Vragentopic

1
Een goed idee want zag dit nog niet staan.
Alle vragen toegelaten. Tenzij anders vermeld zoals bv. technische in de Tech room als iemand daar een topic zou aanmaken zoals bij het vorige forum.

Dus mijn vraag. Hoe centreer je je signature zoals Kolm?
Image

Re: Vragen topic

2
RoyVdW wrote: Dus mijn vraag. Hoe centreer je je signature zoals Kolm?
Door er de volgende BB-code rond te zetten:

Code: Select all

[center] je sig [/center]
Mijn volledige sig is:

Code: Select all

[center][url=https://psnprofiles.com/Kolm][img]https://card.psnprofiles.com/1/Kolm.png[/img][/url][/center]
Image

Re: Vragen topic

5
Extra tipje:
Soms is het makkelijker om je sig aan te maken in een reply naar een post.
Daar kan je gewoon klikken op centreren en andere mogelijkheden.

Daarna knip je de text, annuleer je de reply en plak je de tekst in je signaturefield :D
Image

Re: Vragen topic

6
ShAmPi wrote:Extra tipje:
Soms is het makkelijker om je sig aan te maken in een reply naar een post.
Daar kan je gewoon klikken op centreren en andere mogelijkheden.

Daarna knip je de text, annuleer je de reply en plak je de tekst in je signaturefield :D
Er is nog geen knop om te centreren in de editor merk ik net :dizzy:
Even kijken of ik die kan toevoegen.

Edit: Staat erbij. BB-code was ingevoegd en gekend maar de knop werd niet getoond in de editor omdat hij zo ingesteld stond :think:
Image

Re: Vragentopic

9
Sniper_at_w0rk wrote:Weet er iemand een emailadres om Playstation te bereiken in verband met Playstation Store zaken?
Heb nog steeds het probleem dat mijn nieuwe content niet in de downloadlijst verschijnt :P

een postduif misschien ? :q:

Re: Vragentopic

10
Sniper_at_w0rk wrote:Weet er iemand een emailadres om Playstation te bereiken in verband met Playstation Store zaken?
Heb nog steeds het probleem dat mijn nieuwe content niet in de downloadlijst verschijnt :P
Heb dat probleem ook nog. Daarnet een bericht gestuurd via dat contactformulier en had al antwoord:
Beste xxx,

Bedankt voor je contact aan PlayStation Support.

Ik vind het jammer om te vernemen dat je problemen ervaart met aankopen in de Store. Zou je precies aan kunnen geven om welke aankopen het gaat. Op het moment dat je de content wil downloaden wat gebeurt er dan precies? Krijg je b.v. een error code?

Mocht je nog verdere vragen en/of opmerkingen hebben, dan kun je deze e-mail beantwoorden of telefonisch contact opnemen via onderstaande contactgegevens. Noem daarbij het referentienummer: xxx

Wist je dat je de mogelijkheid hebt om zelf je eigen PlayStation Network account te beheren? Bezoek http://www.sonyentertainmentnetwork.com en log in.
Je kunt bijvoorbeeld het wachtwoord veranderen en een overzicht vinden van alle aankopen.

Ik vertrouw erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Rob

PlayStation Support

PlayStation Support / Assistance PlayStation:
02 588 42 40

Openingstijden / Horaires d'ouverture:
09:00 t/m 20:00 maandag t/m vrijdag / De 09h00 à 20 h, du lundi au vendredi
10:00 t/m 16:00 zaterdag / De 10h00 à 16 h le samedi
Net een antwoord teruggestuurd met alle mails van transacties waarvan de inhoud niet wordt aangeduid als 'gekocht'. Het viel me bij die controle op dat een paar mails van enkele maanden terug nu wel getoond werden als gekocht terwijl ze dat toen na een week nog niet deden. Mogelijk heeft hij zelf al een paar dingen gevonden of werd er toch ergens iets automatisch rechtgezet.

