Re: Je laatste aankoop (geen games)

1866
Inderdaad een beetje aan het verzamelen geslagen :D

Heb nochtans weinig tijd om te gamen, maar doordat ik er nu wat geld tegenaan heb gesmeten verplicht ik mezelf om er toch zo veel mogelijk op te spelen ;) De PS5 kocht ik eind juli op bol.com, deze week de Switch OLED besteld.

En het is niet de nieuwe Xbox, maar de One S. Ik wou al altijd eens Sunset Overdrive spelen samen met een paar andere exclusives. Heb maar €75 betaald hiervoor. Bij ophaling zag ik dat het ding belachelijk vuil was (degoutant vuil), op de foto's was dat goed verborgen. Heb 'm toch meegedaan, een torx gaan kopen in de Hubo en heb hem volledig opengevezen :p De omhulzing in de afwasbak en goed schrobben, ziet er weer als nieuw uit!
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1868
Had zo ook nog een PS3 gekocht op FB market place, om te “wisselen” met de mijne. Ook voor de doos. Was zogezegd in nieuwstaat. Uiteindelijk nog meer krassen dan de mijne en controller smerig en werkt niet meer draadloos… 🙄 Ik ga normaal altijd zelf, maar het was ver en wou het riskeren. Niet meer dus. Kerel krijgt wel een mooie review binnenkort.
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1869
zenmaster wrote: 26 Aug 2022 12:45 Had zo ook nog een PS3 gekocht op FB market place, om te “wisselen” met de mijne. Ook voor de doos. Was zogezegd in nieuwstaat. Uiteindelijk nog meer krassen dan de mijne en controller smerig en werkt niet meer draadloos… 🙄 Ik ga normaal altijd zelf, maar het was ver en wou het riskeren. Niet meer dus. Kerel krijgt wel een mooie review binnenkort.
Nieuwstaat is inderdaad voor sommigen nogal snel erop gezet. Wat voor hen nieuwstaat is, is voor ons niet echt voorzichtig mee omgesprongen.
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1871
FGras wrote: 26 Aug 2022 17:58 Nu kun je gelijk je PS5 met 50 euro winst doorverkopen Dividedx11 :D
Klopt! :P

Als er trouwens iemand interesse heeft in een Horizon: Forbidden West code voor PS4/PS5 voor €25? Zelf ga ik ze niet gebruiken.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1874
Nog eens gek gedaan en mijn Metal Gear / KJ Pro verzameling aangevuld:
https://www.goodsmile.info/en/product/5 ... t+Ver.html
Gelukje via Markplaats.nl

https://www.goodsmile.info/en/product/9 ... idges.html
Met €5 korting bij Game Mania.

Maar die van Big Boss zit dus al sinds donderdag in een camionette van PostNL…

Dan nog een sealed MGS4 Piggyback guide. Ook via Marktplaats.nl

En een witte DS4. €5 korting bij Game Mania.

Ik ga sowieso nog mijn andere controller herstellen, maar ik sla nu graag al wat stock in. Weet nog hoelang ik naar een nieuwe DS3 heb moeten zoeken. :q:
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1875
Haha nice! Hopelijk komt het binnenkort aan (net gelezen in +- topic).

Even voor de informatie: Moest je nog overwegen voor een PS5 aan te schaffen: volg aub deze op Twitter.

https://twitter.com/PS5VoorraadNL

Heb de laatste tijd gemerkt dat ze minder snel weg gaan. Overlaatst zag ik deze melding op Twitter wat reeds 45min geleden gepost was (nieuwe stock PS5 geen idee meer waar) en ik kon nog steeds de PS5 aanschaffen waar ze vroeger op 1 minuut de deur uit gingen.

De laatste post is bij Nedgames dacht ik, ik kan de PS5 voorlopig nog in mijn winkelmandje zetten. Tis wel een bundel, te nemen of te laten en release is 07 oktober. Just so you know.
Image