Re: 'It's all about the drinks'-topic

80
Gin Tonic! Het is een hype, ik weet het. Maar dat maakt het natuurlijk niet minder lekker. Ik heb Gin Tonic pas dit jaar voor het eerst gedronken (met dank aan de hype, dus), en ik durf ze nu thuis ook nog wel eens klaar te maken. (Waarschuwing: schandalig duur op café of restaurant!)
Image

Re: 'It's all about the drinks'-topic

81
gamerke1992 wrote:De duvel tripel hop was wel lekker. Heel fris met een duidelijke citroensmaak in de achtergrond.

De la trappe tripel moet ik ook eens uitproberen, ik zet het op mijn lijstje :D
Hmm, ik zal dan ook maar eens uitkijken voor de speciale Duvel. Zal wel te vinden zijn in de supermarkten, neem ik aan.
De La Trappe tripel is heel lekker, maar doorgaans zijn die trappisten ook wel iets duurder. Ach ja, als het goed smaakt... :p
Leen wrote:Gin Tonic! Het is een hype, ik weet het. Maar dat maakt het natuurlijk niet minder lekker. Ik heb Gin Tonic pas dit jaar voor het eerst gedronken (met dank aan de hype, dus), en ik durf ze nu thuis ook nog wel eens klaar te maken. (Waarschuwing: schandalig duur op café of restaurant!)
Hmm, nog nooit gedronken eigenlijk. Ik heb zelfs geen idee uit wat het bestaat/hoe het zou smaken :p

Re: 'It's all about the drinks'-topic

82
Leen wrote:Gin Tonic! Het is een hype, ik weet het. Maar dat maakt het natuurlijk niet minder lekker. Ik heb Gin Tonic pas dit jaar voor het eerst gedronken (met dank aan de hype, dus), en ik durf ze nu thuis ook nog wel eens klaar te maken. (Waarschuwing: schandalig duur op café of restaurant!)
Dat vind ik ook wel eens lekker, zolang het niet te bitter is :) Er zijn ook heel veel varianten op, maar ik heb enkel nog maar de basic gin tonic gedronken.
Image

Re: 'It's all about the drinks'-topic

84
Ik dacht dat de gin tonic hype net gedaan was? :p Had ergens gelezen dat de whiskey hype nu is begonnen. :p
Talking about wiskey, voor de beginners die het willen leren drinken (waar ik trouwens zelf bij hoor) honey wiskey is echt goed om mee te beginnen. Niet zo sterk als normale whiskey en ook wat zoeter.

Talking about bier, niet zoveel nieuw bier gedronken de laatste tijd. Voornamelijk gebleven bij mijn favoriet namelijk La Chouffe. Maar binnenkort nog eens wat bieren uitproberen denk ik! :D

Misschien moet ge is ne keer ne press x to revive bier avond organiseren ofzo? :p
Image

Re: 'It's all about the drinks'-topic

85
The Wastelander wrote:Talking about bier, niet zoveel nieuw bier gedronken de laatste tijd. Voornamelijk gebleven bij mijn favoriet namelijk La Chouffe. Maar binnenkort nog eens wat bieren uitproberen denk ik! :D

Misschien moet ge is ne keer ne press x to revive bier avond organiseren ofzo? :p
La Chouffe is inderdaad eentje dat altijd kan smaken :cool:

En oeioei, een bieravond met mensen uit België en Nederland, dat zou nogal wat verplaatsing zijn :p
Wel ja, de verplaatsing ernaartoe is op zich geen probleem, het is het deftig teruggeraken dat mogelijks een probleem zou vormen :silly:

Re: 'It's all about the drinks'-topic

86
met0t0 wrote:
The Wastelander wrote:Talking about bier, niet zoveel nieuw bier gedronken de laatste tijd. Voornamelijk gebleven bij mijn favoriet namelijk La Chouffe. Maar binnenkort nog eens wat bieren uitproberen denk ik!

Misschien moet ge is ne keer ne press x to revive bier avond organiseren ofzo?
La Chouffe is inderdaad eentje dat altijd kan smaken :cool:

En oeioei, een bieravond met mensen uit België en Nederland, dat zou nogal wat verplaatsing zijn :p
Wel ja, de verplaatsing ernaartoe is op zich geen probleem, het is het deftig teruggeraken dat mogelijks een probleem zou vormen :silly:
Bieravond moet dan in België zijn obviously :)
Zou beetje dom zijn om als bierland naar een land te gaan waar ze afwaswater drinken nietwaar? :p
Image