Re: F.A.C.T.S. Convention Corner

76
Hybris wrote:
dividedx11 wrote: Dat vraagt om foto's :p Wat verzamel je zoal? Figures, comics, ... Alles?
Hoofdzakelijk action figures van de animatiereeks The Clone Wars en intussen ook enkele figuren van The Force Awakens die ik uit Amerika heb laten importeren. In totaal heb ik een goeie 375 figuren en voertuigen, waarvan het grootste deel opgeborgen zit voor wanneer ik binnen enkele maanden verhuis. Anders staat dat ook maar stof te vergaren... :)

Ik heb ook nog een hoop Star Wars Lego staan van vroeger (een Y-wing, Darth Vaders Tie Fighter, een B-Wing en nog enkele dingen van The Phantom Menace), CD's van de soundtracks, verschillende DVD's en Blurays, boeken en strips... Oh en Star Wars onderleggers en glazen, dat heb ik hier ook nog ergens liggen.

Op FACTS 2015 heb ik een Republic Gunship gekocht:
Image
Uiteraard heb ik ook een hoop games liggen van Star Wars, maar ik hou me aan de genres die me aanspreken. Je zal me dus geen Empire at War zien spelen of The Old Republic. Geef mij maar de Battlefront games, Lego Star Wars, Republic Commando, The Force Unleashed. Lego Star Wars: The Force Awakens is alvast ook gepreorderd...
Nice! Grave collectie als ik het zo hoor! Ben ook begonnen met SW te verzamelen, maar ik hou het voorlopig klein...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: F.A.C.T.S. Convention Corner

78
met0t0 wrote:En hoe is deze editie? Mensen die vandaag gegaan zijn?

W.O.L.F. en ik hadden eerst het plan om te gaan, maar wegens tijdsgebrek en eventjes geen zin om te betalen om dingen te kopen, zijn we toch niet gegaan.
Serieus groot en echt (te) veel volk.
Ik ging met 3 anderen en tegen half 5 waren we halfweg de stands, dus schakelden we een versnelling hoger om alles eens te gaan zien.
Voor veel dingen geen tijd gehad (cosplay - celebs etc).
Organisatie was ok, wachtrijen in het begin gingen goed vooruit.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: F.A.C.T.S. Convention Corner

81
met0t0 wrote:Ik heb dus niet teveel gemist. Volgend jaar zal ik normaal gezien wel terug gaan :)
Ik denk niet dat je eigenlijk ooit iets zou missen moest je niet gaan (behalve absoluut een celeb of artist die je wilt zien), ik denk dat het meer gaat over de ervaring en de fun die je daar hebt :)
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: F.A.C.T.S. Convention Corner

82
Er was wel echt enorm veel reclame gemaakt eh, op tv en zo de reclame als je de tv op pauze zet. Ik vond dat wat stom. Ik snap dat ze veel geld willen verdienen, maar uiteindelijk, elke liefhebber van de thema's die je daar vindt, weet al van FACTS af eh...

Re: F.A.C.T.S. Convention Corner

84
W.O.L.F. wrote:Er was wel echt enorm veel reclame gemaakt eh, op tv en zo de reclame als je de tv op pauze zet. Ik vond dat wat stom. Ik snap dat ze veel geld willen verdienen, maar uiteindelijk, elke liefhebber van de thema's die je daar vindt, weet al van FACTS af eh...
Wel...bij mij was het mond-op-mond reclame, zonder die persoon wist ik er niks van :lol:
Hoe groter het wordt, hoe meer we dit zullen tegenkomen hoor, vooral nu met meerdere conventies die er bij zijn gekomen in België.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: F.A.C.T.S. Convention Corner

85
Captain Witwicky wrote:
W.O.L.F. wrote:Er was wel echt enorm veel reclame gemaakt eh, op tv en zo de reclame als je de tv op pauze zet. Ik vond dat wat stom. Ik snap dat ze veel geld willen verdienen, maar uiteindelijk, elke liefhebber van de thema's die je daar vindt, weet al van FACTS af eh...
Wel...bij mij was het mond-op-mond reclame, zonder die persoon wist ik er niks van :lol:
Hoe groter het wordt, hoe meer we dit zullen tegenkomen hoor, vooral nu met meerdere conventies die er bij zijn gekomen in België.
Ai... Ik wil me geen voorstelling maken van hoe dat er uit heeft gezien.... :D :P
Image

Re: F.A.C.T.S. Convention Corner

86
paveman wrote:
Captain Witwicky wrote:Wel...bij mij was het mond-op-mond reclame, zonder die persoon wist ik er niks van
Hoe groter het wordt, hoe meer we dit zullen tegenkomen hoor, vooral nu met meerdere conventies die er bij zijn gekomen in België.
Ai... Ik wil me geen voorstelling maken van hoe dat er uit heeft gezien....
Ik was flauwgevallen, dus had ik wat lucht nodig na te horen wat FACTS was :P
Tis mond tot mond zeker? :P
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: F.A.C.T.S. Convention Corner

88
paveman wrote:Idd :D
Sorry dat ik even in grammar nazi mode ging, maar deze veel voorkomende taalfout is gewoon té leuk om geen opmerking over te maken...
Ik wist niet dat dit veel voorkomend was :D
Ik zal het mijn vingers laten weten want die luisteren af en toe niet naar mijn hersenen :P
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
cron