag.

Btw Witwicky, ik zou niet graag met u meegaan als gij zo FACTS wil doen zenne, zo opgejaagd en stresserend man.
Bwoah, tis niet stresserend, misschien wat opgejaagd, maar dat is omdat ik graag mijn eigen route wil doen, en als je op je gemak wilt rondkijken tussen al dat volk ben je al een tijdje zoet, en als je dan op de foto wilt, moet je daar ook tijd voor vrij maken, en als je met 3 op de foto wilt, moet je daar nog meer tijd voor vrijmaken, etc

Dus dit jaar ga ik met niemand specifiek afspreken zodat ik mijn eigen ding kan doen :p
Op 2 dagen is het allemaal chillax, maar op 1 dag kan het nogal moeilijk zijn, vooral dus met guests.
En met de aantal keren dat ik al geweest ben, weet ik ook waar ik moet kijken, dus ik word efficiënter :P
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: F.A.C.T.S. Convention Corner

9
Captain Witwicky wrote:
Elexus wrote:Fsterchele en ik gaan ook de zaterdag.

Btw Witwicky, ik zou niet graag met u meegaan als gij zo FACTS wil doen zenne, zo opgejaagd en stresserend man.
Bwoah, tis niet stresserend, misschien wat opgejaagd, maar dat is omdat ik graag mijn eigen route wil doen, en als je op je gemak wilt rondkijken tussen al dat volk ben je al een tijdje zoet, en als je dan op de foto wilt, moet je daar ook tijd voor vrij maken, en als je met 3 op de foto wilt, moet je daar nog meer tijd voor vrijmaken, etc

Dus dit jaar ga ik met niemand specifiek afspreken zodat ik mijn eigen ding kan doen :p
Op 2 dagen is het allemaal chillax, maar op 1 dag kan het nogal moeilijk zijn, vooral dus met guests.
En met de aantal keren dat ik al geweest ben, weet ik ook waar ik moet kijken, dus ik word efficiënter :P
Ja bij die foto's moet je al wat tijd vrijmaken, da's waar. Hoeveel kost zo'n foto met een acteur eigenlijk? :0
Image

Re: F.A.C.T.S. Convention Corner

11
Elexus wrote:Ja bij die foto's moet je al wat tijd vrijmaken, da's waar. Hoeveel kost zo'n foto met een acteur eigenlijk? :0
Goh tis te zien welke acteur in feite.
Je kan al voor 15 euro op de foto, maar sommigen vragen ook soms 30 of meer.
De prijzen zijn wel altijd aan de lagere kant als je andere conventies zou doen geloof ik.
Als je bijvoorbeeld met 2 van de A-Team wou een paar jaren geleden krijg je "groepskorting" :p Maar das dan enkel omdat die 2 bij elkaar passen.
Acteurs die denken dat ze meer zijn dan anderen durven ook meer vragen.
Ik reken altijd op ongeveer 20 euro en je mag met meerdere op 1 foto, dus mijn broer en zus staan er ook op.
Als je goed plant, ben je wel in een 30min klaar, inclusief wachtrij, ook omdat ze het nu al veel efficiënter doen daar ook.
fsterchele23 wrote:@witwicky : beetje jaloers op divided mss?

ik moet nie mer zeggen wnr ik ga want men gezelschap heeft et al gezegd
Niet echt, eerder verwonderd dat iemand van ons team het kon krijgen. Vraag me wel af wat je ermee kan doen.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: F.A.C.T.S. Convention Corner

13
Elexus wrote:En is de prijs dan hetzelfde als je met meerdere personen op de foto gaat? Dus jij met een vriend op de foto met een acteur blijft 20 en wordt niet plots 40?
Jep, het blijft hetzelfde. Aangezien het 1 foto blijft moet je maar voor 1 betalen. Toch alle edities zover, ik vraag het altijd aan de ticket stand.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: F.A.C.T.S. Convention Corner

15
Jullie konden allemaal een persticket krijgen hoor! Je moest het dan wel enkel individueel doen, dat is de enige optie. Heb de link hier nog gepost ;) Ik ga dus ook de zaterdag. Er stond onderaan de mail van dat persgedoe ook nog 'Wij kunnen niet garaderen dat u een gast zal kunnen interviewen', dus misschien lopen ze daar wel effe rond in de persruimte :p
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image
cron