Re: F.A.C.T.S. Convention Corner

46
Captain Witwicky wrote:
met0t0 wrote:Ik zou dus zeggen: om 13u aan de Game Mania-stand (al weet ik nu nog niet duidelijk waar die is). Goed?
Ik ging juist hetzelfde voorstellen. 13u aan iets dat te maken heeft met Game Mania :)
Zijn we zeker dat er maar 1 gamemania 'iets' is?

Re: F.A.C.T.S. Convention Corner

47
W.O.L.F. wrote:
Captain Witwicky wrote:
met0t0 wrote:Ik zou dus zeggen: om 13u aan de Game Mania-stand (al weet ik nu nog niet duidelijk waar die is). Goed?
Ik ging juist hetzelfde voorstellen. 13u aan iets dat te maken heeft met Game Mania :)
Zijn we zeker dat er maar 1 gamemania 'iets' is?
De games-afdeling zal wel gegroepeerd zijn, maar iedereen kent ongeveer wel hoe het gaat. Als je het concreter wilt, doe dit dan:

Game Mania's kleur is geel, dus loop vanaf de ingang naar het eerste gele Game Mania achtige ding, daar zullen we afspreken, zo is vergissen onmogelijk.

...en als Game Mania er niet staat, vraag je? Dan zullen we afspreken gewoon na de ingang, dichts bij de eerste info balie, zoals je ziet op het kaartje
Image
https://www.facts.be/assets/Plan2015.jpg
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: F.A.C.T.S. Convention Corner

52
FACTS was dit jaar weer awesome :D Was ook wel best leuk om als pers te gaan, zeker die VIP parking was tof en dan iedereen voorsteken :p Mijn vader en stiefma waren early bird en ik als pers, maar we moesten maar even onze wegen splitsen om ons daana weer te vervoegen. Er was ook een pers room maar dat was eigenlijk gewoon een kamertje vol met glazen en drank waar geen kat zat, je had er wel een mooi uitzicht over de hele conventie. Verwacht binnenkort van onze crew een artikel over FACTS 2015 ;)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: F.A.C.T.S. Convention Corner

53
Hybris wrote:Ik ben er niet meer geraakt, maar heb wel vlak langs metoto & wolf gelopen. Metoto keek me zelfs even recht in de ogen aan, maar heeft me blijkbaar niet herkend!

Gelukkig heeft de Captain mij wel herkend!
En gij zegt niets! Zo bang dat we gaan bijten? :p

Het was heel leuk dit jaar, paar kleine aankopen gedaan, een pluch wall-E (€3!) e, een sackboysleutelhanger en een mooi klokje aan een ketting. Voor een vriendin heb ik een minion gevonden, hopelijk is hij een beetje uitzonderlijk want ik heb werkelijk geen idee :( (Hij moest ook klein zijn want hij moet mee terug naar Maleisië).
Wel jammer dat enlen de Captain kwam opdagen, maar zo kunnen we wel bevestigen dat zijn vader hem niet altijd vastketend :p

Re: F.A.C.T.S. Convention Corner

54
Hybris wrote:Ik ben er niet meer geraakt, maar heb wel vlak langs metoto & wolf gelopen. Metoto keek me zelfs even recht in de ogen aan, maar heeft me blijkbaar niet herkend!

Gelukkig heeft de Captain mij wel herkend!
Oeps :P
Er was gewoon weer zoveel om op te letten, dus het kan wel gebeuren dat ik mensen niet herkend heb :-"
In 't vervolg moet ge maar eens iets zeggen he ;)

Het was inderdaad weer een mooie editie :)
Ik heb mij gelukkig kunnen inhouden om geen te zotte kopen te doen. Ik was vooral nog op zoek naar MGS-dingen, maar eigenlijk niet echt iets gevonden behalve figurines die ik veel te duur en niet mooi genoeg vond.

Re: F.A.C.T.S. Convention Corner

58
Organisatie was dit jaar echt fantastisch in vergelijkin met 5 jaar geleden, vorig jaar echt veel verbeterd. En onbeleefd? Waar haal je dat nou weer vandaan? Zijn allemaal supervriendelijke mensen (tenzij je natuurlijk die ene uitzondering had?) En voor mij persoonlijk is het doe 30 euro echt wel waard. Verklaar u nader? Wat viel voor u zo hard tegen?
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: F.A.C.T.S. Convention Corner

60
dividedx11 wrote:Organisatie was dit jaar echt fantastisch in vergelijkin met 5 jaar geleden, vorig jaar echt veel verbeterd. En onbeleefd? Waar haal je dat nou weer vandaan? Zijn allemaal supervriendelijke mensen (tenzij je natuurlijk die ene uitzondering had?) En voor mij persoonlijk is het doe 30 euro echt wel waard. Verklaar u nader? Wat viel voor u zo hard tegen?
in de zaal weet ik het niet want daar heb ik niet met die mannen staan klappen.
Maar zowel smorgens op de parking als bij het vertrekken op de parking waren het boeren :D

Welke onozelaar de regel uitgevonden heeft van aan 1 (één!) enkel klein kassatje al je eten en drinken te bestellen die moet zwaar aan de drugs gezeten hebben.

Je bent met 3 bvb en pers a wil een pitta, pers b wil hamburger en pers c wil frietjes. dan elk nog een drankje
Moet je eerst gaan aanschuiven aan da stom kassatje om dat allemaal al te bestellen en betalen.
dan ga je naar het pittakotjen om de pitta, om vervolgens achter de hamburger te gaan met je kaartje en dan kan je achter je frietjes gaan.
Oef zeg je we kunnen achter ons drinken gaan.
Smik smek smak alles is op.
Hmmmm ik zou wel nog eens kunnen drinken.
Terug aanschuiven aan dat kassatje om nog eens te drinken...

maw we hebben NIET aan da kassatje gaan aanschuiven.
Ik heb een baksteenbroodje gegeten en daar aan de troltent cuvee trol gaan drinken.

Nontheless
Fantastisch wat er allemaal staat hoor.
Zalige cosplays ook gezien (gladiator woman :D)

Maar ik ben geen verzamelaar van die "prullen" en dan is samen met de ergernis van de organisatie het me de 14€ niet waard ;)
Image
cron