Re: Je laatste aankoop (geen games)

1852
Mooie aanwinst, die PS5! :cool:
Iets meer naar het einde van het jaar toe ga ik toch ook af en toe eens de Game Mania en Media Markt in de buurt van mijn werk binnenwandelen :lol:

Was al tijdje voorzichtig aan het uitkijken voor een nieuwe smartphone, toen ik de Google Pixel 6A gewoon te koop zag bij de Belgische Fnac, toch maar besteld :)
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1856
FGras wrote: 01 Aug 2022 21:39 De Pixel a series, dat is altijd wel een goeie deal.
Ik hield de serie al een tijdje in de gaten, maar was bij aankoop van mijn vorige gsm wat afgeschrikt om hem in Frankrijk te gaan halen (dichtst bij voor mij is Fnac in Lille) en heb dan een Motorola One Vision gekocht (met Android One, dus 3 jaar beveiligingsupdates die nu afgelopen zijn). Toen ik zag dat de Belgische Fnac webshop de Google Pixel 6a aan huis leverde voor de normale prijs, toch maar toegehapt :)
Inderdaad een goede serie die de juiste compromissen weet te vinden om een goed toestel voor een minder prijs dan de hoofdreeks te bieden. Ik kan er nog niet veel review over schrijven omdat ik hem vandaag pas aan het instellen ben naar eigen smaak, als ik het niet vergeet post ik later nog eens wat indrukken :lol:

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1857
Laptop van mijn stiefzoon overgenomen zodat hij zijn eerste "game pc" kon kopen. Via een goede vriend die wel wat van PC's kent, die er zelf eentje in elkaar heeft gestoken voor een redelijke prijs, met gratis used mechanisch keyboard en via nog een andere donatie een redelijk oké Medion 24" monitor, et voila.
En ik kan hier eindelijk eens scrollen en antwoorden op iets anders dan een 4,7" smartphone.

Extra tweedehands 40" tv gekocht van Sony. Zodat mijn vrouw tv kan kijken als ik eens een paar uurtjes door wil gamen. Dacht dat hij bijna even groot was als onze andere, maar was blijkbaar vergeten hoe groot die was. 48". Beetje groot verschil.
Setup is zo nog niet 100% zoals ik zou willen, maar het komt toch al veel dichter in de buurt.
Image