Re: Je laatste aankoop (geen games)

1732
FGras wrote:
dividedx11 wrote:Ziet er goed uit Gamefreak!

Image

DJI Mini 2 Fly More Combo, Kerstcadeautje voor mezelf :D
Oh nice! Die wil ik ook, maar er hangt een aardig prijskaartje aan!
Inderdaad, maar als je het vergelijkt met andere drones is deze redelijk low budget. Heb lang getwijfeld maar ik miste het soms echt wel eens bij mijn opdrachten voor klanten en ook in mijn eigen vrije tijd zal ik hem veel gebruiken :D
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Je laatste aankoop (geen games)

1735
Image


Google Pixel 4a
Niet voor mijzelf, maar voor mijn vader gekocht. Hij had een oude samsung met 8GB opslagruimte, oftewel hij kon geen apps meer installeren.

Hij wilde voldoende opslag, een goeie camera, Android, niet een heel groot apparaat en niet al te duur. En ik denk dat dit alle checkboxes wel aanvinkt.

Daarbovenop echt een supergoed beeldscherm, uitstekende haptische feedback motors, een audio port, en de laatste software voor in ieder geval de komende 2.5 jaar.

Ik ben nu wel jaloers op zijn telefoon. Het is dat ik een iPhone voor mijn werk nodig heb, anders had ik er ook een voor mijzelf gekocht! :)

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1737
FGras wrote:Google Pixel 4a
Niet voor mijzelf, maar voor mijn vader gekocht. Hij had een oude samsung met 8GB opslagruimte, oftewel hij kon geen apps meer installeren.

Hij wilde voldoende opslag, een goeie camera, Android, niet een heel groot apparaat en niet al te duur. En ik denk dat dit alle checkboxes wel aanvinkt.

Daarbovenop echt een supergoed beeldscherm, uitstekende haptische feedback motors, een audio port, en de laatste software voor in ieder geval de komende 2.5 jaar.

Ik ben nu wel jaloers op zijn telefoon. Het is dat ik een iPhone voor mijn werk nodig heb, anders had ik er ook een voor mijzelf gekocht! :)
Mooie aankoop, lijkt mij inderdaad een heel goede telefoon en staat bovenaan mijn lijstje mocht mijn huidige smartphone om een of andere reden kapot gaan.
Enige nadeel: niet officieel te verkrijgen (of vaak veel duurder) in België en Nederland, mag ik vragen waar en voor hoeveel je hem hebt kunnen kopen?

Je laatste aankoop (geen games)

1738
met0t0 wrote: Mooie aankoop, lijkt mij inderdaad een heel goede telefoon en staat bovenaan mijn lijstje mocht mijn huidige smartphone om een of andere reden kapot gaan.
Enige nadeel: niet officieel te verkrijgen (of vaak veel duurder) in België en Nederland, mag ik vragen waar en voor hoeveel je hem hebt kunnen kopen?
Ja klopt, in de UK is het 350 pond. Dat is omgerekend zon 400 euro. Maar ik heb er hier 430 voor betaald. Ze importeren het ding en geven fabrieksgarantie. En dan vind ik die prijs nog niet gek.

Voor de vlaamse lezers: Ik las dat deze variant ooit in België bij de Fnac voor 350 te koop was. Geen idee of dat nog zo is.
cron