Re: Je laatste aankoop (geen games)

1981
Japans lijkt me echt heel moeilijk temeer daar het ook een heel ander schrift behelst. Anime boeit me ook maar dan moet het wel in het Engels vertaald zijn. ^^
In het Nederlands mag ook maar die ben ik nog niet tegengekomen. :shhhh:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1982
Sora_Lizard wrote: 15 Aug 2023 12:19 Japans lijkt me echt heel moeilijk temeer daar het ook een heel ander schrift behelst. Anime boeit me ook maar dan moet het wel in het Engels vertaald zijn. ^^
In het Nederlands mag ook maar die ben ik nog niet tegengekomen. :shhhh:
Ik kijk ook met Engelse ondertitels hoor :)

Welke anime kijk je zoal?

Tot nu toe heb ik deze gekeken:
- Death note
- Demon Slayer (aanrader!!!)
- Vinland (nog bezig aan seizoen 1)
- One piece (momenteel aan 2de seizoen)
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1983
Als ik jou goed begrijp dan kijk jij naar films terwijl ik zo nu en dan titelloze verhaaltjes tegenkom bij een bepaalde tekenstijl en die moet je dan van rechts naar links lezen. :D
Ik kom ze tegen als ik iets opzoek over een game zoals Oninaki en Ni no Kuni. Vooral Studio Ghibli boeide mij en daar heb ik wel eens een film van gezien. Of dat dan nog tot anime behoort weet ik echter niet.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1984
Sora_Lizard wrote: 16 Aug 2023 02:07 Als ik jou goed begrijp dan kijk jij naar films terwijl ik zo nu en dan titelloze verhaaltjes tegenkom bij een bepaalde tekenstijl en die moet je dan van rechts naar links lezen. :D
Ik kom ze tegen als ik iets opzoek over een game zoals Oninaki en Ni no Kuni. Vooral Studio Ghibli boeide mij en daar heb ik wel eens een film van gezien. Of dat dan nog tot anime behoort weet ik echter niet.
Aah bedoel je manga misschien? :)
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1985
De films van Miyazaki zijn geweldig. Ik heb de "beste" (zijn allemaal goed) samen met de kids gekeken tijdens voorbije vakanties en coronaperiodes. Deels verplicht 😅 maar je moet ze gezien hebben en kinderen kijken niet meer naar zo´n dingen...

Wat series betreft: Neon Genenis Evangelion, Cowboy Bebop, Death Note...

Heb je nog tips behalve Demon Slayer? Ik heb op Netflix veel nieuwe dingen in mijn lijst gezet, maar ik kom er maar niet aan.
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1986
Heb eindelijk zwarte PS5 covers kunnen bestellen. Typisch weer ook van Sony dat alleen de zwarte niet goedkoper zijn met de BF deals. Wat doe je eraan... Toch blij dat ik ze eindelijk heb nu. Die camo covers zien er ook cool uit, maar is dan weer te vind ik.
Ook nog een extra zwarte Dual Sense. Bij eentje van de twee die ik pas gekocht heb blijft het PS knopje soms hangen. Irritant en heb geen zin om hem terug te sturen, dus die gaat naar GM in de hoop dat ze dat niet merken bij de test.
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1987
zenmaster wrote: 19 Nov 2023 13:58 Heb eindelijk zwarte PS5 covers kunnen bestellen. Typisch weer ook van Sony dat alleen de zwarte niet goedkoper zijn met de BF deals. Wat doe je eraan... Toch blij dat ik ze eindelijk heb nu. Die camo covers zien er ook cool uit, maar is dan weer te vind ik.
Ook nog een extra zwarte Dual Sense. Bij eentje van de twee die ik pas gekocht heb blijft het PS knopje soms hangen. Irritant en heb geen zin om hem terug te sturen, dus die gaat naar GM in de hoop dat ze dat niet merken bij de test.
Zwart maakt alles altijd cool en stijlvol hè :) veel plezier er mee!
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1990
Kolm wrote: 27 Nov 2023 20:49
zenmaster wrote: 27 Nov 2023 20:47 Al terug verkocht, samen met de PS5. 😳 En de nieuwe PS5 gekocht. Oeps.
Had ik dat geweten... ik ben al zolang op zoek naar die zwarte covers maar nergens te vinden... Of het is nep rommel.

Blijkbaar nu wel op PS Direct, maar dat is een vervelende site...
Ai, wist ik niet. Wel, ze zijn gereserveerd voorlopig nog. Persoon ging vanavond iets laten weten.
Ik heb ze van PS Direct. Ik koop er alleen niet graag controllers of andere zaken, waar garantie belangrijk is. Vorige keer bij de PS5 geen factuur ofzo gekregen en toen ik dat een paar weken later ging zoeken en dan contact met hen opnam zeiden ze doodleuk dat ik die niet kon krijgen..
Image