Dat standaard 'hint'-stukje op het einde van de mail is wel sneu... het probleem gaat over die site en dan geven ze als hint dat je daar ook dingen kan regelen :L:
Image

Re: Vragentopic

11
En weer een antwoord... De persoon aan de andere kant is niet van de slimste als je het mij vraagt. Hij verwijst me net door naar hetgene waarvan ik zeg dat het niet goed werkt :( Transactiebeheer werkt wel maar al de rest van de store geeft mijn aankopen niet weer. Bovendien was er helemaal geen bijlage maar stond er gewoon een stuk tekst aan het einde van de mail dat copy paste was van andere mails. *zucht*
Beste xxx,

Bedankt voor je contact aan PlayStation Support.

We hebben je mail ontvangen, echter is de bijlage niet door ons te openen of te lezen. Zou je ons deze nogmaals willen toezenden in PDF of JPG formaat?

Ik begrijp dat je een vraag hebt over je transactie's. Ik raad je aan om naar http://www.sonyentertainmentnetwork.com/nl-nl/home/ te gaan, vervolgens in te loggen met je sign in ID en wachtwoord. Vervolgens kom je in een omgeving waar je alles met betrekking op je account en aankopen kunt nazien.

Mocht je nog verdere vragen en/of opmerkingen hebben, dan kun je deze e-mail beantwoorden of telefonisch contact opnemen via onderstaande contactgegevens. Noem daarbij het referentienummer: xxx

Wist je dat je de mogelijkheid hebt om zelf je eigen PlayStation Network account te beheren? Bezoek http://www.sonyentertainmentnetwork.com en log in.
Je kunt bijvoorbeeld het wachtwoord veranderen en een overzicht vinden van alle aankopen.

Ik vertrouw erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Rob
Image

Re: Vragentopic

12
Kolm wrote:En weer een antwoord... De persoon aan de andere kant is niet van de slimste als je het mij vraagt. Hij verwijst me net door naar hetgene waarvan ik zeg dat het niet goed werkt :( Transactiebeheer werkt wel maar al de rest van de store geeft mijn aankopen niet weer. Bovendien was er helemaal geen bijlage maar stond er gewoon een stuk tekst aan het einde van de mail dat copy paste was van andere mails. *zucht*
Beste xxx,

Bedankt voor je contact aan PlayStation Support.

We hebben je mail ontvangen, echter is de bijlage niet door ons te openen of te lezen. Zou je ons deze nogmaals willen toezenden in PDF of JPG formaat?

Ik begrijp dat je een vraag hebt over je transactie's. Ik raad je aan om naar http://www.sonyentertainmentnetwork.com/nl-nl/home/ te gaan, vervolgens in te loggen met je sign in ID en wachtwoord. Vervolgens kom je in een omgeving waar je alles met betrekking op je account en aankopen kunt nazien.

Mocht je nog verdere vragen en/of opmerkingen hebben, dan kun je deze e-mail beantwoorden of telefonisch contact opnemen via onderstaande contactgegevens. Noem daarbij het referentienummer: xxx

Wist je dat je de mogelijkheid hebt om zelf je eigen PlayStation Network account te beheren? Bezoek http://www.sonyentertainmentnetwork.com en log in.
Je kunt bijvoorbeeld het wachtwoord veranderen en een overzicht vinden van alle aankopen.

Ik vertrouw erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Rob
hai Robke toch :think:

Re: Vragentopic

15
Toon8 wrote:Als je een youtube filmpje wil posten, staat er bij die YT knop dat je de id moet geven na de v=
Maar het lukt bij mij niet om zo een filmpje te posten, hoe moet het dan wel?
Bij het kijken naar YT vind je bijvoorbeeld zo'n adres:

Code: Select all

https://youtu.be/WbuKgzgeUIU
Dan is het de bedoeling dat je alleen het deel: WbuKgzgeUIU tussen de youtube codes plaatst. Bijvoorbeeld door alles er met (1.) Ctrl-V er tussen te plaatsen en dan (2.) de rest te deleten:

1.

Code: Select all

[youtube]https://youtu.be/WbuKgzgeUIU[/youtube]
2.

Code: Select all

[youtube]WbuKgzgeUIU[/youtube]
Succes! :)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu