Re: Je laatste aankoop (geen games)

1941
Mr.Wolf wrote: 04 May 2023 09:02 Altijd prachtig die lego, maar ook altijd zo duur :( Ik heb altijd gezegd dat als ik ga werken en ik heb mijn eerste loon ontvangen, dat ik mezelf een mooie doos ga uitzoeken in de lego winkel :D
Dat is een mooie belofte en het kan zeker geen kwaad om jezelf te 'kietelen'. Een ander doet het niet voor je. Laat je ons weten welke fantastische doos je hebt aangeschaft? :cool: :D
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1942
Mijn iPad van 6 jaar oud is stilletjes aan wat traag aan het worden en ook de batterij heeft betere tijden gekend. Wel straf na 6 jaar hoe goed die gewerkt heeft.

Daarom heb ik nu een iPad Air 5de generatie besteld. Prijs kwaliteit denk ik hier veel aan te hebben. Ik kan weer verder voor de volgende 6 jaar :)


Image
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1946
Marty wrote: 11 May 2023 15:02 Gisteren de delorean binnen gekregen. Was van 184 naar 159 dus meteen besteld.

Zie ik vandaag dat ie nog maar €139 is dus klanten service gesproken en heb een €20 tegoed bon gekregen. Scheelt weer terugsturen en op nieuw bestellen

Dus ik kan weer bouwen
Image
Dat is een mooie doos Marty!

Overigens is deze nu uitverkocht bij Bol. :O Je was net op tijd. :D Wel nog bij Lego zelf te verkrijgen voor . . . 200!!!!
Haha, het minifiguurtje van de professor is hilarisch! :lol:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1950
Sora_Lizard wrote: 03 Jun 2023 16:34 Ik vind het nog steeds leuk dat er nog zo veel mensen zijn die met kinder speelgoed spelen. Net als ik overigens. :D
Staat 18+ op de dozen. Is voor iedereen die 18+ is. :lol:

Maar iedereen moet gewoon dingen doen wat ie leuk vind om te doen :cool:

Heb zelf nog een lego set gezien maar met €275 te duur voor mij:
Image
Image