Re: Stel jezelf voor!

33
Captain Witwicky wrote:
dividedx11 wrote:Toch wel hoor, kheb iets in gedachten
Ge gaat uw afbeelding toch niet roze kleuren? :D :P
Dzjuu toch kzal wel iets anders nemen ;(
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Stel jezelf voor!

34
Wat ik mij afvraag. Waar haal je de nickname vandaan? Dan heb ik het op Met0t0, dividedx11 en Sanity Penguin. Ik wist niks beters dan mijn eigen naam :p Die blijft ook levenslang dezelfde en kan er geen spijt van krijgen ofzo of van gedacht veranderen. Vond het ook graaf dat die nog beschikbaar was op PSN want er zijn duizenden zoniet miljoenen nicknames. Is ook persoonlijk ivm trophies dus iedereen weet hoe ik echt heet :smug:
Image

Re: Stel jezelf voor!

35
RoyVdW wrote:Wat ik mij afvraag. Waar haal je de nickname vandaan? Dan heb ik het op Met0t0, dividedx11 en Sanity Penguin.
Die gaat echt ver terug, al vanaf ik op mijn tiende een Runescape-account heb aangemaakt. Er waren in mijn omgeving teveel verschillende mensen die Thomas heetten, dus kregen die allemaal een soort afkorting/bijnaam. Bij mij was dat Toto, ik heb er gewoon het Engelse 'me' voorgezet. Ongelofelijk origineel, niet? :p
De nullen i.p.v. o's heb ik zo moeten doen omdat 'metoto' wel al bezet was en met nullen vond ik het er ook leuker uitzien.
Ik vind dat het er best ok uitziet, dus ik heb nooit de neiging gehad om die te veranderen. Ik ben blij dat ik hem ook zo op PSN heb kunnen registreren.

Re: Stel jezelf voor!

37
RoyVdW wrote:Aah dus dat is 'me' in het Engels, uw naam in principe en dan die 'o' zijn nullen dat vind ik goed valt op en is apart. Graaf als je het weet :cool:
Goed dat ge het vroeg, want ik had het inderdaad nog niet in mijn voorstelling gezet ;)
Ik weet wel dat mensen mijn naam vaak anders zien, wat ook wel logisch is :p

Re: Stel jezelf voor!

39
Ik had de ps3 op launch gekocht en wou direct online resistance fall of men gaan spelen. Maar mijn naam en alle varianten waren bezet, dus heb ik maar deze vrij belachelijke naam gekozen :p Ik ging er toen van uit dat er wel een functie zou zijn om het aan te passen. Dus ondertussen zit ik al 8 jaar vast aan die naam, met lichte hoop dat ik het ooit kan aanpassen.
Image

Re: Stel jezelf voor!

40
gamerke1992 wrote:Ik had de ps3 op launch gekocht en wou direct online resistance fall of men gaan spelen. Maar mijn naam en alle varianten waren bezet, dus heb ik maar deze vrij belachelijke naam gekozen :p Ik ging er toen van uit dat er wel een functie zou zijn om het aan te passen. Dus ondertussen zit ik al 8 jaar vast aan die naam, met lichte hoop dat ik het ooit kan aanpassen.
idem hier, allé ik wil de mijne ook al lang veranderen, komop Sony !!

Re: Stel jezelf voor!

41
Al mijn maten hadden op psn een speciale nickname en ik kon niet achterblijven, vandaar Destro gekozen. Ondertussen hebben al mijn maten al een nieuw acc met hun echte naam in en ik heb blijven steken op deze :(
Als ik hem kan veranderen wordt ie ook Toon8 of zoiets.
Image

Re: Stel jezelf voor!

42
RoyVdW wrote:Wat ik mij afvraag. Waar haal je de nickname vandaan? Dan heb ik het op Met0t0, dividedx11 en Sanity Penguin. Ik wist niks beters dan mijn eigen naam :p Die blijft ook levenslang dezelfde en kan er geen spijt van krijgen ofzo of van gedacht veranderen. Vond het ook graaf dat die nog beschikbaar was op PSN want er zijn duizenden zoniet miljoenen nicknames. Is ook persoonlijk ivm trophies dus iedereen weet hoe ik echt heet :smug:
Bij mij is hij door mijn vader verzonnen in de tijd dat hij nog het meest gamede ;)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Stel jezelf voor!

43
RoyVdW wrote:Wat ik mij afvraag. Waar haal je de nickname vandaan? Dan heb ik het op Met0t0, dividedx11 en Sanity Penguin. Ik wist niks beters dan mijn eigen naam :p Die blijft ook levenslang dezelfde en kan er geen spijt van krijgen ofzo of van gedacht veranderen. Vond het ook graaf dat die nog beschikbaar was op PSN want er zijn duizenden zoniet miljoenen nicknames. Is ook persoonlijk ivm trophies dus iedereen weet hoe ik echt heet :smug:
Goh, die gaat toch ook al vele jaren mee. Geen idee hoe ik er ben opgekomen eigenlijk. Hiervoor ben ik kort onder de naam Aerialmike door het leven gegaan :|.
Vermoedelijk ontstaan na brainstormen met een kameraad over een goede nickname. Hij heeft er toen Demon turtle aan overgehouden, dus we zochten het duidelijk in de dierenwereld :p

Psn naam is eenvoudiger te verklaren: Ismic is samentrekking van Iris en Michael. De naam van mijn vrouw en mijzelf om de simpele reden dat wij een en dezelfde account delen :)
Image

Re: Stel jezelf voor!

44
Hej allemaal,
Ik ben Siemen, ik ben 24 jaar en ben bakker van beroep, en ik kom uit Turnhout.
Ik heb de naam EvilClown gekregen in mijn laatste jaren school, en ik vond da wel een toffe naam dus ik ben die blijven gebruiken :D
In mijn vrije tijd ga ik fitnessen en squashen, en uiteraard ook veel gamen.
En als ge nog vragen hebt dan stelde ze maar :p

Re: Stel jezelf voor!

45
EvilClown wrote:Hej allemaal,
Ik ben Siemen, ik ben 24 jaar en ben bakker van beroep, en ik kom uit Turnhout.
Ik heb de naam EvilClown gekregen in mijn laatste jaren school, en ik vond da wel een toffe naam dus ik ben die blijven gebruiken :D
In mijn vrije tijd ga ik fitnessen en squashen, en uiteraard ook veel gamen.
En als ge nog vragen hebt dan stelde ze maar :p
Van harte welkom op ons nieuwe forum met de gezelligste community! :party:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu