Re: Je laatste aankoop (geen games)

19
BozeGozerXrd wrote:Ik ga zelfs zo ver dat ik kledingzaken betreed. Maar ik kom er vrijwel altijd weer met lege handen uit omdat er niets leuks te vinden is.
als ik dan toch éne betreedt ist om iets zwart weer mee naar buiten te brengen xd en alst van mij afhangt duurt dat nog geen 15 minuten want kheb dan enkel zwarte jeansbroeken nodig want t-shirts en truien koop ik op large xd
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

25
BozeGozerXrd wrote:Hebben jullie geen smartphone of tablet? Daar zit tegenwoordig vrijwel altijd standaard GPS in.
Ik rijd af en toe met mijn smartphone als GPS, maar ik verkies toch nog altijd de gewone GPS. Veel overzichtelijker, dat houdt u tenminste goed bij de weg, vind ik. Zeker qua welke afrit ge moet nemen enz., dat vind ik veel minder duidelijk op smartphone.

Re: Je laatste aankoop (geen games)

28
met0t0 wrote:
BozeGozerXrd wrote:Hebben jullie geen smartphone of tablet? Daar zit tegenwoordig vrijwel altijd standaard GPS in.
Ik rijd af en toe met mijn smartphone als GPS, maar ik verkies toch nog altijd de gewone GPS. Veel overzichtelijker, dat houdt u tenminste goed bij de weg, vind ik. Zeker qua welke afrit ge moet nemen enz., dat vind ik veel minder duidelijk op smartphone.
Dat doen mijn smartphone en tablet ook gewoon uitstekend. Ik gebruik echter nauwelijks GPS en zoek de route vooraf op. Beter en veiliger. :)

@Gamerke1992: Zit er bij je GPS niet juist een abo op diensten die controles, files e.d. melden en altijd up to date houden?

Re: Je laatste aankoop (geen games)

30
dividedx11 wrote:
gamerke1992 wrote:een broek en 2 hemden :) In tegenstelling tot veel mannen, koop ik graag kleren :p
Ik heb geen probleem om kleren te gaan kopen, wel om dat te moeten doen een hele dag lang en dan met bijna niets tuiskomen :L:
Same here. Vooral als ik broeken nodig heb. Lang en smal zijn is niet altijd gemakkelijk, zeker om broeken te vinden met de correcte maat.
En ik ben gewoon ook moeilijk als het op kleren kopen aankomt. :P
Image