Re: Stel jezelf voor!

217
Tipexx wrote:Hey

Mijn naam is Bart 27 jaar. Vroeger zat ik op de forums van opm en pspure. Ik game voornamelijk op de PS4. Op het moment speel ik voornamelijk bfv, sekiro en rocket league. Voor de rest heb ik ook nog 2 konijntjes lopen die me bijstaan tijdens het gamen.

Indien er nog vragen zijn stel ze gerust :) .

Graag wil ik Sora nog eens bedanken voor de link naar deze site.
Ahh, PSPure! Man, ik mis die site nog altijd. Doodzonde dat dat op een gegeven moment over was. ;(
Image

Re: Stel jezelf voor!

220
HI!

Ik zal me ook maar eens voorstellen. Ik ben Jochem. Velen zullen mij hier herkennen als Demonicfuse.
Recentelijk is mijn PSN Alias veranderd naar TheSirWatson. Ik was moderator van het officieel playstation magazine forum back in the day.
Hier was ik Moderator en uiteindelijk de Clanleader van de official playstation magazine clan. Nadat de OPM stopte ben ik net als velen van hier overgegaan naar de Playstationpure fora. Ook hier was ik Mod (weet niet meer of ik ook admin was? Tis al zoooo lang terug :lol: )

Verder ben ik nog cartoonist/animator. Jaren terug was ik daar heel actief mee. maar dat is helaas met het volwassen bestaan veranderd naar een achterlinie.
Ik ben overgestapt van Interactief vormgever naar een bank adviseur. dusja, dan gaat je tijd toch anders verdeeld worden haha

Ik kwam toevallig op deze site uit toen ik met Leen in gesprek was over the good old days haha

Mochten er nog vragen zijn kun je die gerust stellen!

Demon/Watson out!
Image

Re: Stel jezelf voor!

221
Welkom terug Noorderling! Ik kan me herinneren dat je in the good old days aan Freerunning (of zoiets) deed. Waarschijnlijk is dat er op de bank ook bij ingeschoten of doe je dat nog?

Bij Pure was Marijn cm en admin. Hij heeft het al gauw overgedragen aan ondergetekende. Toen we overgingen naar OPM wilde Youri dat ik dat voortzette en als enige alle rechten had. Er waren nog twee andere admins maar die waren van de uitgever. Later heb ik Kolm mede admin gemaakt vanwege haar zeer gedegen kennis en om het mezelf wat makkelijker te maken.
Mooie liedjes duren echter niet lang en zo is uit OPM deze geweldige site ontstaan. De beste PlayStation site van het westelijk halfrond en omstreken. Geheel onafhankelijk. :cool:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Stel jezelf voor!

222
Sora_Lizard wrote:Welkom terug Noorderling! Ik kan me herinneren dat je in the good old days aan Freerunning (of zoiets) deed. Waarschijnlijk is dat er op de bank ook bij ingeschoten of doe je dat nog?

Bij Pure was Marijn cm en admin. Hij heeft het al gauw overgedragen aan ondergetekende. Toen we overgingen naar OPM wilde Youri dat ik dat voortzette en als enige alle rechten had. Er waren nog twee andere admins maar die waren van de uitgever. Later heb ik Kolm mede admin gemaakt vanwege haar zeer gedegen kennis en om het mezelf wat makkelijker te maken.
Mooie liedjes duren echter niet lang en zo is uit OPM deze geweldige site ontstaan. De beste PlayStation site van het westelijk halfrond en omstreken. Geheel onafhankelijk. :cool:
Aaah ja, ik was admin op andere fora, dat kan kloppen! Ja tis al ff terug haha
Nee Freerunning doe ik niet meer. Had een blessure waardoor ik niet veel meer kon doen helaas. Grappig genoeg had het niks met mn freerunning te maken :')

Ben tegenwoordig wel zo'n 4x in de sportschool te vinden. Moet blijven bewegen haha!
Jaa die goeie oude tijd.. Super dat dit er iig nog is :) :jip:
Image
cron