Re: F.A.C.T.S. Convention Corner

61
ShAmPi wrote:
dividedx11 wrote:Organisatie was dit jaar echt fantastisch in vergelijkin met 5 jaar geleden, vorig jaar echt veel verbeterd. En onbeleefd? Waar haal je dat nou weer vandaan? Zijn allemaal supervriendelijke mensen (tenzij je natuurlijk die ene uitzondering had?) En voor mij persoonlijk is het doe 30 euro echt wel waard. Verklaar u nader? Wat viel voor u zo hard tegen?
in de zaal weet ik het niet want daar heb ik niet met die mannen staan klappen.
Maar zowel smorgens op de parking als bij het vertrekken op de parking waren het boeren :D

Welke onozelaar de regel uitgevonden heeft van aan 1 (één!) enkel klein kassatje al je eten en drinken te bestellen die moet zwaar aan de drugs gezeten hebben.

Je bent met 3 bvb en pers a wil een pitta, pers b wil hamburger en pers c wil frietjes. dan elk nog een drankje
Moet je eerst gaan aanschuiven aan da stom kassatje om dat allemaal al te bestellen en betalen.
dan ga je naar het pittakotjen om de pitta, om vervolgens achter de hamburger te gaan met je kaartje en dan kan je achter je frietjes gaan.
Oef zeg je we kunnen achter ons drinken gaan.
Smik smek smak alles is op.
Hmmmm ik zou wel nog eens kunnen drinken.
Terug aanschuiven aan dat kassatje om nog eens te drinken...

maw we hebben NIET aan da kassatje gaan aanschuiven.
Ik heb een baksteenbroodje gegeten en daar aan de troltent cuvee trol gaan drinken.

Nontheless
Fantastisch wat er allemaal staat hoor.
Zalige cosplays ook gezien (gladiator woman :D)

Maar ik ben geen verzamelaar van die "prullen" en dan is samen met de ergernis van de organisatie het me de 14€ niet waard ;)
Ok, ik begrijp de dingen waar jij je aan ergert, maar de parkinggasten zijn er allemaal van G4S (bij de press parking toch alleszins) en die kraampjes zijn ook mensen van buitenaf. Maar als je inderdaad niets koopt kan ik me wel voorstellen dat het het geld niet waard was. Toen het de eerste keer FACTS in de expo was, en tevens ook de eerste keer dat ik kwam kwam ik al met 20 euro gratis Ubisoft goodies alleen buiten :p
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: F.A.C.T.S. Convention Corner

62
Hybris wrote:Gelukkig heeft de Captain mij wel herkend!
Yep. We zagen elkaar misschien maar 2 seconden maar het lukte me om je te herkennen :lol:
W.O.L.F. wrote:Wel jammer dat enlen de Captain kwam opdagen, maar zo kunnen we wel bevestigen dat zijn vader hem niet altijd vastketend
Enkel ik die kom is inderdaad jammer hé... ;)
Ligeiro wrote:'k had graag gegaan voor de merchandise en eventueel wat retro games te scoren.. Ubisoft heeft ook een klauwspel aan hun stand, met wat geluk kunt ge ne prijs winnen gelijk op de kermis
Ge zijt meer met die coins die ge krijgt, dan dadde een kans hebt dat ge iets wint...
ShAmPi wrote:in de zaal weet ik het niet want daar heb ik niet met die mannen staan klappen.
Maar zowel smorgens op de parking als bij het vertrekken op de parking waren het boeren

Welke onozelaar de regel uitgevonden heeft van aan 1 (één!) enkel klein kassatje al je eten en drinken te bestellen die moet zwaar aan de drugs gezeten hebben.

Je bent met 3 bvb en pers a wil een pitta, pers b wil hamburger en pers c wil frietjes. dan elk nog een drankje
Moet je eerst gaan aanschuiven aan da stom kassatje om dat allemaal al te bestellen en betalen.
dan ga je naar het pittakotjen om de pitta, om vervolgens achter de hamburger te gaan met je kaartje en dan kan je achter je frietjes gaan.
Oef zeg je we kunnen achter ons drinken gaan.
Smik smek smak alles is op.
Hmmmm ik zou wel nog eens kunnen drinken.
Terug aanschuiven aan dat kassatje om nog eens te drinken...

maw we hebben NIET aan da kassatje gaan aanschuiven.
Ik heb een baksteenbroodje gegeten en daar aan de troltent cuvee trol gaan drinken.

Nontheless
Fantastisch wat er allemaal staat hoor.
Zalige cosplays ook gezien (gladiator woman)

Maar ik ben geen verzamelaar van die "prullen" en dan is samen met de ergernis van de organisatie het me de 14€ niet waard
Parking en kassa's, zijn nu niet direct de "organisatie" van F.A.C.T.S., dat zijn meer de 3rd party standen. F.A.C.T.S. zelf was al de beste organisatie in de 10+ jaren dat ik er al naartoe ga.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: F.A.C.T.S. Convention Corner

64
met0t0 wrote:Ik wist niet dat het zo erg gesteld was met het eten :O
Wij hadden zelf eten en drinken mee, dus dan verloren we daar tenminste geen tijd meer aan.
Ja, ik en mij vriendin ook, nadat ik vorig jaar een ongelofelijk eind had aangeschoven voor ongelofelijk duur eten. Een vriend die ook mee was, had niks mee en die heeft dan maar zoals Shampi een steenhard broodje gekocht.
Image

Re: F.A.C.T.S. Convention Corner

73
Hybris wrote:Ik ga alvast. FACTS is altijd een uitgelezen kans om mijn Star Wars verzameling uit te breiden, dus ik ben sowieso van de partij!
Dat vraagt om foto's :p Wat verzamel je zoal? Figures, comics, ... Alles?
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: F.A.C.T.S. Convention Corner

75
dividedx11 wrote: Dat vraagt om foto's :p Wat verzamel je zoal? Figures, comics, ... Alles?
Hoofdzakelijk action figures van de animatiereeks The Clone Wars en intussen ook enkele figuren van The Force Awakens die ik uit Amerika heb laten importeren. In totaal heb ik een goeie 375 figuren en voertuigen, waarvan het grootste deel opgeborgen zit voor wanneer ik binnen enkele maanden verhuis. Anders staat dat ook maar stof te vergaren... :)

Ik heb ook nog een hoop Star Wars Lego staan van vroeger (een Y-wing, Darth Vaders Tie Fighter, een B-Wing en nog enkele dingen van The Phantom Menace), CD's van de soundtracks, verschillende DVD's en Blurays, boeken en strips... Oh en Star Wars onderleggers en glazen, dat heb ik hier ook nog ergens liggen.

Op FACTS 2015 heb ik een Republic Gunship gekocht:
Image
Uiteraard heb ik ook een hoop games liggen van Star Wars, maar ik hou me aan de genres die me aanspreken. Je zal me dus geen Empire at War zien spelen of The Old Republic. Geef mij maar de Battlefront games, Lego Star Wars, Republic Commando, The Force Unleashed. Lego Star Wars: The Force Awakens is alvast ook gepreorderd...
Image
cron