Re: Stel jezelf voor!

17
Sora_Lizard wrote:Van harte welkom allen op deze voortzetting van het gezelligste forum (nu met blog!!) van het westelijk halfrond en omstreken. :cool:
Iets te lang voor onze slogan? ;)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Stel jezelf voor!

20
Haai, Captain Witwicky hier. Ik zou zeggen, lees MvdM :D

Kort, dan. Ik ben een dude, 27 jaar, gamer. Ik ben geen echte piraat, maar een kalme lieve kerel. Ik teken graag, lees graag manga en geniet van een goede actiefilm. Favoriete games zijn Crash Bandicoot reeks, Soul Reaver, Jak & Daxter, Final Fantasy, Driver, Devil May Cry, Uncharted en Dragon Ball Z. Ik heb 8 jaar extra aan de schoolbanken gezeten en ben nu op zoek naar een job om mijn eigen weg in het leven in te slaan.

Baai
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Stel jezelf voor!

22
Ik heb bij de oprichting van pure de eerste dag een account gemaakt, maar heel erg actief was ik niet. Bij het nieuwe forum is daar verandering in gekomen en daardoor ben ik ook moderator geworden :D En ik ben heel blij dat ik dat in onze nieuwe plek mag blijven doen. (3de keer goede keer btw)

Verder wat persoonlijke informatie:

- 23 jaar
- Verpleegkundige
- ik hou van.. tada.. gamen :)
- Verder doe ik veel aan sport en gaat al de rest van mijn tijd naar mijn vriendin
Image

Re: Stel jezelf voor!

26
Zal hier ook maar eens iets zetten dan.

Ben NTGSruler, 33 jaar en sinds mijn 7e fervent gamer. Destijds begonnen op Pure toen ik meer wilde discussiëren over games en dergelijke. Toen meegegaan naar het OPM forum, moderator geworden en nu dus hier op ons nieuw stekje verzeild!

Verder gaat mijn tijd naar het werk (duh!!), sport (ben fervent fitnesser, sporter int algemeen), en mijn vriendin en haar dochtertje. Voor de rest ben ik een kalm persoon, super sportief, in vlagen en periodes trophyhunter en tussendoor proberen we hier en daar wat te modereren! :p
Image

Re: Stel jezelf voor!

28
BozeGozerXrd wrote:
dividedx11 wrote:Oh, voor de nieuwkomers, ik ben mannelijk ======================================================>
Nieuw forum, nieuwe kansen, toch exact dezelfde avatar ===> :girl:
komaan Gozer, vertel jij es over jezelf :D

Re: Stel jezelf voor!

29
BozeGozerXrd wrote:
dividedx11 wrote:Oh, voor de nieuwkomers, ik ben mannelijk ======================================================>
Nieuw forum, nieuwe kansen, toch exact dezelfde avatar ===> :girl:
Kheb nog gezegd, voor het nieuwe forum gaak hem veranderen, zie mij hier nu weer zitten... Het gaat mij eigenlijk vooral om luiheid...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Stel jezelf voor!

30
dividedx11 wrote:
BozeGozerXrd wrote:
dividedx11 wrote:Oh, voor de nieuwkomers, ik ben mannelijk ======================================================>
Nieuw forum, nieuwe kansen, toch exact dezelfde avatar ===> :girl:
Kheb nog gezegd, voor het nieuwe forum gaak hem veranderen, zie mij hier nu weer zitten... Het gaat mij eigenlijk vooral om luiheid...
of geen inspiratie ? :q: